Alles volgens afspraak binnen 24 uur

Snelle levering van de producten die ik nodig had.

gewoon super snel geleverd, super product, zeer fijne website, geweldige ervaring!

ik stond versteld van de snelle levering, het product is geweldig! en eenvoudig in gebruik, ook de goede communicatie van diabetesmagazijn.nl gaf mij een zeer vertrouwd en veilig gevoel! door mijn positieve ervaring zal ik zeker weer bij diabetesmagazijn.nl bestellen.

Mijn eerste bestelling is snel geleverd uit het ruime assortiment

Alles perfect

Gewoon heel goed .

Snel en vakkundig bezorgd

Snelle levering voor acceptabele prijs

Op zondag besteld en snel op maandag al geleverd. Als beginnend diabetes patient ben ik zeer tevreden over een dergelijke service.

Supersnelle levering

Producten worden de volgende dag geleverd.

Geen problemen.

goeie en snelle levering

snelle levering en produkt bevalt prima

zeer goede website en alles duidelijk beschreven

voor eerste keer hier besteld, alles zeer eenvoudig te zoeken, en alles ook zeer goed beschreven/uitleg met video

Snelle levering en duidelijk handleiding

Handleiding is duidelijk heb de glucosemeter pas 1 dag maar is makkelijk in gebruik

prima!

Probleemloos bestellen, de bezorgtijd is zelf instelbaar +++, correcte bezorging.

Heel tevreden.

Voor de eerste keer een bestelling gedaan, Was heel makkelijk en hele duidelijke site. De andere dag hadden we onze bestelling netjes verpakt al in huis.

Helemaal goed!

Overzichtelijke site, gemakkelijk bestellen en, heel belangrijk, supersnel in huis!

Top geregeld

Makkelijk te vinden op internet, duidelijkheid voor wat je kunt bestellen. Nooit eerder via deze site gekocht. Wel aan te raden voor iedereen. Snelle levertijd en veel goedkoper dan bij de apotheek.

Levering

Super snel da dank u

Redelijk

Goed product alleen levertijd van 5 dagen ipv 24 uur

Dag Rita, Dat heeft wel erg lang geduurd inderdaad. Excuses hiervoor! Er lijkt een sorteerfout te zijn gemaakt. Als u wilt kan ik dit even uitzoeken. Dan hebben we alleen uw ordernummer nodig.

Snelle levering en goede service

Is top

Super snelle levering en goed verpakt

Heel fijn!

Heel fijn! Altijd snelle bezorging!

Top, mooi op tijd

Eerder dan ik verwacht had, had ik mijn pakketje binnen keurig verpakt

Alles was goed allen wist ik niet hoe moet twee of meer verschillende dingen bestellen.

Perfecte bezorging.

Perfect geregeld

Goed bezorgt

Over Diabetesmagazijn.nl

Diabeteshulpmiddelen online bestellen. Voor 23:30 uur = morgen in huis. Gratis verzending vanaf €30. Op diabetesmagazijn.nl vindt u de producten van Accu-Chek, Ascensia, Menarini, FreeStyle, Diatesse, Wellion en nog veel meer.