Zeer smakelijke suikervervangers

De meeste suikervervangers die ik besteld heb, zijn lekker zowel in de koffie als om cake mee te bakken. De bruine suiker smaakt prima in yogurt, maar minder lekker op pannenkoeken. Eén minpuntje is de prijs. Behoorlijk duur in vergelijking met gewone suiker of canderel.

Snelle en goede service

Heel snelle levering. ‘S avonds besteld en volgende dag al geleverd. Alles was ook goed verpakt. Kortom het is dik in orde!

superproduct

heel goede producten waar je de lekkerste dingen mee kan maken. De website zou iets juist nog iets duidelijker kunnen zijn, maar het lukt wel. Bestellingen worden snel geleverd en goed opgevolgd.

Top produkt

Word best veel gebruikt. Kan je veel mee doen. Zou fijn zijn om af en toe de produkten eens in promotie te zetten. Groeten.

Vlotte afhandeling

Snelle levering van kwaliteitsvolle producten. Zalige chocola, yum

Zeer goed product, wel niet goedkoop

Sukrin is echt een goed product, wat ik vooral apprecieer is dat het echt suiker kan vervangen in bakken/koken. In mijn ervaring de enige suikervervanger waarmee je meringue/pavlova's etc kunt maken. De levering was snel en correct. Het enige nadeel: de prijs. Het verschil met andere suikervervangers is wel heel groot.

Snelle verzending

De bestelling was heel goed verpakt. En snel geleverd.

Heel lekker

De smaken zijn fantatisch vooral bij de marsepein en het is leuk om deze te kunnen gebruiken als suikervervanger weten dat je er niet dik van wordt want ik gebruikte veel stevia of honing dus sukrin is ideaal voor iemand die wilt vermageren of een koolhudratenvrij dieet volgt,

Smaak was zeer lekker.

Als proef gekocht. Viel 100% mee. Ook voor huisgenoten.

Super ervaring

Zeer goede, kwalieitsvolle producten voor diabetici! Super service en snelle levering!

Super product!

In het begin is het een beetje zoeken naar de gewenste hoeveelheden, maar het is een prima zoetstof zonder nasmaak. Ook de “gold” en “icing” zijn super lekker. Mijn man heeft diabetes type 1 en is gek op de brownies en de chocolademousse! Eindelijk een gezond en gebruiksvriendelijk product!

perfect

Lekker en gezond, snelle levering, top service!

goede en snelle service

Zeer snelle levering, correct. Duidelijke website

Zeker aan te raden

Perfecte afhandeling

Uitstekend!

Altijd alles goed geregeld!

Zeer snelle levering en ontzettend smaakvolle chocomouse zonder suiker !

Super voor deze eerste keer

Snelle verzorgde levering Goede producten

Niets op aan te merken.

Ik ben tevreden.

Verrassend

Kan er gecarameliseerd worden met sukrin?

Heel tevreden, goede producten.

Niet tevreden

mijn bestelling is niet volledig. Ik hoop dat er nog een doos volgt . Anders bestel ik nooit niks meer

Blij dat het bestaat, als diabetespatiënt ben ik hier heel blij mee, vooral de bruine suiker valt heel erg in de smaak. Speculaas bakken kan terug!!! Andere suikervervangers heb ik ook al geprobeerd maar de korrel is heel anders en geeft klonters in vloeistoffen. Dat is bij Sukrin niet dus ik ben fan.

Gemakkelijk en snel! Vriendelijke winkelbediende.

Lekkere vervanging van suiker.

Sukrin Gold heeft de textuur van kristalsuiker wat ik heel aangenaam vind . Terug marsepein kunnen eten (zonder suiker). Melkchocolade ook heel lekker. Chocolade mousse en cake moet ik nog proberen maar ik kijk er naar uit .

Gemakkelijk in gebruik en mooi afsluitbaar.

De suiker is heel leuk en gemakkelijk in gebruik, vooral bij het bakken. De sukrin ice werd hier ook al veel gebruikt, vooral om een dessertje af te werken en de aardbeien te zoeten.