Prima bedrijf

Ondanks dat er veel mis ging is alles snel en correct afgehandeld. Een compliment is hier op zijn plaats

Goed bedrijf, goede klantenservice en goed advies

Ik zag door de bomen het bos niet meer op de website met wat ik moest bestellen. Dus ik heb een mail gestuurd met wat ik wilde hebben (type deur) met de vraag welk beslag/benodigdheden daarbij pastte. Kreeg alles keurig met link toegestuurd. Levertijd was wel lang (3-4 weken, maar dit was goed aangegeven). goede kwaliteit en netjes geleverd.

Prima prijs / kwaliteit

Gewoon goed, niet duur, behulpzaam.

Raar dat ik al reviews kan geven, terwijl ik het het product niet ontvangen heb

Raar dat ik al reviews kan geven, terwijl ik het het product nog niet ontvangen heb

goedendag, Is inderdaad niet de bedoeling, tenzij u alvast een review wilt geven over de site. Maar wij ontvangen liever een review over de gehele prestatie. Ik ga het doorgeven aan de webmaster.

Goede service, communicatie en meedenken met de klant

Kort na het plaatsen van de bestelling werd er contact opgenomen om een aantal onduidelijkheden goed af te stemmen. Vervolgens werd de bestelling in behandeling genomen en ruim binnen de genoemde termijn thuis, in perfecte staat, afgeleverd. Hele strakke deuren, mooi beslag, goede service: een aanrader!!

Vlot, correct!!!

Wèl een beoordeling ontvangen, maar geen bevestiging van mijn bestelling???

Ik wacht op een bevestiging van mijn bestelling, maar krijg alleen een mail om te beoordelen. Vreemd!

Vlotte levering

Vlotte levering en netjes bezorgd. Deuren werden netjes samen met ons binnen gezet. Levering voldeed aan verwachting. Zeker aan te bevelen.

Tot nu toe goed

Nog niets ontvangen

Duidelijke site

Duidelijke website

Foto's van details zijn van slechte kwaliteit jammer als deuren veel op elkaar lijken maar toch niet hetzelfde zijn

niet transparant

Ik kan nadat ik de bestelling heb geplaatst mijn bon niet opslaan waardoor ik geen duidelijk overzicht heb van mijn bestelling. Daarnaast heb ik geen bevestiging ontvangen van mijn bestelling waarin staat wanneer de deur ongeveer geleverd gaat worden. Ik heb inmiddels een paar weken geleden deze deur besteld en het enige wat ik nog hoor is dat ik mag beoordelen hoe het is gegaan.

Prima levering

Mooie deur goed op tijd geleverd zat alleen geen tape voor het raam bij maar dat hadden we zelf nog dus is opgelost

Deurenmagazijn heeft een uitstekende service. Dit laat zich zien zowel op het moment dat je besteld, alsook wanneer er iets verkeerd gaat. Vriendelijke eigenaar die netjes alles doet in zijn vermogen om alles naar tevredenheid op te lossen. Dit bedrijf laat zien dat service nog bestaat en zou als schoolvoorbeeld kunnen dienen. Xander enorm bedankt, petje af. Jullie worden van harte aanbevolen voor iedereen die deuren nodig heeft.

Prachtige industriële deur

Een uitgebreide en prachtige collectie industriële deuren voor een gunstige prijs. Levering was heel netjes en vlot. Wij zijn heel erg blij met de deur!

Makkelijk zoeken in webshop

Kon gemakkelijk de juiste deuren vinden

Zeer gemakkelijke website.

Mooie producten en op pas te maken deuren.

Foutje in mijn bestelling. Prima gecorrigeerd

Denkt met de klant mee

Doen wat ze zeggen

Denken mee

Voorlopig goed

Bestelling moet nog wel geleverd worden

Prima bedrijf. Vriendelijk, behulpzaam, komen afspraken na.

Prima bedrijf. Vriendelijk, behulpzaam, komen afspraken na.

Correct, vlot, voordelig

Heb even de tijd genomen een voordelige leverancier te zoeken. Dit werd deurenmagazijn, zij zaten 15% onder de prijs van andere online leveranciers. Na de bestelling was er een miscommunicatie tussen mij en Deurenmagazijn. Ik heb mij daarop, zeer onterecht, negatief uitgelaten in een recensie over Deurenmagazijn. Ondanks mijn misdraging heeft Deurenmagazijn zich telkens correct naar mij opgesteld. Zij leverden binnen 8 dagen!!! mijn bestelde deuren bij mijn werkplaats af. Ze zien er helemaal top uit met nog geen krasje in de verpakking. Alles boven verwachting. Nogmaals excuses naar deurenmagazijn voor mijn reactie! Ik zat daar fout. Als ze mij nog als klant willen zou ik hier zeker weer bestellen.

Geachte meneer Spalink, Helaas begrijpen we uw bericht niet. Uw bestelling heeft een levertijd van 2 tot 3 weken. U reageert met een negatief bericht, terwijl u ons ook kan mailen of even kan bellen, wanneer uw bestelling binnenkomt. Wij zijn bijna 24uur per dag bereikbaar. Ik heb dit gelijk even voor u nagekeken en deze komt deze week bij ons binnen en zal ik daarna spoedig inplannen voor het bezorgen. Ik hoop u hiermee een goed bericht te hebben gegeven. Dank u wel voor de aanpassing in de review. Het siert u dat u ons telefonisch benaderd heeft. Veel plezier met de deuren.

Supervlot met een reactie

Geweldig, wat was de mailreactie op mijn vraag snel. Binnen 5 minuten wist ik of de deur zou voldoen aan onze wensen. Chapeau! We hebben de deur dezelfde dag besteld.

Dank u wel voor uw positieve bericht. We hopen onze klanten goed van dienst te kunnen zijn.

Even gebeld voor de levertijd, goed geholpen en daarna direct besteld

Marijn Hoogerheide, dank u wel voor uw bericht. We gaan zo door.

Ruime keus en snel antwoord op vragen