Snelle levering en persoonlijk advies

pakket te lang onderweg!

besteld op 22/02/2024 en op 28/02/2024 nog niet ontvangen! waarom ligt pakket bij douane?

Beste, jouw beoordeling heeft niks met onze service te maken. Dit is puur een bezorg probleem. Hiervoor zou u de bezorger moeten benaderen. Helaas!

Snel levering

Snelle levering en snelle reactie bij vragen

Top service!

Super goed

Hele fijne service en snelle reacties

Blije en gelukkige klant!

Uitstekende communicatie en super service! Mijn vragen worden vrijwel direct via e-mail of WhatsApp beantwoord. Er wordt altijd met zorgzaamheid naar de voor mij meest passende oplossing gezocht. Kortom ik ben een blije en gelukkige klant!

Pakket niet ontvangen

Pakket niet ontvangen en Fitronics legit de verantwoordlijkheid bij klant! Meer Dan 400 euros aan testmateriaal niet ontvangen omdat Het niet aangetekend verstuurd is!

Helemaal Goed!

Fijn webshop, snelle levering, keurig verpakt. Echt helemaal tevreden.

Duidelijke site, mooie producten en goede levering

Bestellingen gaan heel goed. Er worst ook duidelijk gecommuniceerd wanneer er een verlate levering verwacht wordt.

betrouwbaar en vakkundig

Goede ervaringen door de jaren heen.

I'ts all about the timmings

Excellent services!! Despiste the shipping distance, it was quite fast. Thanks ❤️

duidelijk verhaal

info met voldoende gelegenheid voor vragen

Goede en betrokken service!

Goede en betrokken service!

Snelle reactie, en terugkoppeling. Vriendelijk en behulpzaam.

Snelle reactie, en terugkoppeling. Vriendelijk en behulpzaam.

is zeer goed

De bestellingen worden correct geleverd.

Hele goede producten, opleidingen en service!

Niezadowolona

Moje zamówienie dotarło z opóźnieniem, po otwarciu paczki okazało się że lampa jest uszkodzona, a pudelko nosi ślady użytkowania (podmoknięte) Poprosilam o wyjaśnienia sytuacji, okazało się że otrzymalam wersję pokazową, mimo że zaplacilam za nową. Jestem bardzo niezadowolona.

• Poleciłbyś nas? Nie

Goed Service

Geweldige opleiding!

De opleiding tot Bicom Bioresonantie therapeut is geweldig! De lesstof wordt stap voor stap op inzichtelijke wijze uitgelegd en daarmee leer je alle fijne kneepjes van het vak. Er valt nog zo veel nieuws te leren! Iedere les krijg je oefenopdrachten mee, waardoor je het werken met de Bicom steeds meer eigen maakt. Er werken fijne en integere mensen en je wordt supergoed geholpen.

Goede service, en klantvriendelijk.

Snelle reactie bij vragen. Vriendelijke en duidelijke uitleg.

Geweldige service

Hele fijne service zelfs in het weekend!

Goed voor elkaar, zeer vriendelijk en behulpzaam

Ik heb mijn nieuwe Bicom optima mobiel per 20 juli 2023 binnen gekregen, super blij mee, Gerdien heeft mij zeer goed op weg geholpen, altijd bereikbaar, geeft goed advies, heel vriendelijk, ben blij met de keuze die ik gemaakt heb, Bicom optima mobiel is ook heel gemakkelijk te vervoeren, gezien ik 2 praktijken heb waar ik de bicom gebruik heb ik hier voor gekozen, Vanwege de koffer die er bij zit is alles makkelijk in 1x mee te nemen.

Duidelijke communicatie, professioneel en snelle verzending

Het contact met Fitronics ervaar ik altijd als prettig en professioneel. Duidelijk ook. En de bestellingen worden snel verzonden.

Snelle verzending, goed advies.

Zeer vlotte verzending na aankoop via de website, goed advies!

Over Fitronics

Fitronics heeft als enige het importeurschap in Nederland en Vlaams België van de BICOM bioresonantie apparatuur. Het moederbedrijf is Regumed in Duitsland. Zij ontwikkelen en produceren de BICOM bioresonantieapparaten en de daarbij behorende accessoires. Naast de verkoop van de Bicom en de accessoires verzorgt Fitronics opleiding, training en nascholing voor therapeuten. Zo’n prachtig bedrijf runnen lukt niet alleen. Samen met Caroline Manders en Hans de Weerd vormen zij het Fitronics team.