Prima.

Jammer van de bezorgkosten

Vind het jammer dat ik de bezorgkosten moest betalen. Terwijl ik over de bestellen Max zat

supervlugge levering. Goed product.

zeer tevreden

Bestelling en bezorging prima

Zowel bestelling en snelle bezorging was prima

Super snel

Welke vitamine supplementen hebben jullie nog meer , bvb pectasol , calcium , ah cv , liposomale , enz ?

Snelle en correcte levering!

Dankjewel hiervoor. Zeker aan te bevelen!

Probleemloos

Super snelle service. De volgende dag werd de bestelling al geleverd .

prima prijs, snel geleverd

had vitakruid besteld. Snel geleverd, prima prijs.

Het is goed toegekomen

N'a een misgelopen levering is de 2de kosteloos levering goed toegekomen. Alvast bedankt voor de medewerking van uw team. Mvg Yves Marbais

Fout product ontvangen

Ik heb fout product ontvangen, meteen een mail gestuurd maar geen reply gekregen. Heb dus betaald voor iets wat ik niet moet hebben, en geen gegevens voor retourzending gekregen.

Snel verstuurd en uitstekend verpakt

Tabletten en capsules bevallen uitstekend en de prijs is prima

Alles was ok

Niet alles werd geleverd

Niet alle bestelde en betaalde producten werden geleverd en op e-mail werd niet gereageerd. Hopelijk wordt het nog opgelost Uiteindelijk bleek het product NIET op voorraad te zijn….. Toen wel geld terug gekregen. Wel jammer dat op de site staat dat het wel voorradig is. Wat ik ook bijzonder vind is dat ik later een mail kreeg om mijn review aan te passen. Kennelijk niet leuk als er iets negatiefs tussen staat. Waarschijnlijk staan ze niet helemaal open voor feedback.

De producten bevallen mij goed tot nu toe.

De producten gebruik ik op advies van mijn leefwijze coach al ongeveer twee weken Ik ervaar geen bijwerkingen en voel mij prima. Hoop dat dit zo blijft.

Een aanrader!

Het product dat ik zocht was veel goedkoper dan bij andere websites.

Boven verwachting

Goede service! Het eerste pakketje is netjes verzorgd gearriveerd, maar inhoud kwam niet overeen met bestelling. Dane van de Service afdeling beantwoordt binnen een paar dagen je vraag, overlegt intern en doet een goed voorstel. Het juiste product heb ik een dag later kosteloos ontvangen. Supplementen zijn van goede kwaliteit en goed verpakt aangekomen. Dank!!

Vitamines op tijd geleverd

Pakket was voor de huisdeur neergezet.

Ok

Geen enkel orobleem en zeer tevreden

Vlotte infogaring mogelijk, correcte werking, snelle levering. Doe zo voort!

Vlotte infogaring mogelijk, alles goed leesbaar en vergelijkbaar. Correcte werking, alleen lukte bevestiging van betaling niet met ITSME. Snelle levering. Doe zo voort!

Keurig netjes op tijd geleverd

Prijs/kwaliteit beter als van andere aanbieders

Snelle bezorging

Kwaliteit

Goede prijs kwaliteit verhouding

Dubbele aantal tabletten voor dezelfde prijs als in de winkel.

Goede producten

Fijne producten voor goede prijs. Snelle levering Toppie