Een prettige samenwerking.

Snelle levering. Correcte behandeling. Een goede praktijk ondersteuning.

Uitstekend, snelle levering, heel zorgvuldig verpakt en prima nazorg mbt factuur

Vlot besteld, snel en goed verpakt geleverd en prima nazorg toen bleek dat ik de factuur niet had gekregen en er ook niet via mijn account aan kon komen. Gerdien helpt je snel en prettig!

Fantastisch, een fijn meetapparaat gekocht

De quantum analyzer is voor mij een heel compleet meet instrument en ik ben er heel blij mee. Het vraagt wat kennis over het functioneren van het fysieke lichaam maar vergroot tevens mijn kennis om juist de verbanden te zien. Het is een mooie aanvulling in mijn natuur geneeskundige praktijk.

Goed advies en snelle levering

Goed advies over mogelijke aankopen en vlotte levering adhv website bestelling en betaling

Wolfskuil 12

7731 AR Ommen

Over Fitronics

Fitronics heeft als enige het importeurschap in Nederland en Vlaams België van de BICOM bioresonantie apparatuur. Het moederbedrijf is Regumed in Duitsland. Zij ontwikkelen en produceren de BICOM bioresonantieapparaten en de daarbij behorende accessoires. Naast de verkoop van de Bicom en de accessoires verzorgt Fitronics opleiding, training en nascholing voor therapeuten. Zo’n prachtig bedrijf runnen lukt niet alleen. Samen met Caroline Manders en Hans de Weerd vormen zij het Fitronics team.