Gewoon alles top , alles volgens afspraak kan voor mij niet beter

Goedemiddag Ed, Dank u wel voor uw beoordeling. Hier zijn wij erg blij mee. Veel plezier met uw bestelling. M.vr.gr. Deurenmagazijn

Binnen deuren

Deuren prima, de 2 weken wachten werden helaas 6 weken. Werd pas gecommuniceerd bij navraag.

goede service, na 1 belletje direct duidelijkheid over mijn bestelling.

Goede prijs en nette levering!

Via wat zoekwerk op internet bij DeurenMagazijn uitgekomen. Reële levertijd voor de benodigde deur, per mail netjes op de hoogte gehouden en bij levering netjes 15 minuten voor tijd gebeld, top!

Slechte kwaliteit van het materiaal en afwerking!!

Op de foto op de site lijkt het prachtig maar in het echt valt het goed tegen!! Ze lijken goedkoper als een ander maar mindere kwaliteit.

goedendag, Jammer dat het produkt, een multiplex buitendeur, tegenvalt. Wij geven 10 jaar garantie op deze buitendeuren, omdat deze deuren gemaakt zijn van multiplex met 2 aluminium tussenlagen. De kwaliteit van deze multiplexplaten staat niet ter discussie bij de specialist. De door ons gebruikte plaat is de beste verkrijgbaar. Over de afwerking kunnen we van mening verschillen, maar wij nemen uw aandachtspunten mee in ons werkoverleg.

Alles naar wens. Goed adres.

Alles was naar wens .Persoonlijk contact was mogelijk.

helpen je uitstekend

Mijn mening is dat je hier uitstekend geholpen word, ook al zijn er wat problemen . Het is voor mij wel het bedrijf waar je terecht kan voor de goede service. Mijn Dank daar voor.

Wat een fijn bedrijf is dit. Een werkelijk geweldige klantbenadering, geen vraag is teveel. Verder vooral ook een hele mooie deur en geleverd als beloofd binnen de aangegeven termijn. Wat mij betreft een absolute aanrader. Onze volgende deur zeker weer daar

Alles gegaan zoals vermeld op de site. Deuren zien er heel netjes uit!

Alles gegaan zoals vermeld op de site. Deuren

Niet de juiste maat

De deur is geen 83cm maar 82.5 Dus komt het niet op tochtstrip. Plus dat wij ze zelf naar boven sjouwen terwijl 75 en 72 jaar zijn. Ik hoop dat jullie het begrijpen. Th van Veen

Goede prijs kwaliteit verhouding maar te lange levertijd

Deur werd ruim een maand later geleverd dan in eerste instantie was afgesproken.

Beste Bart, U heeft gelijk. U heeft inderdaad lang moeten wachten op uw bestelling. Helaas is dit momenteel de realiteit bij veel producten. Grondstoffen worden schaars en produceren van sommige producten duurt daardoor langer. We doen ons best om iedereen tijdig van dienst te zijn. Veel plezier nog met uw bestelling.

Geweldige service door chauffeur

De chauffeur heeft geholpen met alle vier de deuren naar de 2e verdieping te brengen. Super !

Volledig en volgens afspraak geleverd

Medewerkers met kennis, makkelijk te bereiken en komen telefonische afspraken na

Prettige ervaring tijdens de hele voortgang, makkelijk bestellen, telefonisch goed bereikbaar, denken mee in een oplossing. Ook de chauffeur was vriendelijk en leek mij vh hetzelfde bedrijf te zijn, geen haastig gedoe aan de deur, leuk een x. Prima om zaken mee te doen , aanrader voor iedereen wanneer je nieuwe deuren nodig hebt

Slechte communicatie en lange levertijd

De levering van de deur duurde langer dan aangegeven op de website. Ook werden we niet op de hoogte gehouden en moesten we steeds zelf achter de levertijd aan.

Duidelijk en goede kwaliteit

Precies wat we besteld hebben, goede kwaliteit en keurige levering.

Prime website, goede communicatie en goede producten.

Hele goede ervaringen met deze webshop. Goede communicatie m.b.t. aflevering van de bestelling. Mooie deuren en goede deursloten. Goede prijs en kwaliteit.

top

top

Alles volgens afspraak

Via internet een opdekdeur (industriële look) besteld Keurig volgens de opgegeven specificaties afgeleverd. Deur kon ik in mum van tijd zelf plaatsen.

Duidelijk en goede communicatie.

Positief

Goede prijs/ kwaliteit verhouding, bij inmiddels meerdere bestellingen worden afspraken nagekomen, positief dus

Nette deur met alles wat ik besteld had meegeleverd. En thuisbezorgd. Ideaal

Goed bedrijf en komt afspraken na

Alles is verlopen zoals besproken , het slot was vergeten, maar werd meteen na gestuurd met excuses. Deur netjes ingepakt en afgeleverd voor de deur conform afspraak

prima, keurige snelle levering ter plaatse

prima, keurige snelle levering ter plaatse

Erg blij met onze nieuwe voordeur en volgens afspraak geleverd door een vriendelijke chauffeur.

Marsweg 117

7202 AT Zutphen