Duidelijke site en snelle levering

In de avond besteld en de volgende avond geleverd gekregen. Wel jammer dat de minimale bestelling een bedrag van €35 moet zijn om geen verzendkosten te krijgen.

goede info

dit was mijn eerste bestelling bij deze firma. snel geleverd en juiste informatie

makkelijk te bestellen en snelle levering

gemakkelijke bestel site, en snel geleverd.

Goede snelle service

In de middag bestellen volgende dag in huis

Een heel correct bedrijf!

Alsjeblieft besteld ,is het snel in huis!

Niks op aan te merken.

De juiste producten vlot in huis. Prima!

Perfecte levering

De bestelde artikelen goed verpakt en perfect op tijd geleverd

snelle bezorging

betaalbaar en goed snelle bezorging

Snelle levering!

Snelle levering en heel goed verpakt.

Super levering

Eenvoudig middelen te bestellen via duidelijke website voor een redelijke prijs, vandaag besteld en morgen geleverd, zeer tevreden.

Heel tevreden

Ik ben heel tevreden over de snelle verwerking van mijn bestelling. En de vlotte levering.

Super snel en correct

Super snelle levering. Vrijdag avond besteld en zaterdag al gekeverd. Leuke acties en redelijk betaalbaar.

Prima, snel en product als omschreven

Top, snel en product werkt perfect goed verpakt ook

Snel en goed zonder allerlei problemen

De eerste keer van de herhaal bestelling kreeg ik de verkeerde plaatjes maar de terugzending en nieuwe waren binnen een paar dagen geregeld en gebeurd tegenwoordig bijna niet.

produkt is goed

mijn bestelling werd snel geleverd ben zeer tevreden met mijn suiker meet aperaat

Snel, duideliujk.

Snel geleverd. Site is makkelijk en erg overzichtelijk

Een minuscuul klein doosje in een hutkoffer van een doos

Redelijk, alles wat met gezondheid te maken heeft is handel/duur

Dag HZ, Overdrijft u niet een beetje? Wel erg negatief hoor :) Er is waarschijnlijk in een A4 doos verzonden. U heeft uw bestelling gewoon snel in huis (volgende dag). En u heeft besteld met een 20% kortingscode die u heeft gekregen omdat u vaker bij ons bestelt...

Snelle correcte levering

Alles was perfect!

Alles gebeurde perfect, en zeer snelle levering.

Snelle levering, product zoals omschreven

Snel en goed.

duidelijk te bestellen

een goede en snelle levering.

Snelle levering en alles op voorraad

Prima service, goede prijs.

Goed, tevreden terugkerende klant

Makkelijk toegankelijke website met daarbij reele en lage prijzen evens de volgende dag geleverd. Top !

Toppie!!

Ik bestel altijd de potten suikertjes Lift Fast Acting Mijn man en dochter hebben diabetes en deze werken perfect. Vooral de kleine buisjes zijn makkelijk om mee te nemen, ze zitten hier dan ook letterlijk in elke tas! Hun voorkeur gaat uit naar framboos en bosbes. Ik ben zeer tevreden over dit product. En de snelle levering en goede service!

Over Diabetesmagazijn.nl

Diabeteshulpmiddelen online bestellen. Voor 23:30 uur besteld = morgen in huis. Gratis verzending vanaf €35.