Ik raad iedere organisatie aan om met Zomaar Events samen te werken

Zomaar Events heeft ons enorm goed geholpen en ontzorgt in het organiseren van een geweldig jubileumfeest voor medewerkers.

Zomaar ontzorgt!

Hitachi heeft inmiddels al meerdere keren een evenement uitbesteed aan Zomaar Events. Dat blijft ook voor herhaling vatbaar. De klant wordt ontzorgt en overal wordt aan gedacht. Ook de sfeer die werd neer gezet was tot in de puntjes verzorgd. Bovenal is het prettig samenwerken met de organisatie. Een echte aanrader dus!

Onze kerstborrel heeft Zomaar Events super georganiseerd. Bedankt voor de goede en fijne service!

Fantastisch!

Zij hebben ons kerstevent georganiseerd. Professioneel & ervaren team. Catering geweldige kwaliteit en personeel super attent en vriendelijk. Aanrader!

Eén woord: TOP!

Van begin tot einde goed geregeld. In de maanden voorafgaand aan het event prettige gesprekken met Zomaar Events, een eerlijk advies over wat wel en wat niet te doen. (We moesten namelijk wat snijden in het budget). In alles merk je dat Zomaar Events dit met passie doet. Het enthousiasme in de voorbereidingen. Maar ook tijdens het event. Echt top geregeld. De belofte dat Zomaar Events een mooie herinnering creëert bij alle gasten zijn zeker nagekomen. Bedankt!

Meedenken, inleven en uitvoeren, Zomaar Events is daar heer en meester in.

Met Zomaar Events is het soepel sparren en ze bruisen van ideeën. Een vlekkeloze uitvoering voor een geweldig feest, heel fijn om dit aan Zomaar Events uit handen te geven.

Super fijne samenwerking

De samenwerking ging vlot en de uitvoering was super. Wij hebben zelf echt niks hoeven doen, heel fijn om alles uit handen te geven. Iedereen heeft genoten, kortom alles was zeer geslaagd!

Aan alles was gedacht!

Niets dan lof voor Zomaar Events! Dankzij jullie aanpak was ons festival een groot succes. Fijn dat jullie ons zoveel werk uit handen hebben genomen en perfect aanvoelden wat aansloot bij onze wensen. Daardoor klopte alles tot op detailniveau en had ons event een super professionele uitstraling. Echt aan álles was gedacht. Iedereen heeft een topavond gehad waar nog lang over is nagepraat. De aftermovie was een mooie afsluiting van het geheel. Veel dank en hopelijk tot een volgende keer! ViVa! Zorggroep

Super fijne mensen om mee samen te werken!

Wat een lieve mensen! Ze zijn attent, luisteren goed en denken mee. Verder geven ze tips om je event nog beter te organiseren.

Volledig ontzorgd!

Wij hadden maar kort de tijd om iets te organiseren. Zomaar Events nam letterlijk alles uit onze handen. En in amper 1.5 week tijd hebben ze een fantastisch evenement voor ons georganiseerd! Het enthousiasme van het team, de aankleding, de professionaliteit, het was allemaal uitmuntend! Dikke aanrader!

Alles was ontzettend goed verzorgd. De aankleding was super, echt ontzettend lekker eten en het contact was heel goed en zorgvuldig.

uitstekend verzorgd

prima voorbereiding, uitvoer en afbraak

Enthousiastic, professional and well organized!

We had an extremely good experience with Zomaar Events, from the first contact until the eventual party. They are very responsive, open to suggestions, and have a hands on mentality. All preparations went smooth. We created a personalized Festival for our employees, and we couldn't have wished for anything better. There was something for everyone, massage, food, drinks, photo-booth, DJ and salsa lessons. They created a full Festival Experience. We really enjoyed their enthusiasm during the day of the event, since they are so professional we didn't have to worry about anything. Team Leaseweb

Een organisatie die doet wat hij zegt en zegt wat hij doet. Top!

Zomaar events heeft een ontvangst en straatevenement gefaciliteerd en verzorgd. Dit deden zij in goed overleg, creatief en flexibel. Dé ingrediënten om fijn samen te werken. Tot een volgende keer!

Top ervaring

Ervaren mensen die weten hoe het werkt, niets is te gek of teveel. Voor een compleet bedrijfsfeest kan je bij deze mensen met een gerust hart terecht. Zeer goede kwaliteit van eten, gezellig personeel en goed entertainment. Wij weten waar we moeten aankloppen voor een feestje!

Top bedrijfsfeest dankzij Zomaar Events!

Zomaar Events is een hele fijne partner om een feest tot stand te laten komen. Vakkundige, open en heldere communicatie. Er wordt meegedacht en goede suggesties gegeven. Alle gemaakte afspraken worden volledig (en meer dan!) nagekomen. DJ Schurkenbiefstuk, karikatuurtekenaars en VW Photobooth zijn zeer aan te bevelen. Het eten van de foodtrucks was geweldig en het aanwezige horecateam was super. Graag tot een volgende keer! Kortom, een enorme aanrader!!

