Laden reviews...
Laden reviews...
260 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
De observaties uit de reviews tonen regelmatig snelle levering en zorgvuldige afhandeling. Klanten waarderen heldere communicatie en vriendelijk personeel. De verpakking wordt over het algemeen als goed beschreven en de prijs-kwaliteitverhouding blijft gunstig. Consistente positieve ervaringen kenmerken de periode.
Goed verpakt. Precies geleverd zoals afgesproken
Beveelt aan
6 March 2026
Antoon
Oss
Vlotte service, kwaliteit en meedenken.
Beveelt aan
6 March 2026
Bjorn
Apeldoorn
Bestelling snel klaar voor afhalen. Vriendelijk geholpen en een leuke prijs voor product
Beveelt aan
2 March 2026
Ed
Rheden
We hadden een ventilatieroosterbedieningsstangetje (mooi woord voor Scrabble/Wordfeud) nodig. Ik wist niet zeker of de stang die op site stond zou passen want het was er een van een ander merk. Aart Bouman gemaild en die gaf aan, geef je adres maar, dan stuur ik een koppelstukje en kun je kijken of het past, als ie past kun je een stangetjes aanschaffen. Het voor nop (!!) opgestuurde koppelstukje paste prima, stang besteld (die dus prima werkt) en weer een tevreden klant! Dat is nog eens service, meedenken en klantgerichtheid! Top!
Beveelt aan
2 March 2026
Jacco
Zwolle
Goede en snelle levering . Kon na bestelling ook zonder problemen dezelfde dag nog bijbestellen . Top dus.
Beveelt aan
28 February 2026
Bas Brander
Gorredijk
Kachelruiten en lint bestelt, mooi materiaal
Beveelt aan
26 February 2026
Stefan Doezie
Nieuwe Niedorp
Snel geleverd, perfecte maat, mooi rond geslepen en heel goed verpakt.
Beveelt aan
26 February 2026
Rik Thijssen
Herkenbosch
Een achterzetruit besteld voor de binnenzijde van onze voordeur. Prettig dat dit bedrijf het op haar site al goed uitlegt en te bereiken is per telefoon voor vragen. (waar vind je dit nog?) De ruit werd binnen de afgesproken termijn thuisbezorgd en dit werd begeleid met goede communicatie. Tenslotte ziet de ruit er ook nog heel goed uit! Dank.
Beveelt aan
24 February 2026
Cees Nugteren
Hendrik-Ido-Ambacht
Prima service
Beveelt aan
24 February 2026
Dion
Sprang Capelle
Product werkt goed, snel verstuurd en heel veilig verpakt
Beveelt niet aan
24 February 2026
Jos
Enschede
Top service!!!!!
Beveelt aan
22 February 2026
Jim
Rillaar
Prima geholpen
Beveelt aan
21 February 2026
Frans Van Gurp
Twello
Bedankt voor uw review!
Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service, prijsstelling en snelle levering. Wij waarderen uw vertrouwen en helpen u graag weer bij een volgende bestelling.
Met vriendelijke groet,
Team Aart Bouman
Makkelijk bestellen, heldere website, snel geleverd. De kwaliteit van het glas voor de haard kan ik evenwel pas over een paar jaar mededelen.
Beveelt aan
20 February 2026
Carl Van Zelderen
EEMNES
Bedankt voor uw positieve review!
Goed om te horen dat u het bestellen eenvoudig vond, onze website duidelijk is en dat uw bestelling snel geleverd werd. Wij hebben er alle vertrouwen in dat u nog jarenlang plezier zult hebben van het haardglas.
Met vriendelijke groet,
Team Aart Bouman
Perongeluk had ik zelf een fout gemaakt bij mijn bestelling gelukkig kon dit nog gecorrigeerd worden voordat het verstuurd was en kreeg ik de volgende dag al mijn bestelling goed en netjes verpakt thuis. Top bedankt
Beveelt aan
18 February 2026
Latoyah
Emmer-Compascuum
Bedankt voor uw mooie review!
Fijn dat we de fout in uw bestelling nog op tijd hebben kunnen corrigeren en dat alles vervolgens snel en netjes is geleverd. We helpen graag waar mogelijk. Veel plezier met uw aankoop!
Met vriendelijke groet,
Team Aart Bouman
Alles goed en snel afgehandeld. Voorzetraam met aluminium profiel ziet er goed uit. Met bijgeleverde schroeven. Prima. Alleen vind ik het raar dat de schroeven door de o-ring gaan.
Beveelt aan
17 February 2026
Rob
Leiden
Bedankt voor uw review!
Fijn om te horen dat alles goed en snel is afgehandeld en dat het voorzetraam naar wens is. Bedankt ook voor uw opmerking over de montage met de o-ringen. Wij nemen deze feedback mee en waarderen het dat u dit met ons deelt.
Met vriendelijke groet,
Team Aart Bouman
Snelle levering
Beveelt aan
16 February 2026
E. Van Den Berg
Nijverdal
Bedankt voor uw review!
Fijn om te horen dat uw bestelling snel geleverd is. Wij waarderen uw feedback en zien u graag nog eens terug.
Met vriendelijke groet,
Team Aart Bouman
Indien problemen of vragen kan je steeds terecht bij Aartbouman! Aanrader dus
Beveelt aan
14 February 2026
Lennert Fredrick
Zevergem
Bedankt voor uw mooie woorden!
Fijn dat u onze service zo waardeert. We staan altijd klaar om vragen te beantwoorden en mee te denken waar nodig. Dank voor uw aanbeveling!
