Ervaring is goed.

Snelle bezorging zoals meestal het geval is.

Snelle levering. Goed kwaliteit

Overzichtelijke site. Gemakkelijk kiezen. Kwaliteit product.

Prima materiaal om de sensor op de huis te houden, ondanks douchen etc.

Heel blij met dit adres om extra diabetes ondersteunend materiaal te kopen.

Alles werd snel geleverd op een door mij bepaalde tijd.

afgeleverd volgens afspraak

Jammer dat er een te grote doos wordt gebruikt om een klein doosje te verzenden. Kostenbesparing??

Gisteren besteld vandaag in huis is top.

Super elke keer dat ik wat besteld snel in huis kan niet beter.

Ervaring is goed

Mijn ervaring is goed, werd nauwkeurig op de hoogte gehouden wanneer de berstelling werd afgeleverd. Snel en deskundig!

prima service

Gisteren voor 23:00 besteld, vandaag afgeleverd binnen het afgesproken tijdsbestek van DHL. Zoals bij eerdere bestellingen ben ik een tevreden klant.

Prima service snelle levering ben heel tevreden

Prima service en snelle levering Ben heel tevreden

Snel en goed geleverd

Ik vind t alleen jammer dat er voor 2 potjes teststrips een hele grote verpakking nodig is.

aflevering na bestelling zeer snel

de bestelling was snel geleverd, alleen de verpakkingdoos was wel overdreven groot voor zo'n klein potje.

Value and quality for money

Als diabeet 2 test ik dagelijks op eigen kosten mijn glucose omdat ik dat belangrijk vind. Mede het inzicht wat ik door de metingen krijg heeft er toe bijgedragen dat ik na 16 jaar nog steeds geen insuline hoeft te spuiten en daar besteedt ik graag wat geld aan. Diabetesmagazijn is "by far" de beste leverancier op dit gebied. Zij biedt meters, lancetten en teststrips tegen sterk concurrerende prijzen aan. Voor mij belangrijk als kleine verbruiker zorgt Diabetesmagazijn ervoor dat, naast de korting voor vaste klanten, de lage minimum drempel van €35 per bestelling zonder verzendkosten, Diabetesmagazijn onbetwist de beste keus is voor. De uitstekende service is een bonus.

Makkelijk bestellen en snelle levering

Zie boven

Goede service!!

Altijd snelle service en netjes ingepakt en vaak korting!

Prima bedrijf, de leveringen zijn echt snel

Altijd adequaat geholpen

ik weet niks wat beter kan!!!!!!!

Heb een paar keer besteld altijd netjes en op tijd.

Snel en goede service

Besteld en dag erna direct geleverd. Genoeg keuze en duidelijke omschrijving.

Verwachtingen waargemaakt

Snelle en complete levering. Goede informatie.

Levering oké

Goed en snel geleverd

Goed en snel

Vandaag besteld en morgen in huis. En nog voordelig ook.

snelle service en goed verpakt

Ik heb een starterspakket Accu chek instant besteld, tot mijn verbazing zaten er geen teststripjes bij, een starterspakket zonder teststrips is geen starterspakket.

Antwort des Geschäftsinhabers

Dag Nol, Bedankt voor uw beoordeling. Het klopt wat u beschrijft. Bij de Accu-Chek meters zitten helaas nooit teststrips. Dat is ook precies de reden dat we het geen 'Startpakket' noemen. Bij Accu-Chek hebben we het over 'Glucosemeter' in plaats van 'Startpakket'. Zie ook: https://diabetesmagazijn.nl/product/accu-chek-instant-glucosemeter/

Snelle kevering

Snelle levering en correct verpakt en in goede staat ontvangen.

Prima! Snel

Über Diabetesmagazijn.nl

Diabeteshulpmiddelen online bestellen. Voor 23:30 uur besteld = morgen in huis. Gratis verzending vanaf €35.

Kiyoh Bewertungen