prima en snelle dienstverlening, materiaal en verpakking!

goede, snelle dienstverlening, materiaal en verpakking. Ook de telefonische ondersteuning verliep correct.

Makkelijk bestellen en snelle levering

Prima webwinkel.

Makkelijk om te bestellen. Klantenservice telefonisch goed bereikbaar. Prijs/kwaliteit verhouding goed.

volledig zoals besteld!

snelle levering, veilig verpakt!

Volgens afspraak & snel geleverd

Snel geleverd & alles op maat. Ik bestel er weer zodra het nodig is.

Zeer Goede Aftersales

Nadat e.e.a. niet duidelijk was werd dit werd zeer goed opgepakt en verholpen, zowel via email als via WhatsApp werd geantwoord. Daarna werd er eveneens snel telefonisch contact opgenomen om het probleem te verhelpen. Zal er zeer zeker weer iets bestellen.

Helemaal top

Makkelijk bestellen, snel klaar, overal keurige meldingen van via Email

Helemaal goed

Kan alleen maar zeggen: Top!

Heel gemakkelijk om te bestellen, zonder enig probleem geleverd en heel erg snel ook!

Super snelle levering alles mooi verpakt

Donderdag avond besteld zaterdag al in huis. De kachelruit was zeer veilig ingepakt.

Heldere en makkelijke communicatie. Komen afspraken na. Prima product

Gewoon perfect !

Precies zoals we het graag hebben : duidelijke website , makkelijk bestellen , snelle reactie en perfecte levering van de keurig verpakte ruiten … helemaal tevreden.

Super geregeld

Het ruitje die wij besteld hadden voor onze kachel, super netjes opmaat en super netjes geleverd

Goed geregeld.

Vlot en netjes afgehandeld.

Precies wat ik nodig had

Eerst één voorzetraam geplaatst aan de binnenzijde. Dat was zo eenvoudig dat ik uiteindelijk 5 voorzetramen zelf heb geplaatst met gebruikmaking van knevels. Die zijn klein en vallen niet op. Handig systeem. Goed opmeten is nog het moeilijkst. Het paste precies.

Keurig verzorgd

Prima service, goeie levering. Goed contact en advies.

Afmetingen zijn perfect. Bezorging keurig op tijd. Verpakking uitstekend, zodat breuk wordt voorkomen

Ik had zelf de maat ik cm doorgegeven via de site maar moest in mm zijn en ze hadden die direct gezien en nagevraagd. Product is perfect geleverd en de prijs was heel goed.

Kachelruit is prima. Precies op maat gesneden en keurig verpakt voor verzending. Veel bubbeltjes plastic en een grote doos met schuim. Dus de ruit kwam heel aan.

ben hellemaal tevreden.

als er een probleem is lossen ze dat perfect op .

Snelle levering, goed verpakt

prettige zaak

kachelruit besteld. Heel snel en vriendelijk en kwaliteit

Top bedrijf goed geregeld

Ruitje besteld voor onze openhaard Zelf verkeerd gemeten maar naar telefonisch contact grandioos opgelost. Kan niet anders zeggen dan dank je wel ;)

Zeer snelle levering

Zeer tevreden. Zeker een aanrader.

Zeer snelle verzending.

Wilmersdorf 29

7327AD Apeldoorn

055- 760 1111

Over Aartbouman

Als glashandel Apeldoorn hebben wij een stevige fundatie met ons team van gepassioneerde vakmensen. We zijn een persoonlijk en betrokken glasbedrijf met enthousiaste en vakkundige medewerkers, die graag tevreden klanten zien. Onze eerlijkheid en helder advies, samen met een vakkundige uitvoering, worden door onze klanten zeer gewaardeerd.