Ons festival was van begin tot eind super geregeld door Zomaar Events

Vanaf het eerste moment dat ik contact had met Yuhwi voelde het al goed. Zijn enthousiasme en ideeën om er een topfeest van te maken vielen in goede aarde. In de aanloop naar het daadwerkelijke feest gaf hij mij, door zijn rust, steeds het gevoel dat het allemaal goed geregeld zou worden. Het bleek zelfs nog beter dan goed. Ons feest was op 12 mei op een parkeerplaats van een kantoorpand. Na een paar uur versieren op locatie was je totaal kwijt dat het ooit een parkeerterrein was geweest. De foodtrucks waren ook super, goede kwaliteit eten en geen rijen voor de trucks. Alles verliep soepel en iedereen heeft enorm kunnen genieten. Na afloop ook weer alles keurig opgeruimd zonder dat wij er zelf iets aan hoefden te doen. Helemaal top.

We bestellen al een tijd borrelpakketten bij Zomaar, echt geweldig!!

Wat een borrelpakketten, mijn collega's zijn super enthousiast!! Echt waar voor je geld, en alles ook deze keer weer naar wens. Pakketten op tijd geleverd, ze helpen met het kaartje! Kan niet anders zeggen, heb weleens verder gekeken, maar nee jullie pakketten zijn top!

Geweldig georganiseerd!

Wat hebben we een topfeest gehad! Denken echt mee met de klant. Ook de medewerkers achter de bar, de DJ's, de mensen van de foodtrucks waren ontzettend vriendelijk en vrolijk en hebben er een superavond van gemaakt! Vanaf het moment van organiseren tot aan het op- en afbouwen, we zijn compleet ontzorgd en konden hierdoor ook meegenieten van het feest. We hebben hele fijne reacties gehad van onze medewerkers dankzij jullie!

Een super geslaagd bedrijfsfeest!

Bedankt voor alle goede zorgen en het aankleden van onze loods voor het grote jaarlijkse bedrijfsfeest. Door middel van diverse foodtrucks, een photo booth en gezellige aankleding hebben onze collega's een super leuke avond gehad. Een soort mini festivalletje. De (voorafgaande) communicatie verliep heel soepel en was erg prettig. Zeker een aanrader!!

Een super geslaagd bedrijfsfeest!

Super meegedacht om onze bestelling last-minute nog in orde te maken.

Super service en goede prijs kwaliteit verhouding

Een grote bestelling gedaan voor een congres. We zijn heel goed geholpen door Robin en alles was super geregeld. De pakketten zijn super snel geleverd en de inhoud en de gepersonaliseerde kaart waren top!

super service, leuke pakketten - net even anders :-)

Het zijn leuke niet zo tuttige pakketten - ook zonder alcohol. Snel en attente reactie door medewerkers van Zomaar Events. De gepersonifieerde kaarten zijn ook top. Ben erg tevreden en de ontvangers zijn erg enthousiast!

Tijdens het plaatsen van de bestelling ging er iets mis maar werd door de medewerkers heel goed opgelost. Ik heb zelf het borrelpakkket niet gezien, maar van degene die het ontvingen kreeg ik lovende reacties

Keurige levering met mooie producten

Hele goede ervaringen met Zomaar. De laatste keer eind vorig jaar met de kerstpakketten voor ons personeel. Iedereen was zeer enthousiast.

Flexibel bedrijf

Ik heb meerdere keren borrelpakketten besteld bij Zomaar. Het aanpassen van pakketten ging altijd heel makkelijk. Sommigen moesten zonder alcohol, anderen halal. Alles perfect bij alle medewerkers thuis bezorgd. Gezellig voor de online borrel!

Zeer goed!

Zeer vriendelijk contact en denken ook mee over de afleveringstijd en houden je op de hoogte van de verzending van de bestelde pakketten.

wij hadden op het laatste moment het briljante idee om borrelboxen naar deelnemers van onze training te sturen... en dat is gelukt door de zeer persoonlijke, betrokken en klantvriendelijke mensen van Zomaar! Dankjulliewel!

Snelle reactie en super service

Er wordt snel gereageerd op de mail. Een pakketjes was niet aangekomen (fout van bezorger). Dit werd super snel opgelost, zodat iedereen alsnog van het pakketje kon genieten!

Geven is het mooiste wat er is!

