Goede kwaliteit en smaak

Goede vervanging voor suiker

Prima spul

Prima spul maar wel prijzig

Snelle leverng, goede produktem

Zie boven

Prima alternatief voor suiker

Even proberen wat de zoetheid is en daarna overal in te gebruiken ter vervanging van suiker. Ik gebruik het voor bakken en als zoetstof bij het maken van khd arm ijs.

Prettig

Een fijne shop, met goede producten. Misschien zou u bij het product zelf direct kunnen schrijven waar het de vervanger voor is.

de perfecte suikervervanger

Ideale bakmixen voor lekkere taarten, zou nog wat luchtiger mogen maar voor suikervrij gebak is dit een fijne oplossing.

Nette snelle levering! Alles goed verpakt. Tevreden.

Gezond zoetmiddel

Super alternatief voor gezond zoetmiddel.

super!!!

Aanrader!

Fijn bestelsysteem en hele snelle verzending.

I bought the choclate as a gift for a diabetic kid she loved the taste so much actually no difference between it and the one with Suger no bitterness of taste really happy and recommend

Paaspakket

Het paaspakket besteld en ontvangen. De gratis schort is zeker de moeite waard. De chocolade en chocolademousse zijn heerlijk. Het kristalpoeder wordt heel makkelijk verwerkt. Het was een plezier om dit alles te ontdekken. Ik ben zeker fan!

Heerlijk!

Van de helft van de cakemix heb ik 6 heerlijke muffins gemaakt met wat rood fruit en een toefje licht gezoete slagroom. De volgende dag nog lekkerder. Uit het proefpakket waren de choco mugcake en de reep (original) ook een succes. Aanrader.

Prima producten, snelle bezorging

Het is voor het eerst dat ik een bestelling bij Sukrin heb gedaan. De producten bevallen goed en de levering is snel. Fijn!

Heerlijke suikervervangers

Dit zijn voor mij echt de lekkerste suikervervangers.

Vind een uitstekende product.

Lekker zoetig

Snelle levering, fijne producten

Prettige ervaring, snelle levering, hele fijne producten

Fast delivery, top quality product!

Gelukkig

Heel fijn

Prachtige vervanging van suiker. En helemaal geen bijsmaak!

Mijn pakketje was verkeerd geleverd Contact opgenomen met de klantenservice. Ze reageerde snel en losde voor me op, zodat ik mijn pakketje alsnog kreeg.

Ik weet dat het geen suikers zijn

2de aankoop

Snelle levering lekkere producten... Goede vriendelijke bezorging

Supersnelle levering

Mijn pakket werd supersnel geleverd. Heel goed verpakt en geregeld! Top!

Heel fijn in gebruik en geen vervelende nasmaak

Een goede vervanger voor suiker, kan 1 op 1 gebruikt worden, meestal doe ik het als combinatie gebruiken met suiker, maar in koffie/thee zonder combinatie. Het heeft geen vervelende nasmaak, hiermee wordt je bloedsuiker niet belast. Heel fijn, vooral ook de vele mogelijkheden. De mousse is ook heel lekker en makkelijk in gebruik, de marsepein is even wennen, qua textuur t.o.v. gewone marsepein, maar zeer smakelijk