Heerlijke zoetigheid in kha dieet

Zal het altijd blijven bestellen

Ketovriendelijk

Sinds ik Ketogeen eet gebruik ik Sukrin. Heerlijk om mee te bakken en het is makkelijk in gebruik

Geweldige producten met prima levering!

Geweldige producten voor mensen die geen suiker meer kunnen of willen eten. Snelle bezorging en efficiënt verpakt! Helemaal tevreden :)

Heerlijke producten. De ahorn siroop, bruine suiker en de Sukrin suiker bestellen wij regelmatig. Ze zijn allemaal heerlijk en de bestelling wordt zeer snel geleverd. Meestal in de ochtend als ik de avond daarvoor de bestelling geplaatst heb, fantastisch!

Producten zeer goed.

Vooral erg blij met het vezel brood. Maar de prijzen zijn exorbitant hoog.

Bevalt zeer goed

Vanwege diabetes was ik op zoek naar een goede vervanger. Sukrin kwam ik toevallig tegen. Besteld en zeker niet tegen gevallen. Zoet gehalte is goed maar niet te scherp zoals te veel suiker kan hebben. Daardoor een homogener smaak.

Prima productassortiment met ruime keuze.

Uitstekende producten met keuze uit een breed assortiment die ik graag in mijn 'suikervrije' keuken gebruik. Ondanks mijn diabetes kan ik nu toch naar hartelust bakken. Daarbij maak ik regelmatig gebruik van de gepubliceerde, heerlijke recepten.

Erg smaakvol en makkelijk. Topcombi

Het gebruik van surin bevalt me erg goed. Ik raad het anderen ook aan ! De smaak is perfect, bakken gaat makkelijk en de bestelling is er de volgende dag al. SUPER blij mee

Sukrin is een goede suikervervanger! Heerlijk

Ik gebruik sukrin om te bakken: het bakken van wafels bijvoorbeeld. Het is net alsof je gewone suiker gebruikt, maar dan de gezonde versie! Je proeft geen verschil.

Goede producten, snelle levering.

Prima. Nette en snelle service

Top service en top producten!

Super snelle service en top producten

Lekkere producten, passend in mijn keto dieet! Superblij mee!

Goed assortiment en een hele snelle levering

Ik kreeg gratis een reep kha chocolade bij mijn bestelling, dat is altijd leuk natuurlijk. De bestelling werd de volgende dag al bezorgd.

top Produkten!

Als diabetes Patient hebben de Produkten van Sukrin geholpen om de bloedwaarden naar een acceptabel Niveau te brengen .

Sukrin producten helemaal oké!

Zeer tevreden.

Prima producten, snelle levering

2 bakpakketten besteld, kreeg extra erbij. Snelle levering zoals gebruikelijk. Ik ben bezig met het keto dieet en wilde oa brood maken. Proteïne brood was makkelijk te maken, stevige structuur, dus snel een vol gevoel. De smaak vond ik wat vlak. Voor de rest een prima product. Net als het bakproduct voor meerdere doeleinden. Makkelijk in gebruik en goede smaak. Oa chocolademuffins en scones gemaakt. De rest ga ik nog proberen. Suikervervanger is prima, minder zoet. Kortom heel tevreden. De producten zijn wel wat prijzig maar de producten zijn wel goed.

Snelle en nette bezorging

Prima. Niets aan te merken.

Snelle levering, keurig verpakt, super producten

Ik ben super tevreden over het product. Ook de afhandeling van de bestelling was perfect.

Hi Anja, Dank voor uw review. Fijn om te horen dat u tevreden bent. Met vriendelijke groet , Team Sukrin.

100 keer smaakvoller als alle andere suikervervangers

Sukrin is de enige kunstmatige suiker die het dichtst bij echte suiker komt.

deze is de beste

verschillende andere geprobeerd maar deze bevalt mij het beste!!!

Sukrin is gewoon een openbaring!

Ik sluit mij aan bij alle positieve beoordelingen

Correct, snel en zorgvuldig.

De website is duidelijk. Alles is goed te vinden. De producten zijn van uitstekende kwaliteit. Ook al gaat alles digitaal toch voel ik me persoonlijk behandeld. De bestellingen worden altijd op tijd geleverd.

snelle levering / goed product

lekker en geen vervelende nasmaak

De bestelling was keurig op tijd verzonden. De suiker en chocolade zijn lekker, maar vooral de caramel siroop is top!