Kachelglas van Aartbouman

Bestellen bij Aartbouman is heel gemakkelijk, ben dan ook heel tevreden van de bestelling en het kachelglas past perfect.

Binnen een uur lag het klaar

Snelle bediening!

2 dagen.na bestelling geleverd. Vriendelijke meneer! Prijs ligt ook heel goed!

Bestelling binnen een dag binnen echt grandioos.

Bestellen gaat makkelijk , en snelle levering. Super

"zoals vroeger zo gewoon was."

De prijs concurrerend, de afhandeling perfect. Dus goed.

Kwaliteitsproduct goed geleverd

Nieuwe ruit voor mijn buitenkachel met hr-coating. Heel netjes en goed verpakt ontvangen. Is ook niet goedkoop.

Bijzonder blij verrast

Snelle en prima service!!!! Alles volgens afspraak.

Dubbel glas voorzet-ramen beteld en goed ontvangen, goeie kwaliteit.

Zeer tevreden!

Prima kwaliteit, mooi aan de maat en snelle levering.

Goede communicatie en product

Mooi product, geweldige service

Een bedrijf dat je gewoon kunt bellen om informatie te vragen of een nadere afspraak te maken. Bij welke webshop vind je dat?

Snel en accuraat

Van bestellen tot binnenkomst binnen 26 uur

Cliënt vriendelijk

Goed geholpen meteen al bij het plaatsen van een bestelling. Had ik geen hulp gehad, dan was ik weggegaan. De connectie betalen en winkelwagen loopt niet helemaal goed Keurige meneer bij het afleveren. Jammer dat de glasplaat niet was verpakt. Die hebben wij voor ons huis in Frankrijk besteld, aan de andere kant ook weer goed ca geen verspilling van verpakkingen

Geweldig, klant is koning

Snelle levering, goede leveringsupdates en de kwaliteit van de voorzetramen is uitmuntend.

Snel en zorgvuldig geleverd

Keurig op tijd , op maat en schadevrij geleverd

Top snelle levering zonder zorgen

slechts 1 stuk van een artikel nodig. bestelt en geleverd zonder problemen.

Fijn contact en geweldige service!

uitgebreid telefonisch geholpen bij een bestelling, gratis werd er een nieuw plaatje toegestuurd!!

tot in de puntjes

gewoon goed !!!!!!

Absolute aanrader

Vakundig bedrijf snelle levering en perfecte bijstand indien je een vraag stelt

Prima service staat al in de stoof vgr ludo

Klantvriendelijk

Het ging aanvankelijk fout. Na mijn melding werd er binnen het uur gereageerd en werd de oplossing geboden. Gedurende het hersteltraject werd ik thuis bezocht en werden er afspraken gemaakt voor het verdere hersteltraject. Het is helemaal goed gekomen. Compliment!

Mooi passend

Mooi passend goede kleur en netjes afgeleverd

Verzorging uitstekend, keuze levering uitbreiden?

De aangevraagde produkten zijn zorgvuldig verpakt, dat is uitstekend in orde. Vanwege vele afwezigheid is levering op een priveadres echter niet handig. Het pakket kon alsnog, na enige dagen, bij een agentschap worden afgehaald. Vooraf een keuze voor bezorging op priveadres of afhaalpunt zou voor minder ' ergenis' kunnen zorgen.

Gemakkelijk bestellen van product, zeer snelle levering en uitstekende service!!

Ik had een ruit nodig voor mijn woning. 's Middags online besteld en de volgende dag stond het al klaar! Keurig en precies op maat gemaakt. Ik had bij de online bestelling een foutje gemaakt (in millimeters besteld terwijl het centimeters moesten zijn), dit had Aart Bouman uitstekend ingeschat: mijn ruit stond klaar in de juiste maten. Uitstekende service en kwaliteit voor een zeer vriendelijke prijs! Vakmensen!

Wilmersdorf 29

7327AD Apeldoorn

055- 760 1111

Over Aartbouman

Als glashandel Apeldoorn hebben wij een stevige fundatie met ons team van gepassioneerde vakmensen. We zijn een persoonlijk en betrokken glasbedrijf met enthousiaste en vakkundige medewerkers, die graag tevreden klanten zien. Onze eerlijkheid en helder advies, samen met een vakkundige uitvoering, worden door onze klanten zeer gewaardeerd.