Makkelijk online te bestellen

Artikel binnen de aangegeven tijd ontvangen door een vriendelijke medewerker.

Altijd snel en goed verpakt bezorgd

Prettige site, waar ik vind wat ik zoek.

Perfect en op tijd bezorgd

Netjes op tijd en goed bezorgd

Snelle levering.

Vlotte levering.

Gewoon probleemloos!

Snel en correct geleverd.

Het geleverde product werd keurig binnen de gestelde tijd geleverd

Snelle en goede servic

Goede en snelle levering

Vlot geholpen

Verbazingwekkend snel

Duidelijke site, goede uitleg en zeer snelle levering

Vlotte levering en zeer goede service!

Vlotte levering en zeer goede service!

prima bezorgd

Nadat ik op jullie site de bestelling plaatste had ik een goed gevoel. Perfecte aflevering, bedankt.

Gemakkelijk bestellen en snelle levering

Duidelijke website, de test strips waren snel gevonden. Makkelijk te bestellen en de volgende dag geleverd. Prima en niets op aan te merken.

Supersnelle levering, goede prijzen

Op zondagmiddag besteld, de volgende maandagmiddag alles al in huis! Ook de prijzen zijn concurrerend

Snelle bezorging

Zeer snel in huis

Maar de verpakking is not done Belangrijk groot voor de producten dus dat moet veranderd worden ge woon in envelop

Goed bedrijf,geweldige service

Super snelle service

Zondag avond een Glucose meter besteld en op maandag al geleverd, super service!

Waarom zo een grote doos voor de verpakking. Kan de helft kleiner.

Product prima, verpakking veel te groot.

Net voor zes uur kwam de bestelling binnen. Een overdreven grote doos voor een super klein doosje met teststrips. Dit kan toch wel aangepast worden? Had toch ook wel in een iets grotere envelop gepast?

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Magreet, Bedankt voor uw beoordeling. De grote verpakking is bij ons bekend en zal veranderen. We werken sinds kort met een inpakmachine en die werkt nu nog alleen op A4 basis. Dit wordt straks ook A5. Een envelop gaat helaas nooit werken. De zending past niet door de brievenbus en bovendien beschadigt een brievenbuszending te snel. Maar we werken dus wel aan een kleinere verpakking.

Goede prijzen en snelle levering

Zondagmiddag besteld, maandag rond lunchtijd geleverd. Top!

heel goed

altijd alles goed en op tijd geleverd

Zeer snelle levering makkelijk te bestellen.

Ze doen wat ze beloven, super snel en accuraat!

Zie bovenste zin

Vriendelijk en top service

Heel vriendelijke service. Ik ben erg blij dat er ook naar Frankrijk verzonden kan worden.

Prima informatie en snelle levering

Goede artikelinformatie via de mail en tijdige levering.

Über Diabetesmagazijn.nl

Diabeteshulpmiddelen online bestellen. Voor 23:30 uur = morgen in huis. Gratis verzending vanaf €30. Op diabetesmagazijn.nl vindt u de producten van Accu-Chek, Ascensia, Menarini, FreeStyle, Diatesse, Wellion en nog veel meer.

Kiyoh Bewertungen