Snel en goed geregeld

Snelle service,

Succesvol

Ik heb er baat bij dus hoef ik verders ???? Met vriendelijke groet Ben

Geen informatie over incomplete order!

Het zou heel fijn zijn om beter te informeren over incomplete orders of als het nageleverd zou worden. Maar daar hoor ik niks van!

Geen levering/track en trace

Via deze weg hoop ik antwoord te krijgen op mijn vraag wanneer mijn bestelling binnenkomt. Afgelopen maandag een bestelling geplaatst maar nog niks vernomen. En omdat ik meerdere reacties van geen levering en geen gehoor tegenkom, maakt dit me zorgen. Ik wil namelijk zo snel mogelijk met de supplementen beginnen. Hoor graag van jullie.

Uitstekend!

Snelle.verzending en.ben blij met.de.omega.3 voor mijn kinderen

pakketje niet geleverd

Na de bestelling kreeg ik maar geen verzend bevestiging of track&trace, daarom na een aantal dagen contact opgenomen met de klantenservice. Deze zouden dit voor mij nakijken en na een week ontving ik een mailtje terug dat de bestelling geleverd zou moeten zijn. Wij waren toen helaas al op vakantie. Bij aankomst in Nederland nergens een pakketje te bekennen.

Voor slappe nagels en haar biotine nodig

Erg tevreden!

eerlijk en vlugge ontvangst

eerlijk en vlugge bediening

Très bien

Très bien

Geen bericht van levering

Jammer gelukkig was ik thuis toen het bezorgd werd

Fijne site en snelle service

Solidago is onmisbaar voor mijn goede gezondheid

Sinds 2 jaar heb ik een verminderde doorbloeding met als gevolg heel dikke opgezwolen voeten bij warm weer. Ik neem Solidago sinds de maand april en heb dit jaar helemaal geen gewollen voeten gehad, zelfs niet tijdens de dagen van 30°. Ook moet ik niet meer 's nachts uit mijn bed om gaan te plassen. Voor mij is dat het bewijs dat Solidago heel doeltreffend is. Ik zorg ervoor dat ik voldoende reserve heb om Solidago het ganse jaar door in te nemen. Gemakkelijk in te nemen, doeltreffend en geen nevenverschijnselen, dat is toch optimaal.

Correct geleverd

Ik heb besteld maar met argusogen. Ik moet zeggen dat ik ze sowieso in mijn omgeving zal prijzen.

Product helpt, maar niet altijd top

Product is niet perfect, werkt de ene dag beter dan de andere.

Alles loopt heel makkelijk zoals de andere keren.

Zodra deze op zijn zal ik ze weer bestellen. Bedankt.

Voel mij sterker, meer eneegie

Het herstelt mijn gezondheid

uitstekende producten en service

altijd fijn om via 123vitamines.nl te bestellen wat je nodig hebt. Goede prijs/kwaliteit en snel geleverd

Snelle aflevering, redelijke prijzen.

Snelle aflevering, redelijke prijzen

Zoals hierboven, een snelle levering.

goeie service snelle levering

producten zijn vaak in de aanbieding en snelle levering

Vlot bestelproces, duidelijke communicatie en het klopt gewoon. Geen onnodig groot verpakkingsmateriaal, wel onnodige vulling. Min puntje vind ik dat je na je bestelling een kortingscode krijgt die een korte geldigheidsduur heeft maar eigenlijk niet bruikbaar is omdat je net alles hebt besteld. Tevreden over de Vitakruid producten.

Goede service!

Goede service en snel binnen!

Schiedamse Vest 154 3011 BH Rotterdam