Duidelijke informatie over product en snelle levering

Snelle levering en goed product.

Goede communicatie,snelle levering.

mooi snel geleverd in tijd van nood

gisteren gebeld voor incontinentie materiaal en vandaag al binnen. goed verpakt.

Gisteren besteld vandaag in huis. Super blij mee want ik ben mijn bloedglucosemeter verloren en had er snel weer een nodig.

Alles goed verzorgt

Wat ze beloven doen ze

Duidelijk en snel geleverd

Prettig om de ontvangstdatum te veranderen

Gewoon goef

Correcte afhandeling bestelling!

Als nieuwe klant, snel antwoord op mijn vraag, en snelle levering!

Precies op tijd geleverd die stond beschreven

Perfekt!

S'avonds besteld, volgende dag al in huis. Goede info via email en track en trace en mijn bestelling is nog beter dan ik had verwacht, erg blij em tevreden dus!

Prima op tijd

Wordt netjes op tijd bezorgd.

Hele goede en snelle levering

Duidelijke site! En bestelling erg snel binnen

Goed overzicht, en snelle afhandeling en bezorging

Ik heb al diverse keren mijn diabetes benodigheden besteld bij Diabetes Magazijn.nl. De levering heeft altijd binnen de afgesproken tijdsperiode plaatsgevonden en de produkten zijn goed.

Antwort des Geschäftsinhabers

Bedankt voor deze mooie beoordeling!

Snelle correcte levering

Goedkoper, direct besteld, direct geleverd

Bij mijn oude leverancier was ik meer geld kwijt. Ik ben blij met deze leverancier en vertel het beslist verder

Snelle levering Caresens N premier start pakket. Levering binnen 24 uur.

De link voor het openen van de klantreview duurt bijna langer dan de levering

Tevreden en snel bezorging

De glucosestrips worden snel geleverd. Allen de verpakking was overdreven groot. Wat ik gekocht heb zat in een doosje van 2x3x3 cm en het zat in een doos van 20x30x4 cm. Kost veel papier en past ook niet in de brievenbus

Antwort des Geschäftsinhabers

Dag Jan, Bedankt voor uw beoordeling. De doos is inderdaad te groot. Op dit moment wordt een inpakmachine getest. Die bouwt nu op een A4 basis dosis op. Daarna gaan we ook met A5 werken. De doosjes gaan helaas niet (onbeschadigd) door de brievenbus. Daar zijn ze net te groot voor.

Prachtig apparaat en Nederlandse handleiding

Werkt prima

Savonds besteld volgende dag al in huis.

Overzichtelijke webshop , snelle levering zoals vermeld op site

Snel geleverd top service

Über Diabetesmagazijn.nl

Diabeteshulpmiddelen online bestellen. Voor 23:30 uur = morgen in huis. Gratis verzending vanaf €30. Op diabetesmagazijn.nl vindt u de producten van Accu-Chek, Ascensia, Menarini, FreeStyle, Diatesse, Wellion en nog veel meer.

Kiyoh Bewertungen