Tevreden!

Mijn bestelling was er snel. Ik ben tevreden

Klant vriendelijk en denken mee en een prima service.

Had een starters set besteld op de afbeelding stond een witte prik pen kreeg een zwarte. Heb een mail gestuurd die gelijk werd beantwoord. Als service kregen we de witte pen alsnog gratis opgestuurd.

Prima. Dik tevreden

Meter werkt snel en is veel goedkoper dan de de Accucheck

Snel in huis!

Prima webshop

Glucosemeter voor een gunstig prijsje gekocht, op tijd geleverd.

Snel in huis en goede klantenservice

Mijn bestelling was in 1 dag in huis. Ik had nog wat vragen over de meter die ik wilde bestellen. Binnen 10 minuten had ik al antwoord op mijn email.

Keurig geleverd. Snel en compleet

Op vragen razendsnelle respons. Binnen 15 minuten!

Perfect gegaan

Meter en strips van goeie kwaliteit en snel geleverd en voor een goeie prijs. Helemaal tevreden!

Uiterst tevreden

Zeer vlotte werking Goede producten aan lagere prijzen Blij dit adres gevonden te hebben Zeker aan te raden daar het meestal om producten gaat voor langdurig gebruik.

Prima service en heel vriendelijk

Helemaal tevreden.

Goede winkel!

Ik bestel met regelmaat op diabetes magazijn. Ik maak dan ook graag gebruik van de staffelkortingen. Een hele fijn website met goede service!

Goede ervaring.

Mijn strips waren snel in huis. En prijzen ligger bij Diabetesmagazijn stukken lager dan bij de apotheek.

Tevreden!

Zeer snelle reactie op vragen. Levering ook in orde door DHL.

Goede service en tevreden over m'n aankopen

Prima site voor de aankoop van m'n diabetes spullen. Ook het nieuwe aanbod viel me op. Ook wel mooi meegenomen zo.

Scherpe prijzen, snelle levering.

Erg over te spreken. De prijzen zijn mooi en de levering razend snel.

Snel in huis

Meter en strips werden snel bezorgd.

Over Diabetesmagazijn.nl

Diabeteshulpmiddelen online bestellen. Voor 23:30 uur = morgen in huis. Gratis verzending vanaf €30. Op diabetesmagazijn.nl vindt u de producten van Accu-Chek, Ascensia, Menarini, FreeStyle, Diatesse, Wellion en nog veel meer.