Snelle levering maten correct

Snelle levering en maten waren correct

Een dikke 10 voor de extra hulpvragen zo goed geholpen,ik ben heel blij

Onze eerste bestelling was prima verwerkt en afgeleverd. Helaas hadden we de pech dat de ruit al gesneuveld was voordat we deze konden plaatsen. In overleg een nieuwe ruit laten leveren die nu helemaal op zijn plek zit. Aart Bouman heel erg bedankt voor de prima service.

Bedankt voor dit mooie cijfer. We zijn blij dat u tevreden bent met onze service! met vriendelijke groet, Team Aart Bouman

Snelle en correcte afhandeling van mijn opdracht.

Ik wilde graag vóór de winter het enkel glas in mijn achterdeur laten vervangen door HR++ glas en een vast bovenlicht door een klapraam met isolerend glas. Waar ik bij de concurrentie moest wachten tot ver in de winter, heeft de firma Bouman de klus -tot mijn volle tevredenheid- binnen 2 maanden geklaard.

Prima communicatie en plaatsing

Per whatsapp contact gehad en snel een duidelijke offerte gehad. Plaatsing zou officieel gebeuren op donderdag, maar toen was die storm Ciaran, vervolgens was het gelijk de vrijdag erna geregeld, dus top

Fijn bedrijf.

Ben vakkundig en zeer prettig geholpen en te woord gestaan.

Super snel geleverd en perfect op maat

De ruit van onze houtkachel was gebroken, via Google kwam ik op deze site. Maten ingevuld, betaald, volgende dag al geleverd! Ik kon de ruit zo over zetten in de kachel en weer door stoken. Zeer tevreden!

Alles kwam goed

Afgezien van een planningsfout in het begin een prima ervaring. Plezierig contact met de werknemers en keurig werk. Onverwacht opgetreden problemen, onvoorzien extra houtrot, werd vlot en deskundig aangepakt zodat alles netjes en op tijd af is gekomen.

Bedankt voor uw reactie, fijn te horen dat u tevreden bent. Met vriendelijke groet Team Aart Bouman

Prima service!

Optimale klantvriendelijkheid, ze gaan voor kwaliteit!

Bedankt voor uw reactie, daar doen we het voor! Met vriendelijke groet, Team Aart Bouman

Snel en secuur goed ingepakt

Bedankt voor uw reactie Met vriendelijke groet team Aart Bouman

Goe stevig verpakt na 1 dag geleverd top

producten volgens afspraak exact op tijd geleverd

goed benaderbaar op het moment dat je additionele informatie wenst te verstrekken bij eerder geplaatste opdracht/order

Bedankt voor uw reactie

Snel, betrouwbaar en kwaliteit

Ivm verduurzaming Aart Bouman ingeschakeld voor glas advies. Goede tips, heldere vergroting en na afspraak voor het plaatsen van de ramen een snelle en zeer nette service met prima afwerking. Eindafrekening vrijwel conform de begroting. Geen verrassingen achteraf.

Losse raampjes langs gebracht voor het plaatsen van isolatieglas. Zeer gemoedelijke mensen, geen poespas. Raampjes waren ook snel klaar en het ziet er perfect uit voor normaal geld. Kortom zeer tevreden. Heb er nog een aantal staan die in de toekomst voorzien moeten worden van glas, ik kom dan zeker weer terug.

Aartbouman werkt met vertrouwen en betrouwbaarheid

Opdracht: plaatsen dubbel glas op eerste verdieping gezinswoning. Het bedrijf van Aart Bouman werkt met een persoonlijke benadering, levert degelijk vakwerk, en zorgt voor het vriendelijk oplossen als er nog kleine probleempjes zijn na het plaatsen van dubbel glas. Omdat de lijnen in het bedrijf kort zijn, levert een telefoontje direct een adequate reactie. Topervaring.

Snel klaar en vriendelijk!

Gisteravond besteld en kon de volgende middag al ophalen. Vriendelijke mensen en verstaan hun vak. Kom de volgende keer zeker terug.

Vakkundig, vriendelijk en professioneel

Zeer goede ervaring gehad met dit bedrijf. Duidelijke communicatie vanuit kantoor, vriendelijke vaklui over de vloer die zeer netjes werken. En mocht er onverhoops iets niet goed gaan, dan wordt dat terstond opgepakt en afgehandeld zonder enige vorm van wanklank. Complimenten!

Goed te horen bedankt voor uw reactie! Team Aart Bouman

Goede communicatie, het glas vervangen is met zorg, professioneel en netjes gedaan.

een hele goede ervaring en jullie zijn zeer klantvriendelijk!

een hele goede ervaring en jullie zijn zeer klantvriendelijk!

Zeer vakkundig en professioneel

Na het ontvangen van een snelle, scherpe offerte en een goed gevoel door de vele positieve reviews hebben wij voor dit bedrijf gekozen t.b.v. plaatsen HR++ glas bij ons renovatieproject. We zijn uitermate tevreden met ons nieuwe HR++ glas. Vanaf het begin tot het eind is de communicatie zeer prettig geweest. Dit is een bedrijf wat niet alleen beschikt over zeer vakkundige mensen, maar ook goed meedenkt en tevens goed te bereiken is (ook via e-mail, een plus als je telefonisch niet altijd bereikbaar bent). Alles verliep enorm vlot en professioneel. We zijn dan ook niet alleen erg tevreden met het eindproduct; maar ook met de weg ernaartoe. Wat is het prettig om een keer een 100% goede ervaring te hebben bij het uitbesteden van dergelijke werkzaamheden. :-)

Prima ervaring met Aart Bouman

Ik heb een prima ervaring met het glasbedrijf Aart Bouman. Goed contact en nette mensen aan het werk Geen 5 sterren omdat de beschadigingen aan het verfwerk erg tegen vielen. Daar zit voor mij nu helaas echt veel schuurwerk aan vast

Dag Arnold, Dank voor uw beoordeling. Jammer dat er meer werk voor u in zit van van te voren ingeschat. Echter als het over de oude scharniergaten gaat die door een ander ooit opgevuld zijn, ligt dat buiten onze verantwoordelijkheid. We doen altijd ons best zo netjes mogelijk te werken. Bedankt voor de ruime voldoende! Wie weet tot een volgende keer. Team Aart Bouman Glas

Uitermate nette en correcte levering Meedenkend en snel geleverd.

Perfecte service

Bijzonder aardig, meedenkend en uistekende service! Vanwege vakantie bij samenwerkingspartner in België langere bezorgtijd dan normaal. Na telefonisch contact is de beste man het glas zelf komen brengen zodat wij het toch snel in huis hadden!

Goede offerte, prettige en correcte opvolging

Vanaf het eerste contact tot en met het plaatsen van het glas verliepen de contacten met iedereen binnen het bedrijf heel prettig en informeel. Alle afspraken werden stipt nagekomen. Een hele prettige ervaring . Top gedaan Aart Bouman en medewerkers/ -sters!

Bijzonder goede en snelle, vriendelijke service. Vakmensen die het niet schuwen ook de lastigere ruiten te vervangen de er al 45 jaar inzitten. Hulde voor Cas een jongeman die alles netjes heeft afgewerkt. Het ziet er perfect uit. een aanrader .

Over Aartbouman

Als glashandel Apeldoorn hebben wij een stevige fundatie met ons team van gepassioneerde vakmensen. We zijn een persoonlijk en betrokken glasbedrijf met enthousiaste en vakkundige medewerkers, die graag tevreden klanten zien. Onze eerlijkheid en helder advies, samen met een vakkundige uitvoering, worden door onze klanten zeer gewaardeerd.