uitstekende producten en service

altijd fijn om via 123vitamines.nl te bestellen wat je nodig hebt. Goede prijs/kwaliteit en snel geleverd

Snelle aflevering, redelijke prijzen.

Snelle aflevering, redelijke prijzen

Zoals hierboven, een snelle levering.

goeie service snelle levering

producten zijn vaak in de aanbieding en snelle levering

Vlot bestelproces, duidelijke communicatie en het klopt gewoon. Geen onnodig groot verpakkingsmateriaal, wel onnodige vulling. Min puntje vind ik dat je na je bestelling een kortingscode krijgt die een korte geldigheidsduur heeft maar eigenlijk niet bruikbaar is omdat je net alles hebt besteld. Tevreden over de Vitakruid producten.

Goede service!

Goede service en snel binnen!

Blij met calcium-magnesium-pidolaat.

Al jaren slik ik elke dag één capsule. Ik voel me er prima door. Calcium en magnesium is goed voor mijn botten en ook voor mijn hersenen. Ik bestelde drie potjes en hoefde geen verzendkosten te betalen. Ik ben er heel tevreden over!

Fast delivery

Fast delivery, good prices

Super snel geleverd

fijne ervaring

snelle verzending, fijne producten

Ik ben niet tevreden

Ik heb 2 potten sana base basics besteld en betaald en krijg er 1. Zonder dat 123vitamines er een schrijven erbij hebben gedaan waarom dit is. Inmiddels heb ik berichten gestuurd met de foto van de pakbon maar nog geen reactie. Dit vind ik heel vervelend. En wat ik ook vervelend vind dat je ze niet telefonisch kunt bereiken. Nergens is een telefoon nummer te vinden. Hopelijk wordt dit gauw opgelost. Dus voor nu kan ik helaas geen hogere score geven. En zal ik 123vitamines niet aanbevelen.

Goeie Goeie service en prijs.

Zie titel

Heb mijn bestelling nog steeds niet binnen !!!

Jammer, gemiste kans.

De bestelling snel ontvangen.

Na 1 dag de bestelling in huis.

Snel leverbaar

Prijs was interessant!

Handige website, goede prijs en snelle bezorging

Goed bedrijf!

Uitstekend!

Chi Tea tree balsem

Goed multifunctioneel product. Ontsmet en hydraterend.

Snelle service, perfect ingepakt, alles top!

Snelle service, perfect ingepakt, goeie follow up, alles top!

Uiteindelijk goed opgelost

Problemen met levering bestelling, na vele pogingen eindelijk contact. Bestelling is alsnog geleverd.

perfect

Kwalitatief product en snelle bezorging, netjes verpakt Waar voor de prijs

Doeltreffende vitaminen

De vitamines zijn goed voor huid haar en nagels. Ik heb ze al vaker genomen en het zijn voor mij tot nu toe de beste.

Snelle levering.

Primaa

Ik ben Zeer tevreden .

Vlotte service, duidelijke website!

Mijn gezondheid een boost geven!

Schiedamse Vest 154

3011 BH Rotterdam