Bestelling in 2 delen na een week, geen bevestiging of factuur

Zeer slechte ervaring. Geen enkele mail (orderbevestiging, factuur) ontvangen na bestelling. 3 dagen later kwam de helft van het pakket aan, 3 dagen later de rest. En dat voor 60 euro verzendkosten. Na een week moet momenteel ik nog altijd contact opnemen om eindelijk een factuur vast te krijgen van mijn bestelling. Niet bestellen hier. Halve ster voor de klantenservice die gelukkig wel goed bereikbaar is.

Snelle levering en heel betaalbaar

We wilden ons aanbod uitbreiden met nieuwe machines nu we met een andere indeling ruimte over hebben. Maar zoals iedereen in onze branche weet is het nog wel letten op de euro's. We wilden tweedehands apparaten met garantie, en dat hij kant en klaar werd geleverd. Anders staat er een nieuw apparaat en zijn we nog dagen bezig om hem in elkaar te zetten. We kwamen na wat zoeken hier terecht en werden snel geholpen. binnen een week hadden we drie nieuwe apparaten en op de juiste plek afgeleverd. De reacties waren ook super dus dat zorgt weer voor een hoop blije leden. Dank mannen!

Refurbished is TOTAAL NIET refurbished + slechte service

24 apparaten Technogym Selection refurbished gekocht. Refurbished is totaal NIET refurbished. Kabels niet vervangen, knoppen kapot, bekleding slordig, schroefjes die uit bankjes vallen. kortom totaal niks nagekeken of vervangen. Gewoon zo doorverkocht. Veel communicatie tot de deal is gesloten, maar daarna in een half jaar tijd nooit meer iemand geweest. Paar keer gebeld, maar weinig aandacht. Wordt gezegd dat alles snel wordt opgelost, maar ze willen liever niet teveel moeite doen. Eerst proberen alles zelf op te lossen, alsof je maar verstand van de apparaten moet hebben. Grote investering gedaan, maar service alsof je een pakje boter koopt. GÉÉN AANRADER!

Ik vond de levering bijzonder slecht, niet met 1 a 3 werkdagen

Ik vond de levering bijzonder slecht, niet met 1 a 3 werkdagen. Na 13 dagen heb ik maar een berichtje gedaan.

Shakes zijn top!

Ik heb drie potten besteld. Helaas was bij 1 van de potten (vanille) het plastic laagje los. Nou kan dit gebeuren maar goed helemaal een fijn idee is het niet. Het zoukunnen dat dit met vervoeren kapot is gegaan, de doos was namelijk erg aangedaan bij aankomst.

Site vraiment bien organisé

J’ai reçu rapidement et intact le colis avec ce que j’ai commandé. Les produits sont identiques à ce qui se trouve sur le site. Bravo, je recommande.

super snelle zending.

geen op of aanmerkingen

9,5

Mits een kleine communicatie fout welke na een telf werd rechtgezet kunnen wij enkel en aleen maar positief advies uitbrengen. Korect en vriendelijk behandeld en afgehandeld.dit is zekers een aanrader....

Super snelle levering en ik ben erg tevreden over het product.

Mijn ervaring met Fitness Occasions is dat er hele snelle levering is. Dit vond ik erg fijn, daardoor kon ik ook mijn proteïne Shake op tijd in nemen. Ik hoop in de toekomst nog meer bestelling bij Fitness Occasions te doen!

Positief

Duidelijke site en een snelle levering

X

Prima sevice

Uitgebreid aanbod en vlotte levering

Perfecte transactie!

Snelle, gemakkelijke en perfecte transactie, bedankt!

Betrouwbaar, keurig afgehandeld, scherpe prijs en snel!

???

???

Snelle levering en wat gratis producten toegevoegd om te proberen! Top

Het product werd snel geleverd en de levering werd goed opgevolgd.

Mooi assortiment en goede service. Prijzen aan de lage kant

top

goede service en snel bezorgd!

Super snel geregeld

Snelle levering. Goed product.

Snelle service!

Bestelling snel in huis! Alleen niet te traceren wanneer het aankomt. Verder bedrijf aan te raden.

fantastische

De levering was snel geleverd, top gewoon. Het enige minpuntje vind ik dan de verpakking. Een te grote doos voor mijn bestellingen.

Bezorgtijd was heel snel

Ik heb de product nog niet gebruikt maar de bezorgtijd was heel snel binnen 1 dag had ik mijn bestelling binnen

Goede communicatie Vlotte afhandeling Leuke monsters erbij, niet nodig, wel leuk

Ietjes lange wachttijd

Moest iets te lang wachten op de producten

Over Fitness Occasions

In een markt waar de prijs bepaald wordt door korting, staan wij voor goed product met een eerlijke prijs! Wat is korting waard als succes uitblijft?