Top. Snel, keurig verpakt en conform opgegeven maten.

Zeer vlugge reactie

Prima geleverd

top winkel snel en heel goed verpakt

makkelijk bestellen en vlot verwerkt en opgestuurd

Bestellen ging makkelijk, prijs was prima, levertijd super kort.

Snel besteld en snelle levering.

Goede ervaring via de webshop besteld en snelle levering.

Snelle levering, goed product

Op maat gemaakt glas voor de kachel. Het lag de volgende dag al klaar.

snel geplaatst en helemaal naar wens.

Het plaatsen van het glas moest snel gebeuren omdat daarna de schilder zou komen. Aan deze wens is gelukkig na overleg voldaan. Bovendien heeft de Glaszetter zijn best gedaan om het karwei in twee volle dagen te klaren.

Goede hulp via whatsapp, hele snelle reacties en afhandeling van de bestelling

Top advies en snelle levering

Top maatwerk advies van Aart en snelle levering incl bijpassend alternatief verzorgd. Echt een wow-factor en zeer betrouwbaar

prima service

op een vakkundige wijze werd door de vriendelijke medewerkers een nieuwe ruit geplaatst!

Vakmensen

Snel en deskundig het nieuwe glas geplaats.

Prima werk afgeleverd

Een uitstekende ervaring opgedaan met een degelijk bedrijf.

Al bij het eerste contact gemerkt dat ik te doen had met een deskundig en vertrouwenwekkend bedrijf. De heer Aart Bouman heeft goed meegedacht met de vervanging van een aantal lekke ruiten. die indertijd door een ander bedrijf zijn aangebracht. Hij attendeerde mij ook al op de waarschijnlijke vervanging van een houten kozijn vanwege eventuele houtrot , hetgeen bij het uitvoeren van de werkzaamheden bewaarheid werd.

Vriendelijk, no-nonsense en kwaliteit

Vriendelijk, correct personeel, tijdige levering. Heldere afspraken.

Alles prima verlopen volgens afspraak netjes gewerkt ik ben er zeer tevreden over

Prima snel

Prima maatvoering

Kwaliteit en snelheid op orde!

Makkelijk online gevonden en snel besteld. De levering verliep volgens plan heel fijn!

Mooi dat het allemaal goed gegaan is. Dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Aart Bouman

Voldoet volledig aan de verwachtingen

Goede kwaliteit van de voorzetramen, prima service voor de levering en prettige communicatie.

Fijn dat u tevreden bent. Hartelijk dank voor het delen daarvan. Met vriendelijke groet, Team Aart Bouman

Netjes goed verpakt

Perfect, Super snel

Vlotte en accurate levering.

Snel en goede service een pluim!!

Snel en goede service een pluim!!

Dank voor uw beoordeling en pluim. Met vriendelijke groet, Team Aart Bouman

Uitstekend!

Heldere website, snelle levering, prima verpakt, ben zeer tevreden!

Hartelijk dank voor dit complimen! tot een volgende keer... Met vriendelijke groet, Team Aart Bouman

Echt wel perfect geleverd

Zaterdag middag besteld en dinsdag in een goede verpakking geleverd, perfect op maat.

Snel en plezierig

Woensdag aan het eind van de middag besteld en de volgende middag om 14:00 uur al een berichtje, dat de gelaagde glasplaat met folie klaar stond. Opgehaald met mijn aanhanger. De medewerker van Bouman vond, dat hij nog wat extra veiligheid ivm die aanhanger moest nemen. In ieder geval is de glasplaat zonder beschadiging aangekomen.

Wilmersdorf 29 7327AD Apeldoorn

055- 760 1111

Over Aartbouman

Als glashandel Apeldoorn hebben wij een stevige fundatie met ons team van gepassioneerde vakmensen. We zijn een persoonlijk en betrokken glasbedrijf met enthousiaste en vakkundige medewerkers, die graag tevreden klanten zien. Onze eerlijkheid en helder advies, samen met een vakkundige uitvoering, worden door onze klanten zeer gewaardeerd.