Zover prima…..

Een kleine notitie,de blaasontsteking,mijn orobleem al jaren,blijft terugkomen,maar na wat langere periodes……???

goede service en goede aanbiedingen!

erg tevreden!

Snelle levering.

Very satisfied

Order received on time and packed well. Great service. Will order again from you if needed for sure.

Goed en betrouwbaar bedrijf.

Snelle, correcte levering en goed verpakt.

Snelle levering, gekregen wat ik had besteld.

Helemaal goed.

Een 10 in dit geval

werkt prima

Xxxxx

Bestelling en levering ging precies zoals afgesproken

Het pakje is besteld en geleverd. Sneller dan verwacht want er kwam geen PostNL-info over de levering maar dat maakt niet uit want het kwam heel snel.

Werkt op een zachte manier

Prima artikelen voor een prima prijs!

En ook de levering was goed geregeld.

Jammer van het beloofde, bestelde en betaalde product wat blijkbaar niet op voorraad was

Zie hierboven. Het bestelde product was overal uitverkocht, dit hadden jullie kunnen weten dus. Voor het overige product ben ik tevreden.

Gewoon goed.

Gewoon goed.

afhaalpunt drie dagen dicht?!

Pakket is zaterdag naar een PostNL punt gebracht.. dat dicht was toen ik er aankwam.. dat de volgende dag gesloten was.. dat vervolgens de dag erna, maandag ook gesloten was.. Liever kiest 123vitamines voor een andere leverancier, dat een afhaalpunt heeft ergens bij een supermarkt ofzo..

snelle levering en discreet verpakt - redelijke prijzen

Heel tevreden. Zal deze website aanprijzen aan mijn vrienden.

Correcte en snelle levering

Snelle service, goed verpakt.

Via webwinkel besteld. Snelle levering. En vaak (niet altijd) goedkoper dan andere webwinkels.

Uitstekend!

Ik ben tevreden. Een snelle aflevering. Redelijke prijzen.

Prijs altijd aantrekkelijk

Snel en goed geleverd

Heel tevreden

Snel en goed geregeld

Snelle service,

Succesvol

Ik heb er baat bij dus hoef ik verders ???? Met vriendelijke groet Ben

Geen informatie over incomplete order!

Het zou heel fijn zijn om beter te informeren over incomplete orders of als het nageleverd zou worden. Maar daar hoor ik niks van!

Geen levering/track en trace

Via deze weg hoop ik antwoord te krijgen op mijn vraag wanneer mijn bestelling binnenkomt. Afgelopen maandag een bestelling geplaatst maar nog niks vernomen. En omdat ik meerdere reacties van geen levering en geen gehoor tegenkom, maakt dit me zorgen. Ik wil namelijk zo snel mogelijk met de supplementen beginnen. Hoor graag van jullie.