Vlotte levering

Vlotte levering

top alles vlotjes verlopen

Product is erg goed en snel geleverd

Goed werkend product voor bloedsuikerspiegel te meten ben er erg blij mee

Alles volgens verwachting. Heel goed

Snel en goede prijzen

Prijs voor de benodigdheden was prima en alles netjes de volgende dag in huis.

Bestelling verliep prima , snel geleverd , geen klachten

Duidelijke site . Makkelijk te bestellen en super snelle levering.

Goede glucosemeter.

Glucosemeter werkt naar verwachting en is betrouwbaar. Groot pluspunt is ook de communicatie via bluetooth met de GlucoCheck app.

Snel bezorgd. Heel veel producten

zie boven

Afgeleverd, maar niks ontvangen

Mijn pakket staat op afgeleverd, maar niet bij mij dus !! Heb met transporteur direct contact gehad die doen erg makkelijk over " vraag even bij de buren " hallo ben ik postbode voor jullie ??? Ze kunnen aan de gps van de chauffeur zien dat hij hier is geweest maar de chauffeur tetug sturen kunnen ze niet. Dan jullie eigen klanten service, je kunt toch even bij je buren op 63 of 63a vragen ?? Welke 63, 63 is opgedeeld in a, b en c dus geen 63 !! En als ik het snel moest hebben beter niet via internet bestellen ??? Doe eens zaken met een betrouwbaar transport bedrijf dat zou beter zijn. Alles bij elkaar 1ste maar ook laatste keer !!

Antwort des Geschäftsinhabers

Dag Guy, Ik begrijp dat er inmiddels contact is geweest, maar dat u niet wilt aanbellen bij uw buren. Dat maakt het wel lastig natuurlijk. Wij wachten dan maar de terugkoppeling van Trunkrs af.

eenvoudig en bruikbaar apparaat. doet het goed goede levering. opmerking: weinig lancets erbij

Zeer overzichtelijke site en supersnelle levering.

De titel spreekt voor zich samen met de zeer goede prijs, een onovertroffen combinatie.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Piet, Bedankt voor de lovende woorden! We zijn u in toekomst graag weer van dienst.

Nice

Nice

Snel en netjes

Producten besteld en de dag erna al.bezorgd. super service

vlotte afwerking van een bestelling

Had een vraaf gesteld over een artikel. Dat werd netjes en snel beantwoord. Toen overgegaan op een bestelling en deze was binnen enkele dagen binnen

Prima levering al was de eerste zending niet aangekomen, maar toch goed opgelost. Ik ben tevrede

Prima levering. Al was de eerste levering niet aangekomen maar toch goed opgelost. Ik ben tevreden

Duidelijke site, snelle verzending

Netjes bevestiging via de mail, snel de bestelde artikelen in huis

Nette en snelle levering.

Zie boven.

Perfecte service

Makkelijk te bestellen, dag erna bezorgd

Toppi

Overzichtelijke website

Goede overzichtelijke website om tot een verantwoorde keuze te komen. Daarna snelle levering in stevige verpakking. Een aanrader mijnsinziens.

Mijn bestelling werd de dag ná de bestelling netjes afgeleverd op het opgegeven adres.

Duidelijke site en snelle levering

Op de site staat alles duidelijk en de levering is snel precies zoals aangegeven is.

Zo doorgaan

Levering was goed verlopen, alleen wel erg laat in de avond. Jammer dat 't niet op 'n afleverpunt afgehaald kan worden dan. Product was ook OK

Antwort des Geschäftsinhabers

Dag Tanja, Bedankt voor uw beoordeling. Wellicht voor de toekomst: u kunt een afhaalpunt kiezen voor de track&trace mail van DHL. Hier staan wat opties in, onder andere een afhaalpunt. Dit is gratis.

Über Diabetesmagazijn.nl

Diabeteshulpmiddelen online bestellen. Voor 23:59 uur besteld = morgen in huis. Gratis verzending vanaf €40.

Kiyoh Bewertungen