Een woord geweldige service

Goede tarieven, wordt goed geïnformeerd en zeer vriendelijk medewerkers.

Makkelijk te bestellen en snelle levering.

Via de website kun je eenvoudig je bestelling plaatsen. Ook de levering of afhaal wordt duidelijk gecommuniceerd en mag als snel worden omschreven. Kortom, prima product voor passende prijs en vakkundig uitgevoerd.

Gewoon 100% in orde

Gewoon 100% in orde

Snel en betrouwbaar

Snel geleverd en goed ingepakt om schade te voorkomen

Snel geleverd en precies op maat.

Heel mooi!

Goedkoop en kwalitatief.

Heel tevreden met ons kachelglas

De hebben een op maat gemaakt kachelglas bij jullie besteld, en we hebben het supersnel ontvangen ook (waarvoor dank) We zijn zeer tevreden, het paste als gegoten, super helder glas ook. Ik ben heel blij :-) Danku wel.

Gewoon prima

Je besteld gewoon en het wordt geleverd , prima toch.

Prima vlotte service

Wat een perfecte afhandeling,ookals je iets zelf vergeet maken ze je daar op atent

Mijn kachel ruitje is snel en keurig geleverd. Top!

Niet ontvangen wat ik heb besteld

Vlotte verzending , maar glascelband van 2 mm dik besteld en betaald. Het ontvangen celband is 5 mm dik en dat is wel “ietsje” meer. Ik kan dit dus niet gebruiken. Ik moet nu alsnog band van 2 mm dik zoeken.

Goedemorgen, Jammer te horen dat u niet het juiste product heeft ontvangen, heel vervelend! Waarschijnlijk heeft een van onze collega's zich vergist. Fijn dat u dit nu meldt, dan kunnen we u direct een goede variant toesturen. Deze gaat vandaag nog op de post! Er is een mogelijkheid dat u de breedte en hoogte heeft omgedraaid. We zullen u vanmorgen nog telefonisch contacten om het e.e.a. af te stemmen. Met hartelijke groet Aart Bouman

Mooi&goed

Gemakkelijk te bestellen via website.Netjes geleverd bij nietthuis op afgesproken plaats. Materiaal is prachtig.

online bestelling gedaan, volgende dag netjes ingepakt geleverd.

Super en meedenkt

Had een kachelruitje besteld alleen dacht ik dat het cm waren maar achteraf waren het mm. Een aardige dame belde mij en vermelde mij dat het waarschijnlijk niet goed ging. Achteraf hebben we er om gelachen en us het prima opgelost. Het ruitje zit weer in de buiten haard.

Top. Snel, keurig verpakt en conform opgegeven maten.

Zeer vlugge reactie

Prima geleverd

top winkel snel en heel goed verpakt

makkelijk bestellen en vlot verwerkt en opgestuurd

Bestellen ging makkelijk, prijs was prima, levertijd super kort.

Snel besteld en snelle levering.

Goede ervaring via de webshop besteld en snelle levering.

Snelle levering, goed product

Op maat gemaakt glas voor de kachel. Het lag de volgende dag al klaar.

snel geplaatst en helemaal naar wens.

Het plaatsen van het glas moest snel gebeuren omdat daarna de schilder zou komen. Aan deze wens is gelukkig na overleg voldaan. Bovendien heeft de Glaszetter zijn best gedaan om het karwei in twee volle dagen te klaren.

Goede hulp via whatsapp, hele snelle reacties en afhandeling van de bestelling

Top advies en snelle levering

Top maatwerk advies van Aart en snelle levering incl bijpassend alternatief verzorgd. Echt een wow-factor en zeer betrouwbaar

prima service

op een vakkundige wijze werd door de vriendelijke medewerkers een nieuwe ruit geplaatst!

Vakmensen

Snel en deskundig het nieuwe glas geplaats.

Wilmersdorf 29

7327AD Apeldoorn

055- 760 1111

Over Aartbouman

Als glashandel Apeldoorn hebben wij een stevige fundatie met ons team van gepassioneerde vakmensen. We zijn een persoonlijk en betrokken glasbedrijf met enthousiaste en vakkundige medewerkers, die graag tevreden klanten zien. Onze eerlijkheid en helder advies, samen met een vakkundige uitvoering, worden door onze klanten zeer gewaardeerd.