Het is fijn om in deze tijd een heerlijk pakket om mee te kunnen borrelen te geven aan mensen die het het hardste nodig hebben! Er zijn mooie pakketten om uit te kiezen en de verzending is eenvoudig. Van geven wordt je zelf ook gelukkig van!

Afwijkend van de offerte

Hele fijne communicatie gehad over een bestelling van 25 pakketten voor een zakelijk event. Zomaar reageert snel per email en denkt actief mee over hoe we de pakketten naar wens konden vullen. De offerte was helemaal naar wens. Maar de pakketten die thuisgestuurd waren weken af van de offerte. De persoonlijke kaart verschilde per pakket, de inhoud (drankjes en snacks) was niet gelijk aan de offerte. De pakketten waren niet vegetarisch, zoals bevestigd in de offerte. Gelukkig zijn we hier wel voor gecompenseerd. De pakketten waren heel snel verstuurd, en zelfs een retourzending is nog op tijd opgelost.

Snelle service maakt je digitale bijeenkomst compleet!

Voor een overleg met 50 collega's uit het gehele land was er een digitale bijeenkomst gepland. Hierbij wilden we toch gezamenlijk een hapje en drankje nuttigen. Via Zomaar Events snel de pakketten samengesteld en vervolgens de opdracht verstrekt de borrelpakketten te versturen. Alle pakketten waren op tijd bij iedereen binnen en het was een geslaagde borrel. Top geregeld!! zeker een aanrader!

Pakket zoals beschreven. Netjes alles op tijd. Goed verpakt. Hele vriendelijke klantenservice. Dik tevreden!

Hele goed service, en superleuke pakketten

Hele goede service, duidelijke website en lekker breed aanbod van pakketten!

ik ben zeer tevreden

De pakketten zijn snel geleverd, verpakking is gewoon perfect.

Prima service !

Het assortiment is op de website duidelijk terug te vinden. Daarnaast was de communicatie over de te verwachten levertijd vooraf ook prima op orde. De pakketten werden uiteindelijk zelfs een dag eerder bezorgd. Het verwachtingsmanagement was dus ook prima op orde! Al met al prima service!

Erg tevreden!

Erg vriendelijke service. De pakketten konden op korte termijn geleverd worden. Dit was erg fijn. Het enige wat ons een beetje tegen viel waten de bijgevoerde kaartjes. Ons logo stond er namelijk niet op en het design had niet zo veel met ons thema te maken. Voor volgende keer leveren we daarom liever ons eigen bestand aan. Verder is de prijs-kwaliteit verhouding erg goed!

Prima service en fijn pakketje!

De bestelling verliep super soepel, wat helaas alleen jammer was, het verliep iets te soepel :) Ik had de pakketten besteld en op de adressen op maandag bezorgt willen hebben voor mijn TEAMS van dinsdag. Nu kwamen de paketten op zaterdag al, terwijl er in mijn kaartje stond: Hierbij een pakketje voor onze TEAMS "morgen".

Vlotte en zorgvuldige verwerking van mijn order

Op vrijdag in de loop van de ochtend tot de ontdekking komend dat een geplande bijeenkomst helaas wegens opnieuw oplopende besmettingscijfers niet door kon gaan zochten we een alternatief zodat een opleiding in stijl kon worden afgerond. Na een eerdere goede ervaring een order geplaatst bij Zomaar met het verzoek de gekozen pakketten dezelfde dag te verzenden. Dit is keurig opgepakt, en daarnaast ben ik ook steeds op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. Ik heb de contacten opnieuw als heel prettig ervaren en dank eenieder dan ook hartelijk!

TOP!

Wat een topteam stond er vrijdag 9 juli jl. voor ons klaar en wat hebben we genoten! Tot in de puntjes verzorgd, zowel qua opzet, planning als zorg voor mijn collega’s. Er is goed over zaken meegedacht. Naast alle big smiles van iedereen op de dag zelf, ook enkele dagen erna nog vele positieve berichten ontvangen. Helemaal top!

Kuipersweg 1 2031 EH Haarlem

Over Zomaar Events

Bij Zomaar Events zorgen wij ervoor dat de klant te gast is op zijn eigen evenement en creëren wij herinnering bij iedereen die bij het evenement betrokken is. Sommige reviews zijn uit de "coronaperiode" waarin wij borrelpakketten verzorgden voor online evenementen.