Super!!

Prachtig tv meubel havana en ook goed verpakt en snel geleverd.Wij zijn er er ontzettend blij mee!!

Fijne service & Snelle levering!!

Erg tevreden over deze meubelzaak! Grote buffetkast Atlanta van 250cm besteld en geleverd binnen de voorgestelde lever termijn! Nu net een bijpassende eettafel en stoelen besteld, kan niet wachten!! Bedankt voor de goede service!

Heel blij met mijn nieuwe tafel. Na aankoop met smart zitten wachten en kreeg hem dezelfde week nog geleverd.

Zoals hij op de foto's uit ziet, ziet hij er in het echt ook uit. Echt een prachtplaatje. Het enige minpuntje is dat de lades klein zijn.

Slechte communicatie en lange levertijd

Ontzettend slechte communicatie en de levertijd zoals aangegeven komt totaal niet overeen.

Beste Jael, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over onze communicatie. Uiteraard doen we ons best om iedere klant op zijn/haar bestelde meubelen op tijd te leveren. Wij zullen daarom een presentje meenemen voor u als wij de tv kast komen leveren. We zullen je feedback betreft de communicatie meenemen in ons verbeteringsplan! Wat de levering betreft hadden wij hem u graag vorige week al geleverd, echter kon u zelf niet waardoor het dan opschuift. Met vriendelijke groet, Team Chair up Meubels

Product wordt niet geleverd

Wij hebben een buffetkast besteld die binnen 10 weken geleverd zou worden. Dit is week 18. Geen kast, geen communicatie hierover en wel betaald. Moet overal zelf achteraan bellen en de datum wordt steeds met 2 weken opgeschoven.

Beste Lisa, We begrijpen dat de vertraagde levering van uw kast frustrerend is en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak. De vertraging kan te wijten zijn aan verschillende factoren, zoals logistieke uitdagingen, onverwachte productieproblemen. Helaas hebben wij net met u kast deze problemen, wij zullen er alles aan doen om de kast zo snel mogelijk te leveren bij u. Met vriendelijke groet. Team Chair up meubels.

Goede kwaliteit meubelen

Meerdere meubelen hier al aan geschaft, een grote eethoek en een grote buffetkast van 250cm. De eethoek werd de zelfde week nog geleverd en de grote buffetkast de week daarop! Fijne service en mooie kwaliteit.

Goede klantenservice

Top bedrijf zeer behulpzaam en snelle levering

Top bedrijf

Uiterst fijne service weer

Meerdere meubels hier al aangeschaft, eerst mijn prachtige buffetkast en zwarte eettafel. Nu net mijn mooie eetkamerstoelen bezorgd gekregen door een vriendelijke bezorger! Wij raden hier zeker aan om meubelen te bestellen gezien de TOP service en goede kwaliteit meubelen. Groetjes José en Henk.

Meuble non reçu et livraison difficile

Je n'ai encore reçu mes meubles et je ne sais comment et quand ils arriveront J'aimerais pouvoir contacter facilement le service de livraison

Bonjour, En début de semaine prochaine nous recevrons votre table à manger et votre table basse, dès que nous les aurons nous vous contacterons et fixerons un rendez-vous de livraison avec vous. S'il vous plaît appelez-nous ou WhatsApp la prochaine fois. Cordialement, Chair up meubels.

Mooie meubels en goeie service

Mijn nieuwe boomstamtafel werd binnen een week geleverd. Super mooie tafel ben er erg blij mee.

Super ervaring met online bestellen

Erg mooie deens ovalen eettafel besteld en 3 dagen later geleverd gekregen! De eettafel is van erg goede kwaliteit, ook de service naar de klant was top! En een vriendelijke behulpzame bezorger.

Nog geen mening

Kan nog geen mening geven omwille mijn betaald product nog niet ontvangen heb

Erwarte Lieferung von bezahltem Paket

Paket bezahlt, keine Lieferung, keinerlei Rückmeldung auf egal welchem Kanal. Kein Service

Hallo Jan, Wir haben Sie mehrmals kontaktiert, leider gehen Sie nicht ans Telefon und beantworten keine E-Mails oder WhatsApp von uns. Bitte kontaktieren Sie uns, da wir Ihre Möbel liefern möchten. Freundlicher Dank Chair up meubels

Vrij voor het gevolg van mijn meubels

Hallo Ik ben zeer tevreden over de klantenservice, altijd luisterend en spontaan reagerend, zowel per e-mail als telefonisch, al mijn vragen beantwoordend.. super vriendelijk en zeer attent op de behoeften van hun klanten meer dan wachten op mijn meubels waar ik naar uitkijk. bedankt voor je beschikbaarheid tot snel Sandra en nog voor andere aankopen

Super mooie tafel

Wij hebben een zwarte ruwe boomstamtafel aangekocht. De tafel is super mooi, heel mooi afgewerkt en ondanks dat het een zwarte tafel is moet je er niet elke dag overgaan om het stof af te vegen. Enige minpuntje is dat hij een heel klein beetje zwart afgaf in het begin. Prijskwaliteit = top

op klacht ivm defect aan de kast is wat laat gereageerd

levering van de kast is prima verlopen, echter op 1 raam zaten 3 krassen, zij hebben daar een oplossing voor geboden

Klein misverstand qua levering maar alles perfect in orde gebracht met amper een paar dagen vertraging. Ze bleven vriendelijk en begripvol ook al zat ik te zeuren per mail en whatsapp :). Top Service dus!

Prima service.

Goede communicatie met Jeffrey, zelfs om 23.00 uur(!!) Afspraak = gewoon afspraak. Prachtige tafel, keurig verpakt. Ik ben zeer tevreden! Dank!!

Mooie meubels, goede service, een aanrader!

Geweldige meubels via internet besteld. Fijn contact over de levering. Kortom goede service, een aanrader!

Mooie kwaliteit meubelen! Top

Erg fijn geholpen bij deze webwinkel, de meubelen die ik graag wou waren voorradig en vriendelijk personeel! Ook kwamen ze de afspraken na en was de bezorger erg vriendelijk.

Geen contact meer over status dressoir.

Begin Maart een Dressoir besteld, deze zou met 6 weken geleverd worden. Halverwege April geen gehoor gekregen over de status van het dressoir, hier achteraan gebeld. Kregen te horen dat de kast vertraagd was, maar inmiddels wel in Nederland en zou eind april geleverd worden. Laatste week van April opnieuw contact gezocht met het bedrijf en weer te horen gekregen dat er vertraging is, maar dat deze uiterlijk in de eerste week van Mei geleverd zou worden. Sinds 3 Mei worden we weg gedrukt of gaan we over naar de voicemail, maar we hebben nog steeds geen dressoir en krijgen op geen enkele manier meer gehoor van dit bedrijf.

Goed verpakt geleverd

Werd zelfs op zondag geleverd

Goede snelle servise

Ben heel blij met me nieuwe tafel!!

Oude Postweg 176 7557 DJ Hengelo

+31 6 48601148