TOP!

Wat een topteam stond er vrijdag 9 juli jl. voor ons klaar en wat hebben we genoten! Tot in de puntjes verzorgd, zowel qua opzet, planning als zorg voor mijn collega’s. Er is goed over zaken meegedacht. Naast alle big smiles van iedereen op de dag zelf, ook enkele dagen erna nog vele positieve berichten ontvangen. Helemaal top!

Niets op aan te merken

Vaak is er op een bestelling wel iets aan te merken, maar in dit geval niet. Alles liep perfect. De bestellingen waren allemaal bij de medewerkers die thuis waren ruimschoots op tijd bezorgd. Het bestelproces was eenvoudig. Goed te woord gestaan aan de telefoon omtrent een AVG vraag over het naar verschillende adressen sturen van de pakketten. Geen lastige keus om bij een volgend evenement weer bij Zomaar te bestellen.

Uitstekende service en pakketten!

Ik heb al diverse keren borrelpakketten besteld via Zomaar Events en iedere keer is de service uitstekend, wordt snel gereageerd en fijn gecommuniceerd. De pakketten zien er elke keer ook fantastisch uit, alles wat op de website staat wordt meegeleverd!

Het bestellen van een pakket was eenvoudig. Daarnaast via telefonisch contact dachten ze goed mee over één en ander. Alle pakketen waren bij iedereen op het juiste moment geleverd.

Goede last minute service

Op maandag bedacht om een brievenbus-borrelpakket te sturen die donderdag in huis moest zijn. De meeste pakketjes waren er op woensdag al. Leuke reacties gehad.

Super pakket

Een ontzettend leuk pakket (Sweet and Salty) wat we gebruikt hebben voor een pubquiz met de afdeling. Doordat het pakketje door de brievenbuspast is het echt als een verrassing bij iedereen ontvangen. Nog een persoonlijke touch door het gepersonaliseerde kaartje wat het pakket een totaal paket maakt.

Volledig aan mijn verwachtingen voldaan

Dank jullie wel voor de goede service. Iedereen heeft het pakket thuis in goede orde ontvangen, fijn dat jullie voor één collega de kaas konden aanpassen naar iets anders. Iedereen was erg verrast en ik was zelf ook blij om te zien dat het pakket helemaal aansloot bij mijn verwachting. Een hamburger van welke burgerketen dan ook ziet er op het plaatje altijd mooier uit dan wanneer je deze uitpakt. Dat was nu zeker niet het geval. Verwachtingen helemaal waargemaakt!

Snelle service, goed gevuld, divers én lekker pakket.

We organiseerden vanuit onze personeelsvereniging een activiteit voor zo'n 50 collega's. De plannen moesten last-minute gewijzigd worden. Zomaar kon zeer snel ons een flink aantal mooie borrelpakketten bezorgen. We waren erg tevreden over de pakketten, lekkere snacks en qua drankjes voor ieder wat wils.

Snelle reacties en topservice.

Voor een online meeting met klanten had ik wat borrelpakketten besteld die afgeleverd moesten worden op verschillende adressen. Netjes alles op tijd verstuurd en ontvangen door mijn klanten. Via de Track & Trace codes kon ik goed in de gaten houden wat de status van levering was van de pakketten. Zeker voor herhaling vatbaar!

Snelle bezorging en goede prijs kwaliteit verhouding

Ik heb ontzettende goede ervaring met de levering van jullie producten en ik vind het een goede prijs kwaliteit verhouding. Wij zullen zeker in de toekomst nog regelmatig van jullie diensten gebruik maken.

Uitstekende borrelboxen!

Super bedrijf, gaven snel reacties en stuurde vriendelijke mails. Erg fijne communicatie, alles vlot en toch efficient. De borrelboxen van Zomaar maakten de pub quiz tijdens onze online conferentie helemaal af. We zouden hier zeker weer bestellen bij een nieuwe evenement!

Leuke borrelpakketten voor een goede prijs, tijdig bezorgd. Bij ons was een fles jus d’orange kapot gegaan. Dit werd na melding direct netjes en snel opgelost!

Leuke pakketten met een fijne prijs kwaliteit verhouding

Wij hebben al een paar keer borrelpakketten besteld bij Zomaar Events. Het zijn leuke pakketten met een fijne prijs kwaliteit verhouding. Het is prettig dat ze ook vegan-, glutenvrije- en lactosevrije pakketten hebben. Een aanrader!

