Top snelle levering zonder zorgen

slechts 1 stuk van een artikel nodig. bestelt en geleverd zonder problemen.

Fijn contact en geweldige service!

uitgebreid telefonisch geholpen bij een bestelling, gratis werd er een nieuw plaatje toegestuurd!!

tot in de puntjes

gewoon goed !!!!!!

Bedankt voor de positieve beoordeling. Fijn dat alles naar wens verlopen is.

Absolute aanrader

Vakundig bedrijf snelle levering en perfecte bijstand indien je een vraag stelt

Bedankt voor uw goede review! Wij doen onze uiterste best om iedereen zo snel mogelijk te helpen. :)

Prima service staat al in de stoof vgr ludo

Bedankt voor de goede beoordeling!

Klantvriendelijk

Het ging aanvankelijk fout. Na mijn melding werd er binnen het uur gereageerd en werd de oplossing geboden. Gedurende het hersteltraject werd ik thuis bezocht en werden er afspraken gemaakt voor het verdere hersteltraject. Het is helemaal goed gekomen. Compliment!

Mooi passend

Mooi passend goede kleur en netjes afgeleverd

Verzorging uitstekend, keuze levering uitbreiden?

De aangevraagde produkten zijn zorgvuldig verpakt, dat is uitstekend in orde. Vanwege vele afwezigheid is levering op een priveadres echter niet handig. Het pakket kon alsnog, na enige dagen, bij een agentschap worden afgehaald. Vooraf een keuze voor bezorging op priveadres of afhaalpunt zou voor minder ' ergenis' kunnen zorgen.

Goedendag Edwin, Hartelijk dank voor dit review en de tip. We gaan kijken of en hoe we dat kunnen invoeren. Met vriendelijke groet, Team Aart Bouman

Gemakkelijk bestellen van product, zeer snelle levering en uitstekende service!!

Ik had een ruit nodig voor mijn woning. 's Middags online besteld en de volgende dag stond het al klaar! Keurig en precies op maat gemaakt. Ik had bij de online bestelling een foutje gemaakt (in millimeters besteld terwijl het centimeters moesten zijn), dit had Aart Bouman uitstekend ingeschat: mijn ruit stond klaar in de juiste maten. Uitstekende service en kwaliteit voor een zeer vriendelijke prijs! Vakmensen!

Hallo Tony, bedankt voor deze review! De vergissing tussen mm en cm komt vaker voor, we proberen daar alert op te zijn. Met vriendelijke groet, Team Aart Bouman

Snelle en correcte afhandeling van de vraag.

Snelle en correcte afhandeling van de vraag. Snel en adequate terugkoppeling bij vragen. Goed verpakt en precies op maat gesneden glas.

Uitstekende levering

Ik had maten doorgegeven die niet konden. Ik werd daar op gewezen en zonder meerkosten kreeg ik hele mooi gesneden kachelruiten.

Heel makkelijk te bestellen online. Je ontvangt bericht wanneer het eventueel afgehaald kan worden of je kan het laten bezorgen. De levering is goed en snel. Prima zaak.

Snel en goede kwaliteit

Snel en goede kwaliteit

Zeer tevreden over de uitgevoerde werkzaamheden

Gehele woning voorzien van Dubbele beglazing uitgevoerd door zeer vakkundige monteurs en alles keurig volgens afspraak geplaatst

Voor mijn meesterproef was ik glas nodig, dit zeer snel en goed geregeld.

Zeer goed.

Goede communicatie en volgens afspraak

Goed contact en duidelijke uitleg. Transparant bedrijf.

Betrouwbaar en snel

Communicatie heel fijn en mooi glas. Echte vakmensen die hun vak verstaan.

Goede oplossing die vakkundig is geplaatst.

Advies op maat, goed meegedacht en vervolgens vakkundig geplaatst en afgewerkt.

goede kwaliteit fijne en duidelijke communicatie

Aard bouwman heeft een vriendelijke persoonlijke benadering.. Komt met een overzichtelijke scherpe offerte. En heeft vakmensen om de klus te klaren. We zijn zeer tevreden met het resultaat. Alle beglazing van de onderverdieping is binnen de afgesproken tijd vervangen.

Ben erg tevreden over de 2 mannen,

Die bij ons nieuwe ruiten hebben geplaatst en 9 voorzet-ruiten terug geplaatst!

Probleemloos

Duidelijke website snelle verzending.

Kwaliteit, betaalbaar en een snelle levering.

Heerlijk om met een bedrijf zaken te doen die het begrip 'kwaliteit'hoog heeft.

Prima voorbereiding en afwikkeling

Prima voorbereiding, communicatie en het plaatsen van de ruit.

Vakwerk!!

Wij zijn zeer tevreden over Aart Bouman. Er is vakwerk geleverd. Ook de communicatie over planning en uitvoering verliep prima.

Een fijn, betrouwbaar bedrijf

Aart Bouman geeft persoonlijk advies over wat in jouw woning mogelijk is. De mannen die komen plaatsen werken goed en houden rekening met de huiselijke situatie. Kleine dingen die misgaan, zoals een meetfoutje of iets dat kapot gaat, worden vriendelijk en secuur opgelost.

Wilmersdorf 29

7327AD Apeldoorn

055- 760 1111

Over Aartbouman

Als glashandel Apeldoorn hebben wij een stevige fundatie met ons team van gepassioneerde vakmensen. We zijn een persoonlijk en betrokken glasbedrijf met enthousiaste en vakkundige medewerkers, die graag tevreden klanten zien. Onze eerlijkheid en helder advies, samen met een vakkundige uitvoering, worden door onze klanten zeer gewaardeerd.