Snelle reactie op vragen en snelle levering.

Ik bestelde en kreeg veel info en het was er heel snel en goed

Uitstekende Service en perfecte scholing.

Top bedrijf met Top medewerkers

Bestellingen worden altijd snel geleverd. Service uitstekend.

Heel blij met de fijne samenwerking en goede service!

Er wordt goed met je meegedacht om tot de beste oplossing te komen.

Meerdere producten besteld, prima geleverd en goede service.

Ze denken heel goed mee met mijn wensen

Bij bestellingen word ik benaderd voor een betere/goedkopere oplossing. ik was hier positief door verrast. Het contact is prettig, denken goed mee en zijn goed bereikbaar.

Goed en snel geregeld!

Fitronics regelt altijd alles snel en goed. Of het nu vragen zijn of het versturen van bestellingen dat maakt niet uit.

Goede service en prettige samenwerking.

Informatievoorziening door Fitronics is zeer goed. Bestellingen worden snel afgehandeld.

professioneel werk

Snelle levering, alles volgens afspraak

Altijd goed contact en behulpzame klantenservice. Dank.

enorm bereidwillig het probleem op te lossen.!

Hoewel de juiste persoon in het buitenland vertroefde, werd het probleem toch opgelost.

Super, zowel in opleiding als in service

Zeer goede ervaring. Goede opleiding met duidelijke uitleg en uitgebreide syllabus. Er wordt met je meegedacht wanneer er een “probleem “ is en deze wordt zo goed mogelijk opgelost.

Snelle bezorging, persoonlijk contact en uitstekend advies

Het contact is fijn, efficient en duidelijk.

Snelle, prettige en goede service, van het gehele team van Fitronics.

E-mails worden snel beantwoord. Bestellingen worden correct en snel afgehandeld. Vragen zijn altijd welkom. Vriendelijk team, waar je altijd bij terecht kan voor je vragen.

Service is top!

Persoonlijk contact bij vragen en top service!

prima, staan altijd voor je klaar

Geweldig aardig team. Betrokken en altijd bereid om je te helpen.

Snelle levering en goede communicatie

Pakketje kwam goed en degelijk ingepakt aan. Kwaliteit!

uitstekend

Vriendelijk, vlot, snel bestelling in huis!

Bestelde materiaal perfect bezorgd en een advies er bij, zelfs de vragen tussendoor snel beantwoord.

Goede kwaliteit en snelle levering

Fitronics heeft het goed geregeld, snelle levering en beste kwaliteit producten. Super.

Netjes op tijd begonnen en goede uitleg

Fijn en goed bedrijf met snelle sevice!

Goed bedrijf. Ik wordt altijd snel geholpen.

Normaal een snelle levering, soms niet het bestelde

Hoewel ik geregistreerd sta als terugkerende klant met inlogcodes, moet ik bij een bestelling toch iedere keer alle velden voor de factuurgegevens handmatig invullen. Dat irriteert mij. Goede service, snelle probleemoplossing

Goede bereikbaarheid voor vragen, snelle en keurige verzending van producten!

Wolfskuil 12 7731 AR Ommen

Over Fitronics

Fitronics heeft als enige het importeurschap in Nederland en Vlaams België van de BICOM bioresonantie apparatuur. Het moederbedrijf is Regumed in Duitsland. Zij ontwikkelen en produceren de BICOM bioresonantieapparaten en de daarbij behorende accessoires. Naast de verkoop van de Bicom en de accessoires verzorgt Fitronics opleiding, training en nascholing voor therapeuten. Zo’n prachtig bedrijf runnen lukt niet alleen. Samen met Caroline Manders en Hans de Weerd vormen zij het Fitronics team.