Leuke site met veel variatie, nette afhandeling van bestelling

Diverse sites bekeken om borrelpakket te bestellen en de site van "Zomaar" sprong er echt uit. Leuk en divers aanbod. Ook dat je bedrijfslogo kunt toevoegen is een pluspunt.

je werk onderbreken - het kan en hoe!

Mijn teamcollega's hebben de afgelopen tijd hard gewerkt. Tijd dus voor een leuke onderbreking; een online escaperoom. En wat is het dan leuk om dat te doen met een verrassing! Een borrelpakketje van Zomaar Events & Geschenken die je pas mag openen op de dag dat je samen wat doet! Ik wist niet dat m'n collega's zo nieuwsgierig waren :-) Het aanvragen van een borrelpakket is supersimpel. Online geeft je je bestelling op. Dezelfde dag krijg je een formulier opgestuurd waarin je de adressen kunt opgeven. NB. de pakketjes worden 4 dagen voor de gewenste datum verstuurd! (wordt niet vermeldt op de site)

Goed direct contact en snelle service!

Goed en prettig contact. Vragen worden snel opgelost!

Leuk en verrassend

Een leuk doosje met veel variatie. Full-size drankjes die je niet zo snel zelf koopt en verrassende smaken snacks.

Zeer prima

Prima goede variatie voor een borrelpakket voor één persoon voor een kleine thuis borrel.

Verrassingspakket voor mijn collega's was een succes !

Juist doordat het een complete verrassing voor de collega's in mijn team was, is mijn virtuele afscheidsreceptie een mooie en juist in deze Coronatijd bijzondere middag geworden. Iets om niet snel te vergeten dus en met plezier aan terug te kunnen denken. Dank voor de perfecte verzorging van begin bij het bestelproces tot en met de correcte bezorging van de mooie pakketten met voldoende gesorteerde inhoud op de huisadressen!

Flexibel, snel en zorgvuldig

Op zeer korte termijn kon een borrelpakketverzending worden geregeld, met een persoonlijke kaart erbij. Het pakket werd de volgende dag al bezorgd bij de diverse personen, terwijl op vele sites stond dat door corona postbezorging een aantal dagen vertraagd zou zijn. Super. Ook veel positieve reacties gehad over de inhoud van het pakket.

perfecte service

Als je belt met een vraag wordt je vriendelijk te woord gestaan, ook op email wordt vlot en vriendelijk geantwoord. Wat ik wel lekker vind is dat als je een tekstje aanlevert de opmaak ook voor je wordt verzorgd. Service is perfect, last minute wijzigingen worden zonder problemen doorgevoerd en de verzending kan en is lekker snel omdat veel pakketten uit voorraad leverbaar zijn en ook heel prettig. Je bent niet gebonden aan een minimaal aantal. Kortom, ik ben zeer tevreden.

Supersnel geschakeld met Zomaar en de inhoud van het pakket is zeer gewaardeerd door de medewerkers!

Mooi pakket en super snel en ruim op tijd geleverd bij mijn collega's

Voor een online teamuitje gingen wij een escaperoom doen. Voor alle collega's hebben we toen thuis een borrelpakket laten bezorgen met een leuke kaart erin. Alles was tot in de puntjes verzorgd en was super snel en ruim op tijd geleverd.!!!

Uitstekende service en kwaliteit

Het perfecte alternatief in corona tijd

Ik ben voor het eerst in aanraking gekomen met Zomaar events doordat we live events niet konden regelen. Ik ben dan ook benieuwd wat Zomaar events kan betekenen voor ons na corona. Het werkt makkelijk door een bestand aan te leveren met adressen, om vervolgens onze medewerkers blij te kunnen maken. Enige min-punt waarom ik geen 5 sterren geef, is wanneer we een bestelling hadden doorgegeven met een lactose allergie. Dat soort dingen is ook absoluut niet makkelijk om rekening mee te houden, maar ondanks op voorhand dit aan te geven, ontving de medewerker zijn bestelling optijd, maar niet lactose vrij. De na bestelling die werd gedaan, kwam dan ook helaas later aan....

Kuipersweg 1

2031 EH Haarlem

Over Zomaar Events

Bij Zomaar Events zorgen wij ervoor dat de klant te gast is op zijn eigen evenement en creëren wij herinnering bij iedereen die bij het evenement betrokken is. Sommige reviews zijn uit de "coronaperiode" waarin wij borrelpakketten verzorgden voor online evenementen.