Klant vriendelijk & mee denkend

Allereerst ben ik verdomd in LOVE met mijn visgraat mango houten ovale tafel. Bezorger was vriendelijk. Kleinigheidje aan de tafel … Jeffrey loste dat super goed op. Chair up zal mij zeker weer terug zien. Keep up the good work.

Ik zit al weken op mijn bestelde stoelen te wachten en worden pas 20 april geleverd terwijl ik mijn oude stoelen al had opgeruimd door het niet op tijd aanpassen van jullie website, jammer dus er valt nog weinig te beoordelen, hoop dat ze spoedig geleverd worden. PS het was voor ons natuurlijk extra zuur omdat we de oude stoelen al hadden opgeruimd nu zitten we drie keer per dag op een soort klapstoeltjes te eten voor een paar dagen is dat wel te doen maar van begin maart tot 20 april is dat wel heel lang, Groeten Joop.

Goed geregeld

Goede service na vraag over verzending werd er snel gereageerd, toen bleek dat pakket wel was verstuurd maar niet aangekomen. gelijk een 2e verzonden die heel snel werd geleverd.

Online bestelling gedaan en met goede gevolgen.

TV meubel besteld mango-hout en heel speciaal qua model. Deze zal goed passen bij het geheel.

Geweldige service!

Aanrader! Deze onderneming weet hoe het hoort. Meedenken met klanten, alternatieven aanbieden en levert de producten op korte termijn, indien deze op voorraad zijn. Ontzettend blij met onze buffetkast, welke binnen een week in onze keuken stond. Nogmaals bedankt!

Goedemorgen service

Netjes op de hoogte gehouden. Goede service.

Mooie goed verzorgde winkel, keurig personeel

Mooie spullen, komen zeker een keer terug

Acacia TV meubel

Eerste levering was de kast beschadigd. Appje en foto gestuurd daarna gebeld. Nog geen week later werd de oude opgehaald en kregen wij gelijk een nieuwe. *Top services en vriendelijk #kostwatmaarisdemoeitewaard Nu staat hij super mooi in onze woonkamer

Fijn contact, snelle levering en prachtig product!

Super goed!

Hele mooie eettafel (Jakarta) besteld, het blad is naar wens en voldoet aan de kwaliteit die ik hoopte! Bezorger was goed op tijd en vriendelijk en heeft hem in de kamer naar wens gebracht.

Zeer snelle levering en goede kwaliteit

Wij hebben het dressoir New York in 165cm gekocht. Deze werd na een week al geleverd en zag er super uit De bezorger vonden wij wel grof omgaan met de kast, daarom al gauw zelf overgenomen.

Dinsdag kast montana besteld en vandaag (donderdag) geleverd super service en vriendelijke bezorger en telefonisch top bereikbaar dikke duim omhoog

zeer goed

kwaliteit artikelen en snelle levering

In december de Chigago black buffetkast besteld en die werd vandaag geleverd sneller dan verwacht. Afspraken netjes nagekomen. Hele mooie kast!

Uitstekende ervaring!

Wij waren op zoek naar een nieuwe eetkamertafel. Chair Up Meubels heeft een mooi aanbod van tafels en wij zijn over gegaan tot aankoop van een nieuwe tafel. Wij waren benieuwd of de tafel op voorraad was en wanneer die geleverd kon worden. We kregen snel een reactie via whatsapp en hebben de tafel besteld bij Chair Up Meubelen. De volgende dag stond de tafel al in onze woning. Super tevreden!

Heel mooi meubel en goed bezorgd

Het bestelde meubel is perfect en goed bezorgd. Binnen twee weken geleverd

Helemaal top

Besteld via site en daarna werd ik netjes gebeld met de leverdatum . Op tijd . Helemaal in orde

Er was een misverstand, maar is super snel opgelost! Nu nog wachten op de vakken kast, begin van t nieuwe jaar komen ze leveren!

Beste Jolanda, Wat vervelend dat u het zo heeft ervaren, momenteel zitten wij in de vakantie periode waardoor niet elke afdeling aanwezig is om uw helpen. Met vriendelijk groet, Team Chair up meubels

Zeer goede ervaring met dit bedrijf

Vooral de persoonlijke en prettige benadering vond ik fijn. Ik kocht een salontafel bij hen via internet. Van te voren kreeg ik op een aantal vragen snel antwoord en alles werd daarna goed geregeld. Mensen zijn goed op de hoogte over de order en communiceren goed met elkaar en met mij als klant.

Slecht

Had na 2 maande problemen met mij tafel. Ging in het midden splitsen. Je zag een grote spleet. En heb toen contact opgenomen met Chair Up . Maar heel slecht te bereiken . Zowel via mail als telefoon. Mijn oproepen worden niet meer beantwoord. Heel jammer!!!! Ik raad ze zeker af!!!!!!

Beste Ikram, Bedankt voor uw beoordeling! Hout werkt helaas, dit is dan ook buiten onze macht van toepassing. Echter hebben wij met u meerdere keren contact gehad en u meerdere oplossingen aangeboden, helaas is daar geen gehoor aangegeven. Met vriendelijke groet, Team Chair up meubels.

Onze ervaring met chair up was heel goed.

Ze houden zich goed aan de afspraken.

Zeer ontevreden !

Aub kunnen jullie op mijn mails antwoorden ? De tafel werd niet in goede staat geleverd. Ik heb fotos en vidéo gestuurd. En heb ook gevraagd dat het dus voor een grotere tafel geruild mocht zijn ? Jullie mogen mij bellen ? Alvast bedankt ! Nathalie

Alles was gewoon goed

geen feedback over de levering

Na de bestelling niets meer gehoord over de levering, betaling is direct gedaan geweest! Wachten nog steeds op de levering of tenminste een leverings update. Jullie what's app stelt ook niet veel voor, antworden soms gewoon niet!

Hele mooie tafel bestel. Blad kwam beschadigd aan. Mail gestuurd en binnen een paar dagen stond de bezorger weer voor de deur met een andere tafelblad. Super mooie tafel en hele goede service.

Oude Postweg 176 A

7557 DJ Hengelo