Met vriendelijke groet,
Team Aart Bouman
Mooi product en mooi op tijd geleverd!
Beveelt aan
12 February 2026
Hennie
Veenendaal
Bedankt voor uw positieve review!
Goed om te horen dat u tevreden bent over zowel het product als de snelle levering. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
Met vriendelijke groet,
Team Aart Bouman
Snel en netjes afgeleverd top
Beveelt aan
12 February 2026
j.muller61
Losser
Bedankt voor uw mooie review!
Fijn om te horen dat uw kachelruitjes snel en netjes zijn afgeleverd. Veel plezier met uw aankoop en graag tot een volgende keer.
Met vriendelijke groet,
Team Aart Bouman
Correctie van mijn reactie op het tevredenheidsonderzoek van 09/02/2026 Het bestelde artikel is eindelijk veilig aangekomen. Artikel besteld en betaald op 30-01-2026. Op 09/02/2026, nog steeds niets zien aankomen en op de website van PostNL aangegeven dat het pakket nog steeds niet in hun bezit was, heb ik zeer negatief gereageerd op het tevredenheidsonderzoek van de firma Aartbouman. Een kwartier later nam het bedrijf telefonisch contact met mij op om uitleg te vragen en ervoor te zorgen dat er een nieuwe zending zou plaatsvinden. 10/02/2026 heeft PostNL het pakketje in mijn brievenbus afgeleverd. Na het raadplegen van de website van PostNL met behulp van het pakketnummer, merkte ik dat PostNL mijn pakket op 02-09-2026 om 17:27 uur in de cubee ontving, bijna 3 uur na het telefoongesprek met het bedrijf Aart Bouman!!!!! Conclusie: PostNL is als enige verantwoordelijk voor deze situatie. Aartbouman is een betrouwbaar en serieus bedrijf. PostNL verdient PostNL een groote nulpunt. Dit is niet de eerste keer dat ik een incident heb met een bezorging van PostNL. Jammer genoeg dat sommige bedrijven geen ander bezorgalternatief aanbieden dan PostNL.
Beveelt aan
9 February 2026
Daniel
Limelette (Belgïe)
Bedankt voor uw uitgebreide review en de update.
Fijn om te horen dat uw bestelling uiteindelijk veilig is aangekomen en dat wij u naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Jammer dat de bezorging door vertraging bij de vervoerder langer heeft geduurd dan verwacht. Wij begrijpen dat dit erg vervelend is wanneer u op uw bestelling wacht.
Dank voor uw begrip en voor het vertrouwen in Aart Bouman. Wij waarderen het dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring aan te vullen en te delen.
Met vriendelijke groet,
Team Aart Bouman
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
Maatglas kachelruitje besteld, snel geleverd voor een redelijke prijs
Beveelt aan
9 February 2026
Michiel Matthijsse
Vollenhove
Bedankt voor uw mooie review! Fijn om te horen dat uw kachelruitje snel geleverd is en dat u de prijs als redelijk heeft ervaren.
Met vriendelijke groet,
Team Aart Bouman
Prima klantenservice
Beveelt aan
8 February 2026
Dennis
Rotterdam
Bedankt voor uw mooie review! Fijn om te horen dat u uiteindelijk tevreden bent over de snelle levering en onze klantenservice.
Met vriendelijke groet,
Team Aart Bouman
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
Zeer goed geholpen, vriendelijk personeel.
Beveelt aan
8 February 2026
P.
Bakel
Bedankt voor uw mooie review! Fijn om te horen dat u goed bent geholpen en dat u ons personeel als vriendelijk heeft ervaren.
Met vriendelijke groet,
Team Aart Bouman
Ik hed in cm besteld waar het in mm hoorde. ze hebben me gebeld maar ik nam niet op, daarna een mail er achter aan gestuurd dat ze het konden snijden maar dat ze dachten dat het toch niet helemaal klopte. Daarna opnieuw besteld en andere bestelling meteen geld terug gehad. Dag later keurig verpakt thuisbezorgd. Dank jullie wel
Beveelt aan
7 February 2026
Daniel kits
Ingen
Bedankt voor uw mooie review! Fijn dat we het verschil in maat nog even konden checken en dat het daarna snel en netjes is opgelost. Goed om te horen dat het glas keurig verpakt bij u is aangekomen.
Met vriendelijke groet,
Team Aart Bouman
In verband met de aflopende huurtermijn van mijn moeders woning had ik binnen een week een stuk glas voor een binnendeur nodig. Vriendelijke telefoniste gaf aan dat dit wel mogelijk is. Dezelfde dag nog kreeg ik een mail dat ik het stuk glas kon afhalen! Een vriendelijk en servicegericht bedrijf dus!
Beveelt aan
6 February 2026
Peter
Hendrikson
Bedankt voor uw mooie review! Fijn om te horen dat we u snel hebben kunnen helpen en dat alles op tijd geregeld was. Ook leuk om te lezen dat u onze service en het contact als prettig heeft ervaren.
Met vriendelijke groet,
Team Aart Bouman
Als glashandel Apeldoorn hebben wij een stevige fundatie met ons team van gepassioneerde vakmensen. We zijn een persoonlijk en betrokken glasbedrijf met enthousiaste en vakkundige medewerkers, die graag tevreden klanten zien. Onze eerlijkheid en helder advies, samen met een vakkundige uitvoering, worden door onze klanten zeer gewaardeerd.
Aruba 15
7332 BJ Apeldoorn
Branch
Retail, E-Commerce
Specializations
Consumentenproducten, Elektronica
Webshops_aangepast