Duidelijke site product goed omschreven Super snelle levering

Helemaal top

s'avonds besteld en volgende dag in huis, grandioos.

Goed apparaatje snel geleverd

Duidelijke website, goede omschrijving. Nette marktconforme prijzen en ik heb het de volgende ochtend (op een zaterdag zelfs) al in huis. Zou willen dat het overal zo netjes en goed geregeld was!

Makkelijk, vlot en correct geholpen

Heb mijn nieuwe setje van meter met prikpen en naaldjes en strips makkelijk kunnen bestellen via de site. Alles de volgende dag geleverd. Netjes op de hoogte gehouden over de tijd van levering.

uitstekende service

Zeer snelle levering. De mogelijkheid om het bezorgmoment te kiezen verdient alle lof!!

In een zin, een uitstekende service.

Helder, snel, discreet en scherp geprijsde artikelen.

Besteld en op tijd geleverd

Bestelde artikelen voldoen aan verwachting en werd netjes op de hoogte gehouden van bestelling status

Gemakkelijk bestellen via internet en snelle keurige levering!

Snelle levering goed produkt

uitstekend

Moi apparaat, handleiding niet duidelijk genoeg.

Antwort des Geschäftsinhabers

Dag Rob, Bedankt voor uw beoordeling. Als u vragen heeft over het product kunt u altijd contact met ons opnemen. Ook hebben we veel uitlegvideo's online staan. Ons Youtube kanaal kan mogelijk ook helpen.

altijd correct

de bestellingen zijn altijd compleet en correct verpakt. fijn bedrijf!

Prima product Werkt prima

Super snelle levering

Zaterdag besteld, maandag in huis. Zeer tevreden

Men komt de afspraak na Uitstekend

Gemakkelijk besteld, snel geleverd.

Zeer goede service en goede producten

Zeer goed!

Bestelling keurig op tijd binnen

Snel

Zondag besteld en de volgende dag geleverd

Zatetdag besteld, maandag in huis.

Hele snelle levering. Goed verpakt. Goede service

Goed apparaat, snelle levering

Duidelijke communicatie bij bestelling en aflevering volgens info

Levering correct, evenals bezorging, stipt op tijd. Ben zeer contant

Goed prduct, duidelijke informatie, goede service

Ze bieden goede kwaliteit producten met duidelijke en eerlijke informatie. Toen er een fout met de bestelling was gemaakt is dit snel opgelost en was het contact prettig.

In 1 woord grote klasse.

Je bestelt en voordat je het weet is de bestelling binnen. Sneller dan Overtoom.

Super snelle levering

'S-avonds besteld, de dag erop in huis.

Prima sevice!!

Fijn dat ik na het doen van de bestelling het product de volgende dag al in huis heb. Ook is het heel praktisch dat ik via de mail al meteen een bericht kreeg met de melding over de tijdzone waarop ik de bestelling kon verwachten en er ook nog de mogelijkheid is om het pakket bij afhaalpunten op te halen.

Über Diabetesmagazijn.nl

Diabeteshulpmiddelen online bestellen. Voor 23:30 uur = morgen in huis. Gratis verzending vanaf €30. Op diabetesmagazijn.nl vindt u de producten van Accu-Chek, Ascensia, Menarini, FreeStyle, Diatesse, Wellion en nog veel meer.

Kiyoh Bewertungen