Voordeur en binnendeur besteld, levertijd zou 2-3 weken zijn, materialen zijn uiterlijk na 4 weken geleverd, dit wel keurig gecommuniceerd. En 1 weekje later is gezien de huidige marktomstandigheden niet heel bijzonder. Bij vragen, dezelfde dag nog reactie ontvangen. En levering plaatsgevonden op de aangegeven dag, en zoals aangegeven is er een half uurtje voor levering gebeld.

Perfecte passing.

Heb de deur geplaatst ipv een dichte brandwerende deur. Moest alleen een paumelle gat boren daar de oude deur drie ipv twee paumelles had.

Prima alles volgens afspraak.

Mooie deur, magere communicatie

Afgelakte deur met glas er in besteld op deurenmagazijn.nl. Een bevestiging van mijn bestelling ontvangen zonder enige indicatie van een levertijd. Na een paar weken zelf maar eens gebeld. Toen kreeg ik een schatting van de levertijd, het zou ongeveer twee maand duren. Toen die datum naderde weer zelf maar eens gebeld. Voor de kerst zou de deur geleverd gaan worden, ik zou nog een bevestiging ontvangen... Uiteindelijk is hij net voor nieuwjaar geleverd, keurig netjes prima verpakt tot in de kamer. Prima deur, ook al is hij niet goedkoop. Maar de communicatie kan echt wel 10 keer beter...

Prachtige paneeldeur

We hebben een mooie op maat gemaakte klassieke paneeldeur bij hen besteld. Hun website is duidelijk, alles wijst zich vanzelf. Ook de aangegeven levertijd klopte precies. Omdat wij in een voetgangerszone wonen heb ik bij het plaatsen vd bestelling erom gevraagd dat ze 1 dag voor levering ff met ons contact op zouden nemen. Dit werd netjes nagekomen. Ze zijn telefonisch goed bereikbaar (tegenwoordig lang niet meer vanzelfsprekend) en onze nieuwe deur werd naar volste tevredenheid thuis geleverd. En dit alles voor minder geld dan bij de bouwmarkt/karwei.

Topservice

Snelle levering en goed en duidelijk contact bij het leveren zelf

Goede ervaring

Bestelling netjes volgens afspraak geleverd, en bij het ontdekken dat de driepuntssluiting er niet bij zat werd dit direct opgelost en met spoed binnen 2 uur alsnog geleverd!! Complimenten voor het meedenken en oplossen!!

Voordeur beschadigd en rauw

Bij het uitpakken blijken de siersponningen erg rauw te zijn. Gewoon afgeknapte stukken overgespoten

Voordeur beschadigd en rauw

Keurig netjes verpakt en afgeleverd

Goedendag, Dank u wel voor uw recensie. Daar zijn wij uiteraard erg blij mee.

Goed product

Goede kwaliteit van producten en netjes en op tijd geleverd.

Goedendag, Dank u wel voor uw bericht. Daar zijn we uiteraard erg blij mee.

mooie deur en onbeschadigd geleverd

Duidelijke website, goede communicatie omtrent levering.

Makkelijk te bestellen, op tijd geleverd en prima product

De deuren zijn makkelijk te bestellen op de website, worden geleverd zoals van te voren doorgegeven is en de deuren zien er mooi en volgens onze verwachting uit.

Prachtige voordeur!

De nieuwe voordeur is netjes geleverd en met alle opties keurig verwerkt. Enkel duurde de levering wat langer dan aangegeven (2 weken aangegeven, was uiteindelijk 3 weken).

Beste Maurice, Dank u wel voor uw beoordeling. Veel plezier met de deur.

Superservice en mooi materiaal

Steeds snelle en goede contacten. Goede advies en zeer snelle levering Prijs- kwaliteit super!

Allemaal goed geregeld.

Als ik nieuwe binnendeuren nodig heb ga ik weer hier bestellen.

Prima prijs-kwaliteit

Deuren zoals voorheen keurig zoals verwacht van kwaliteit

Blij mee maar slotgat niet op zijn plaats.

Deur is keurig geleverd en blij mee. Slotgat correspondeerde echter niet volledig met de gemonteerde 3 puntsluiting (zat teveel naar de rand vd deur). Deze verder uit moeten frezen waardoor er de bevestigingspennen van de slotplaatjes tegen het freesgat geboort moesten worden.

Van te voren gebeld hoe laat ze komen en de deur fijn binnen gezet.

Goedendag, Dank u wel voor uw positieve bericht. Dank u wel dat u bij ons besteld heeft. Veel plezier met uw bestelling. m.vr.gr. Deurenmagazijn

Gewoon alles top , alles volgens afspraak kan voor mij niet beter

Goedemiddag Ed, Dank u wel voor uw beoordeling. Hier zijn wij erg blij mee. Veel plezier met uw bestelling. M.vr.gr. Deurenmagazijn

Binnen deuren

Deuren prima, de 2 weken wachten werden helaas 6 weken. Werd pas gecommuniceerd bij navraag.

goede service, na 1 belletje direct duidelijkheid over mijn bestelling.

Goede prijs en nette levering!

Via wat zoekwerk op internet bij DeurenMagazijn uitgekomen. Reële levertijd voor de benodigde deur, per mail netjes op de hoogte gehouden en bij levering netjes 15 minuten voor tijd gebeld, top!

Slechte kwaliteit van het materiaal en afwerking!!

Op de foto op de site lijkt het prachtig maar in het echt valt het goed tegen!! Ze lijken goedkoper als een ander maar mindere kwaliteit.

goedendag, Jammer dat het produkt, een multiplex buitendeur, tegenvalt. Wij geven 10 jaar garantie op deze buitendeuren, omdat deze deuren gemaakt zijn van multiplex met 2 aluminium tussenlagen. De kwaliteit van deze multiplexplaten staat niet ter discussie bij de specialist. De door ons gebruikte plaat is de beste verkrijgbaar. Over de afwerking kunnen we van mening verschillen, maar wij nemen uw aandachtspunten mee in ons werkoverleg.

Alles naar wens. Goed adres.

Alles was naar wens .Persoonlijk contact was mogelijk.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.