Gedaan wat is beloofd

Precies zoals overeengekomen

Mooie deur ontvangen welke geheel aan onze verwachtingen voldoet.

Fantastische service door een topteam.

Opdek kastdeur besteld, precies de juiste maten. Paumelle scharnieren waren al voorgeboord en waren exact vergeleken met de oude deur. Paumelle scharnieren omzetten en kon direct worden geplaatst zonder Netjes een mail ontvangen waarin de datum van levering werd aangegeven. Omdat ik onregelmatige diensten heb, kon ik niet de gehele dag aanwezig zijn. Met 1 telefoontje werd alles heel goed geregeld en kon ik mijn deur gewoon op tijd in huis halen. Bezorging was ook perfect, netjes een telefoontje even voordat de deur werd bezorgd. Vriendelijke bezorger!! Een organisatie waarbij persoonlijkheid en empathie voorop staat. Zonder zorgen een levering ontvangen van een organisatie die met je meedenkt. Hoewel je online bestelt lijkt het wel of je in de winkel je aankoop doet. Kortom, een perfecte service die ik een ieder kan aanbevelen.

Snelle levering, en goede communicatie.

Hier wordt je niet blij van!!!

Een hardhouten achterdeur die maar 5 kilo weegt,dat gun je echt niemand

goede service snelle levering

zeker de moeite waard alles goed geregeld

Met de deur in huis gevallen

Voor als nu zeg ik een website die ik op het lijstje zet. Ik heb een achterdeur besteld en thuis laten leveren. De deur was aantrekkelijk geprijsd en de transportkosten waren redelijk. Als je zelf op pad moet voor een deur ben je ook een hoop geld en frustraties kwijt maar het had volgens mij wel iets scherper gekund.

Te lange levertijd

I.p.v. de beloofde twee weken op de website, heb ik bijna twee maanden moeten wachten waardoor mijn plannen niet door konden gaan.

Het is inderdaad vervelend dat u zo lang heeft moeten wachten op uw bestelling. Onze excuses hiervoor. Wij hebben naar aanleiding van de huidige levertijden, de ontstane problemen door Covid-19 en de marktwerking in de bouw, hierover een memo geplaatst op onze site. Tevens hebben wij u telkens op de hoogte gehouden van de levertijd, zodra deze bekend was of er een wijziging was.

Goede levering en service

Goede en vlotte levering geen problemen gehad en een lekker bakkie gedronken met de chaufeur.

Goede kwaliteit en snelle levering

We hebben onze prachtige stolpramen zeer snel en keurig verpakt ontvangen. De kwaliteit van het materiaal ziet en voelt goed. We gaan als nodig is in de toekomst weer bestellen.

Nette Goede service

Snel, lokaal en zeer goed materiaal

Buitenkozijn besteld volgende werkdag opgehaald, skantrea geheel naar verwachting juiste kwaliteit erg goede prijs. Kozijn intussen geplaatst en afgewerkt met een onderdorpel. Erg tevreden.

Uitzoeken bestellen klaar

Uitzoeken bestellen klaar

Mooie deuren erg blij mee.

Mooie deuren erg blij mee. Alleen 3 weken later geleverd.

Goede mooie deur

Alles goed alleen de glaslatten paste niet met dubbel glas Heb nieuwe glaslatten moeten kopen

Product goed, levertijd dramatisch

Ik heb extreem lang moeten wachten op de levering met steeds weer uitstel van leverdatum. Communicatie was ook matig. Ik heb vaak zelf contact moeten zoeken i.v.m. uitblijven van info. Nu valt de levering met een andere verbouwing dus ben er nog niet aan toe gekomen om de deuren te plaatsen. Verder ziet het er wel goed uit, ook goed verpakt.

Helaas zijn de levertijden momenteel niet te voorspellen. In verband met transport en grondstof te korten. Dit is een serieus probleem in de bouwsector. Dit is ook regelmatig in het nieuws. Wij zullen uw bericht over communicatie meenemen in verbetering van ons bedrijf.

Snelle en goede service

Ik heb een voordeur en 6 binnendeuren besteld bij de deurenmagazijn, en ben goed geholpen toen ik vragen had over de deuren kreeg ik goede uitleg via de telefoon. En de levering was ook zoals afgesproken.

Prima sevice en goede prijs

Na enig zoeken de deur naar wens gevonden. Scherpe prijs en zeer vlot geleverd.

Geweldig, zo hoort het te zijn

Vandaag heb ik mijn nieuwe schuurdeur en kozijn ontvangen, vooraf gebeld(halfuur) door de chauffeur dat hij onderweg naar mij was. Aardige man, niets was te veel, de deur en het kozijn werd op mijn verzoek netjes achter het huis onder het afdak gezet, top.

Fijne dienstverlening door prettige telefonische contacten.

Erg behulpzaam aan de telefoon. Je hebt gelijk iemand aan de telefoon die je kan helpen. Ze nemen alle tijd. Verstand van zaken, goed advies. Gewoon erg prettig en betrouwbaar.

Slechte levering

Al meerdere goeie ervaringen gehad met de deuren. Nu zo slecht geleverd dat de deur zwaar beschadigd is. Via de telefoon van de chauffeur een grote mond en erg onbeschoft. Gebeld met kantoor en daar willen ze niet meedenken aan een oplossing. Flink kosten betaald voor de levering en is beschamend slecht. Vooral de grote mond het liegen en de schuld afschuiven van de chauffeur is zeker niet netjes. Laatste keer dat ik daar bestel.

goedendag Rene, Wij hebben dit nagevraagd bij de chauffeur. Onze chauffeur geeft aan dat hij uw deur heeft neergezet op een beschutte plek. Hij heeft net voor het weggaan naar de volgende klant uw vrouw nog gesproken. Hierbij is de deur dus overgedragen, wat er daarna is gebeurt kunnen wij helaas niet weten. Onze chauffeur (al onze chauffeurs) is een goede en betrouwbare medewerker.

Wij zijn zeer tevreden.Super.

Wij zijn zeer tevreden, snelle levering.

teleurgesteld in de kwaliteit

de kwaliteit van de deur viel erg tegen en daarna is mijn klacht niet serieus genomen.

Goede deuren

Ruime keuze uit mooie deuren en trappen. Zelf een deur besteld en op laten hangen. Goede service van zowel chauffeur als telefoniste.

Mooie deuren

Laag drempelig door WhatsApp en veel mooie deuren te vinden op de site. Incl. Beslag. Complete deuren te krijgen.

Marsweg 117

7202 AT Zutphen