Goede bakprodukten koolhydraadarm

Sukrin, heeft uitstekende bakprodukten en suikervervangers

Mijn ervaring is prima.

Ik vind het jammer, dat de producten prijzig zijn; ik begrijp dat wel hoor, maar als aow'er kan ik niet altijd producten aanschaffen, maar zal zeker selectief naar uw site gaan om producten uit te zoeken.

Prima en ga zo door!

Fijne ervaring op de site van Sukrin, duidelijk en gemakkelijk navigeerbaar. Je bestelling is gemakkelijk te volgen, je weet waar je aan toe bent.

Super !

Zeerctevreden over de producten van Sukrin. Wat ik tot nu toe heb gehad valt allemaal super mee. Een aanrader !

Geweldige produkten

Al heel wat suikervervangers, bakmixen, melen en chocolade besteld bij Sukrin. Voor mij is Sukrin+ de favoriet voor in de koffie en thee thuis. Op het werk gebruik ik de Sukrin zoetjes in dispenser. Lekkere muffins en cake gemaakt met de chocolade en neutrale mixen. Ben ook heel blij met de recent geïntroduceerde pure chocolade repen. Lekker brood gebakken met de proteine mix. Ik ben fan, ga zo door!

Heerlijke verantwoorde suikervervangers en bakmixen

De Sukrin suikervervangers zijn heerlijk en hebben geen bijsmaak. Ik gebruik vrijwel het gehele assortiment en ben daar erg enthousiast over. Net heerlijke speculaastaartjes gebakken met zelfgemaakt amandelspijs, in dit recept heb ik Sukrin Gold, Sukrin Icing, amandelmeel, kokosmeel én de nieuwe vanille drops gebruikt. Met de Sukrin producten kan ik lekker én verantwoord bakken met minder koolhydraten.

HeerlijkE vervanger!

Hele snelle verzending, vergeleken met andere bedrijven de beste prijs, altijd voorraad!Prima Prima, ik ga die siroop eens proberen die hier zo aangeraden wordt!

de verslaving

gebruik de siroop Maple,en caramel erg smakelijk heerlijk in de yoghurt of kwark of op pannekoeken over de aardbeien noem maar op het is erg lekker en geen nare nasmaak een aanrader

Fijne suikervervangers, smaakt goed. Levering was vlot.

corrercte en snelle levering zoals altijd!

corrercte en snelle levering zoals altijd!

Het is een prima vervanger zonder bijsmaak.

Eindelijk een goede suikervervanger. Ook heerlijk de siroop.

Prima product.

Zoet prima. Super te gebruiken als gewone suiker. Fijn om mee te bakken en toetjes te maken.

Prima producten

Snelle kevering, goed verpakt. Producten zijn zeer smaakvol. Eindelijk cake kunnen bakken die smajelijk is.

Prima product

De nasmaak is ook prima..

Snelle levering van lekkere producten

Ik heb tot nu toe een aantal producten uitgeprobeerd, waaronder de cakemix, de broodmix, de poedersuiker en de caramelsiroop. Allemaal erg lekker, maar de caramelsiroop heeft me het meest positief verrast. Heerlijk!

Hele snelle verzending.

Past perfect in een koolhydraadarm dieet,daarbij smaakt het als echte suiker.

Zoals het hoort

Snelle verzending. Netjes aangekomen.

Verantwoorde producten voor diabeten en snelle levering

Prima producten. Omdat je bijna nergens producten kunt kopen om zelf te bakken voor diabeten. Met de producten van Sucrin is mijn probleem opgelost. Zoveel keuze. Geweldig.

Heerlijke producten voor koolhydraatarm eten

Ruim assortiment suikervrije producten voor koolhydraatarm baksels, toetjes, taarten en brood. Snelle service.

geweldig

suikervrij en koolhydraat vrij is echt geweldig , was hier altijd al naar op zoek . en ook jullie recepten ga er mee aan de slag . hoop een leven zonder diabetes.

Fijne producten, uitstekende vervanging voor de ‘normale’ suikers

Alleen vandaag bestellen en morgen geleverd is bij mij niet gebeurd. Vandaar mijn 4 sterren ipv 5

Blij suikervrij

Sukrin is de eerste keuze als het gaat om suikervrij leven. Fantastische producten met een heerlijke smaak en suikervervangers van hoogwaardige kwaliteit voor de thuisbakker. Ook de bakmixen voor glutenvrij brood etc. zijn niet te versmaden. De service is geweldig en de levering zeer snel. Eventuele problemen met levering of een product worden snel en adequaat opgelost. Heel erg fijn bedrijf dat een suikervrije levenswijze heel eenvoudig maakt.

Snelle service en veel keus

Je kunt makkelijk zoeken en alles is leverbaar. Maar wat is vooral prettig vind is de smaak! Overweldigend!!! Zoet genoeg. Voor herhaling vatbaar.

Goede producten

Goede producten en snelle bezorging. Aanrader: Chocolademousse lekker met slagroom opkloppen, in koelkast op laten stijven; heerlijk KHA toetje!