RMReptiles heeft mij erg goed en snel geholpen met mijn defecte warmtelamp. Bedankt voor de service.

Correcte prijs en snelle levering!

Erg vriendelijk. Denkt met je mee. Super.

Was in orde

Goed advies en snel geleverd

Het was mij niet direct duidelijk welke verlichting ik nou eigenlijk nodig had. Vervolgens contact gezocht waarbij ik goed ben geadviseerd en de levering sneller was dan verwacht! Top!

Een gedegen webshop met een uitstekende service

Een 70w voorschakelapparaat gekocht. Had wat moeite met het aansluiten maar dankzij de kundigheid van kiyoh was dit geen probleem. Product werd netjes geleverd binnen de afgesproken termijn.

Lage prijs , goede kwaliteit

Onlangs bij RMReptiles besteld, eerst contact gehad via de mail of er ook voer aanwezig was. Dit was geen probleem en kon uiteraard besteld worden voor een lage prijs! Top service

Goede service !

Goede service !

geweldig service

Contact met de verkoper gehad. Hebben goed en duidelijk kennis voor iedereen vraag.