Van A tot Z geweldig!

Recentelijk ons Grande Opening gevierd met behulp van Zomaar Events. Werkelijk aan alles was gedacht, het frisse jonge team werkt hard en denken zelf stappen vooruit zodat de klant dat niet hoeft te doen. Wij kijken terug op een fantastisch evenement voor onze klanten en personeel. Ons volgende feest wordt zeker weer door Zomaar georganiseerd! Bedankt voor alles.

Goede voorbereiding, korte lijnen en een fantastisch feest!

Fijn om met jullie samen te werken, duidelijke afspraken en het eindresultaat was dat we alle deelnemers een fantastische ervaring hebben gegeven. Alleen maar leuke en goede reacties gehad over het feest...helemaal top!

GE-WEL-DIG

Het was een zeer prettige samenwerking met zomaarevents. Heldere communicatie, zeer snelle reactie op vragen/berichten, en wat belooft is wordt zeker waargemaakt. Ik zal in de toekomst geen moment twijfelen weer zaken met hen te doen en ik beveel het iedereen aan die een festival of ander event gaat organiseren! Ik wens hen hele goede zaken toe.

A perfect summer experience

Mijn favoriete film als als kind was Cinderella waar de "Fairy Godmother" een oranje pompoen verandert in een witte koets, vier bruine muizen in witte paarden, een grijs paard in een witharige koetsier en een bruine hond in een witharige lakei. Dezelfde "Fairy Godmother" is waarschijnlijk aangenomen bij Zomaar Events want die hebben het onmogelijke voor elkaar gekregen bij ons bedrijfsfestival. Gelegen op een bedrijventerrein in Heijen is er normaal gesproken weinig sfeer te vinden maar Zomaar Events wist binnen een halve dag een volledig Summer Festival neer te zetten! De sfeer was niet alleen terug te vinden in de aankleding maar ook de samenwerking tussen de verschillende food trucks, de muziek en alle acts die je via Zomaar kan inhuren. De goochelaar die groepen samen bracht terwijl ik een karikatuurtekenaar nog nooit zo gaaf met kleuraccenten heb zien werken terwijl die in 3 uur toch een kleine 200 schets heeft gemaakt. Alles is mogelijk in samenwerking met Zomaar en ik kan een dergelijke samenwerking aan iedereen aanraden!

Super geregeld, persoonlijk, fantastische ervaring, volledig ontzorgt

Zomaar Event is een ongelooflijk goede partner als het aankomt op het organiseren van een bedrijfsfeest. Vanaf het eerste moment van het opvragen van de informatie tot aan het feest zelf een zeer fijn contact. Er wordt meegedacht en feitelijk is geen wens onbespreekbaar. Ze komen hun afspraken na, maar nog belangrijker ze maken hun afspraken volledig waar. Ze hebben de gave om je volledig te ontzorgen en in de watten te leggen. Ik raad Zomaar events dan ook aan iedereen aan die het maar wil horen (of niet :-)). Ze hebben een blijvende goede indruk achter gelaten en wij overwegen serieus ze ook voor het volgende feest weer in te gaan zetten!!!

Top bedrijf, vakkundige mensen en breed aanbod.

Erg goede ervaring met Zomaar Event. Denken met je mee, vakkundig en vrolijk personeel en bieden net even wat anders aan de meesten!

Zij weten hoe je een feestje moet bouwen!

Wat een geweldige ervaring was dit. Van A tot Z wordt alles uit handen genomen, ze denken met je mee en bedenken creatieve oplossingen. Het team is enthousiast en betrokken, zowel tijdens de opbouw als tijdens het feest spat het plezier er van af. Het was een geweldige ervaring voor alle collega's en ik zou het team van Zomaar zeker aanbevelen!

Ons event was een groot succes dankzij Zomaar Events

Zomaar Events was ruim op tijd aanwezig en heeft alles voor ons opgebouwd. Toen het event van start ging namen zij alle zorgen uit onze handen. Dankzij de goede eventmanager liep alles van een leien dakje. De communicatie is heel goed verlopen zowel vooraf als tijdens het event. We wilden graag een oktoberfest thema waarin de kleur oranje naar voren kwam. Dankzij de creativiteit en oog voor detail zag alles er top uit. Zelfs de dj booth en fotobooth hadden ze geregeld dat deze oranje zou zijn, zodat alles mooi bij elkaar paste. De pretzels op de tafel waren ook een heel leuk detail. Kortom een goede partij om mee samen te werken.

Fantastisch jubileum feest georganiseerd

Super organisatie die goed mee denkt en alles uit handen neemt. Alles zag er prachtig uit en het personeel is fantastisch! Ze denken aan van alles en komen met goede ideeën.

Over Zomaar Events

Bij Zomaar Events zorgen wij ervoor dat de klant te gast is op zijn eigen evenement en creëren wij herinnering bij iedereen die bij het evenement betrokken is. Sommige reviews zijn uit de "coronaperiode" waarin wij borrelpakketten verzorgden voor online evenementen.