Bezorging heeft in het opgegeven tijdvak plaatsgevonden

Opgegeven tijdvak vd bezorging was tussen 14.00 en 18.00 uur. Feitelijke bezorging was om 17.45 uur. Heb er bijna 4 uur op zitten wachten. Dat vind ik te lang. Post NL werkt met ‘n tijdvak van 2 uur. Dat vind ik acceptabel.

Snelle levering. Prima service. Geen klachten.

Ik dringend een glucisemetertje nodig. S'middags besteld. De volgende dag bezorgd. Toppie !

Gewoon prima

Snel

Niet duur en snel geleverd.

Tevreden, ook snel geleverd

Alles naar wens verlopen

Alles heel vlot en naar wens uitgevoerd.

Snel en betrouwbaar

Prima service.

De serves is goed bij Diabetesmagazijn

De bestelling was mooi op tijd afgeleverd volgens afspraak.

Super goed

Goed verpakt Snel geleverd Internet site werkt perfect Ik ben heel tevreden en de prijs van de producten hebben mij doen besluiten om hier te bestellen

Snelle en correcte levering

Bestelling snel en correct ontvangen

Bestelling op tijd. Goede service bij verkeerd gebruik van een product.

Bestelling volgens afspraak binnen 24h geleverd. Prima zo!

Voordelig en rap geleverd

Mijn bestelling is voordelig en rap geleverd. Niet de volgende dag, maar dat was in mijn geval ook niet nodig.

groots

simpel te bestellen, zeer snel geleverd en op tijd, dat jullie aangeven. Klasse!

Goede uitleg werkt perfect

Dit is nieuw voor mij. Maar alles is heel helder en duidelijk. Vormgeving ook goed. Geen poespas maar degelijk.

Snelle goede service

Duidelijke site Snelle levering En fijn dat je het tijdstip van bezorgen kan bepalen

Nette en snelle respons en produkten op tijd thuis

Via mijn collega waarvan zijn vrouw ook Diabetes heeft aan deze site gekomen omdat zei hem ook altijd gebruiken. Het werkt gewoon prima dus ik blijf ook hier.

Slechte retourservice

Nare denigrerende en beschuldigende toon in mails over retourneren van verkeerd bestelde (of geleverde?) artikelen.

Beste Anna, U heeft zelf een ander product besteld dan u kennelijk zocht. Maar wij hebben geleverd wat u besteld heeft. U kunt precies zien wat u besteld heeft in de bestelbevestiging en op de factuur. Ook kunt u uw bankafschrift bekijken. Helaas levert zelfs dit al discussie op. En dat terwijl we alles op de mail al meerdere keren hebben uitgelegd. Vervolgens ontvangt u de producten thuis en dan valt het u nog steeds niet op dat het iets anders is dan u daadwerkelijk nodig heeft. En dan maakt u die spullen maar gewoon open. Op dat moment kan een product niet meer retour. Geopende medische hulpmiddelen kunnen nooit retour! Dat staat duidelijk uitgelegd op de pagina waar u nota bene het retouradres heeft gevonden, en uiteraard ook op de flyer. Ook vragen wij niet voor niets om een retour aan te melden, dan checken we dit ook. Maar u heeft alles genegeerd. U beoordeelt nu met een ander emailadres dan waar u eerder mee mailde en mee bestelde, maar ik heb de conversatie met u terug kunnen vinden. Volgens mij is er nooit naar of denigrerend met u omgegaan. U heeft alleen uw zin niet gekregen...

netjes en snel geleverd

netjes en snel geleverd

Product voldoet aan de verwachting.

Snel prima

Prima producten - helaas GLS als bezorger

De producten zijn op zich prima. Helaas worden pakketjes via GLS bezorgd. Dat is onze woonplaats/wijk geen goede bezorger: beloofde bezorgtijdstip wordt niet aangehouden; met wijzigingen in bezorgtijdstip wordt geen rekening gehouden. Ik zou meer bezorgkosten voor lief nemen als ik de bezorger zelf zou kunnen kiezen.

Dag Ellen, Bedankt voor uw beoordeling. Wij versturen niet met GLS. DHL is onze verzendpartner. Heeft DHL te laat bij u geleverd? Dan zoeken we dit graag uit.

Zie veld twee

De eerste afspraak kon niet na gekomen worden waarom weet ik niet, waarschijnlijk te veel druk op de bezorgers. Maar gelukkig ging het bij de tweede keer wel goed pakket is goed en op tijd afgeleverd. Mijn advies betere planning maken wat de bezorgers na kunnen komen deze mensen hebben het al zo druk.

Fijne website

Al snel vond ik op de website wat ik nodig had. Ondanks de drukte werd het redelijk snel bezorgd. Ben zeer tevreden

Snel geleverd. Goede prijs

Goedkoper dan bij de apotheek

Over Diabetesmagazijn.nl

Diabeteshulpmiddelen online bestellen. Voor 23:30 uur = morgen in huis. Gratis verzending vanaf €30. Op diabetesmagazijn.nl vindt u de producten van Accu-Chek, Ascensia, Menarini, FreeStyle, Diatesse, Wellion en nog veel meer.