Enorm fijn geholpen, hoge kwaliteit, goede mensen

Enorm fijn geholpen, hoge kwaliteit, goede mensen

Goed advies, prettige communicatie en uitstekend werk

Ik heb goed advies gekregen wat wel en niet kon, zoals over wat te doen met de glas-in-loodramen. Er werd goed en prettig gecommuniceerd over wanneer er gewerkt zou worden en het werk verliep vlot en netjes.

Werken netjes en snel

Prima bedrijf komen hún afspraak goed na

Top product

Komen afspraken na.

Snelle levering en perfect op maat.

Kachel glas . Zeer snel geleverd . Stevig verpakt en mooi op maat gesneden. 1 min punt zijn de hoge verzendingskosten. Maar toch een betrouwbare aanrader.

Snelle levering perfect op maat

Glas is wel gevoelig bij het inzetten een klein hoekje eraf gesprongen, waarschijnlijk mijn eigen onhandigheid. Verder top!

Zeer goede service

Voor mijn tuinkachel had ik een nieuw raam nodig omdat de oude gescheurd was. De dag na de bestelling werd ik door een werknemer gebeld om te melden dat ik een fout had gemaakt met de afmetingen. Dit is nou goede service, er wordt gewoon goed meegedacht.

Dag Paul, Het gaat er ons om dat onze klanten geholpen worden en het juiste product ontvangen. Dus doen we graag even een belletje om dit te checken. Veel plezier van de kachel! Met vriendelijke groet, Team Aart Bouman

Handig webshop, snel klaar!

Bedankt voor het compliment, Nico! Met vriendelijke groet, Team Aart Bouman

Glas en tape voor kachelraam besteld. Zeer snel geleverd en perfect verpakt. Kachel kan weer lekker branden. Bedankt

Fijn dat het naar tevredenheid is afgehandeld. We laten u niet in de kou zitten! Met vriendelijke groet, Team Aart Bouman

Supersnel geleverd

Snel geleverd en zeer goede kwaliteit!

Goed product.

Mooi raam voor nette prijs.

Snelle levering maten correct

Snelle levering en maten waren correct

Een dikke 10 voor de extra hulpvragen zo goed geholpen,ik ben heel blij

Onze eerste bestelling was prima verwerkt en afgeleverd. Helaas hadden we de pech dat de ruit al gesneuveld was voordat we deze konden plaatsen. In overleg een nieuwe ruit laten leveren die nu helemaal op zijn plek zit. Aart Bouman heel erg bedankt voor de prima service.

Bedankt voor dit mooie cijfer. We zijn blij dat u tevreden bent met onze service! met vriendelijke groet, Team Aart Bouman

Snelle en correcte afhandeling van mijn opdracht.

Ik wilde graag vóór de winter het enkel glas in mijn achterdeur laten vervangen door HR++ glas en een vast bovenlicht door een klapraam met isolerend glas. Waar ik bij de concurrentie moest wachten tot ver in de winter, heeft de firma Bouman de klus -tot mijn volle tevredenheid- binnen 2 maanden geklaard.

Prima communicatie en plaatsing

Per whatsapp contact gehad en snel een duidelijke offerte gehad. Plaatsing zou officieel gebeuren op donderdag, maar toen was die storm Ciaran, vervolgens was het gelijk de vrijdag erna geregeld, dus top

Fijn bedrijf.

Ben vakkundig en zeer prettig geholpen en te woord gestaan.

Super snel geleverd en perfect op maat

De ruit van onze houtkachel was gebroken, via Google kwam ik op deze site. Maten ingevuld, betaald, volgende dag al geleverd! Ik kon de ruit zo over zetten in de kachel en weer door stoken. Zeer tevreden!

Alles kwam goed

Afgezien van een planningsfout in het begin een prima ervaring. Plezierig contact met de werknemers en keurig werk. Onverwacht opgetreden problemen, onvoorzien extra houtrot, werd vlot en deskundig aangepakt zodat alles netjes en op tijd af is gekomen.

Bedankt voor uw reactie, fijn te horen dat u tevreden bent. Met vriendelijke groet Team Aart Bouman

Prima service!

Optimale klantvriendelijkheid, ze gaan voor kwaliteit!

Bedankt voor uw reactie, daar doen we het voor! Met vriendelijke groet, Team Aart Bouman

Snel en secuur goed ingepakt

Bedankt voor uw reactie Met vriendelijke groet team Aart Bouman

Goe stevig verpakt na 1 dag geleverd top

producten volgens afspraak exact op tijd geleverd

goed benaderbaar op het moment dat je additionele informatie wenst te verstrekken bij eerder geplaatste opdracht/order

Bedankt voor uw reactie

Snel, betrouwbaar en kwaliteit

Ivm verduurzaming Aart Bouman ingeschakeld voor glas advies. Goede tips, heldere vergroting en na afspraak voor het plaatsen van de ramen een snelle en zeer nette service met prima afwerking. Eindafrekening vrijwel conform de begroting. Geen verrassingen achteraf.

Losse raampjes langs gebracht voor het plaatsen van isolatieglas. Zeer gemoedelijke mensen, geen poespas. Raampjes waren ook snel klaar en het ziet er perfect uit voor normaal geld. Kortom zeer tevreden. Heb er nog een aantal staan die in de toekomst voorzien moeten worden van glas, ik kom dan zeker weer terug.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.