Traag

Heb na 4 dagen nog steeds niets binnen, hoewel het wel op voorraad is

Veel keus, makkelijk te bestellen en goede service en digitale communicatie. Tip: alles je eiwitpoexer wil bestellen is er geen directe link hiernaar. Wellicht iets om mee te nemen. Verder prima service.

Klasse

Klasse

Lak aan klantvriendelijkheid, communicatie, en transparantie

Helaas een bericht van een week terug pas 5 dagen na de tijd te reageren, zonder daadwerkelijk naam van desbetreffende medewerker te noemen (hier herhaaldelijk en vriendelijk om gevraagd, zonder respons). Daarbij aangeven dat een product verzendkosten bedraagt, terwijl dit dezelfde woonplaats betreft. Geen alternatief als click en collect mogelijk, en/of anders aangeboden gekregen. Sorry maar in mijn ogen gooi je als bedrijf zijnde echt je eigen glazen in. Ik ga bij de concurrent bestellen die wel de zaakjes op orde heeft.

Goede focus op kwaliteit, de klant en service; een echte aanrader!

Onlangs heb ik een 'refurbished' Technogym Excite Synchro aangeschaft bij FO. Dit had ik gedaan nadat ik eerst even was langs gegaan om te kijken hoe het er allemaal uitzag bij ze. Dat eerste bezoek gaf me direct het vertrouwen dat ze hier gaan voor kwaliteit en klantgerichtheid. Ook bij de installatie zag ik dat de service perfect is; Jeffry en Manuel hebben alles keurig geïnstalleerd en uitgelegd. Ik kan niets bedenken wat beter kan; vandaar een dikke 10!

top service!

Goed contact, meedenkend en goeie service.

Hele goede service en persoonlijk

Wij van gym suppan zijn onwijs goed geholpen. Meerdere keren rond de tafel gezeten en het voelt totaal niet als verkopen, maar meer als meedenken en samen tot de beste oplossing komen. Bedankt Tom en Rob!

Top bedrijf, goede service, vriendelijke behulpzame mensen.

Top bedrijf, goede service, vriendelijke behulpzame mensen.

Goeie zaak, met top personeel!

Netjes, snel en goed contact!

Netjes, snel en daarbij goed contact!

Goede service, en korte lijntjes

Als je een vraag hebt, je wilt wat weten of je hebt een probleem. Je wordt snel geholpen, en de servicemonteurs zijn zeer vriendelijke en netjes. Kortom gewoon super hoe ze met hun klanten om gaan.

Heel klant gericht

Prima service, denken mee , goede contact ... Dikke prima

Top bedrijf! Snelle levering

Staan altijd voor je klaar.

Snelle service en denken met je mee met oplossingen. Samen sta je sterk dat is hun moto.

Topbedrijf

Goede service, fijne adviezen, betaalbaar. Betrouwbaar. Goede producten!

Groot assortiment, scherp geprijsd en snel geleverd!

De Fitness Occasions webshop heeft een uitgebreid assortiment, scherpe prijzen, goede service en het wordt snel geleverd!

Over Fitness Occasions

In een markt waar de prijs bepaald wordt door korting, staan wij voor goed product met een eerlijke prijs! Wat is korting waard als succes uitblijft?