Echt advies, zo fijn

Ze gaven me gewoon het advies om even niks te doen. Heel gewoon, maar vind 't bijzonder. Eerlijk en dat zocht ik. Top!

Goed geregeld, mooie dienst

Energie wordt steeds duurder, maar op deze manier is de stijging lekker laag en hoef ik verder niks te doen. Mooie dienst.

goed geregeld

Zelf helemaal niets hoeven te regelen , zalig geen omkijken naar . Een goed en voordelig energiecontract . Ik had nog een vraag en werd super vriendelijk te woord gestaan door een medewerkster .

Erg goed geregeld

Had ik veel eerder moeten doen. Blij dat ik zelf niks meer hoeft te doen om niet teveel te betalen. Het was makkelijk en snel geregeld. Toen ik nog wat wilde weten werd ik al binnen uur teruggebeld en goed geholpen.

Ontzorgd

Scheelt mij jaarlijks denken aan een nieuw vast contract en kan al die irritante deur/telefoonverkopers afwimpelen dat het al geregeld voor me word!

Handig

Hoef niet meer aan mijn energie contract te denken. Het word nu automatisch voor mij geregeld.

Gemakkelijk besparen

Nadat ik me had ingeschreven niks meer hoeven doen, maar toch weer overgestapt van leverancier en bespaart.

Aanrader!

Een vriend vertelde me over deze website en was een goeie tip. Super handig dat ik nergens meer om hoef te denken!

Handige service!

Fijn dat ik zelf mijn energiezaken niet meer hoef te regelen en ik toch elk jaar een goed contract heb.

Volautomatisch overstappen, ideaal. Mooi besparing ook!

Makkelijk en goed

Mooie oplossing voor het elk jaar uit je contract lopen gedoe. Hoef ik zelf niet meer alles uit te zoeken, top!

Was heel makkelijk

Verwacht er veel van. Klopt dat je het zo nu en dan vergeett. Zou nu niet meer hoeven gebeuren. Top als het elk jaar goed gedaan word

Geen omkijken meer naar

Wat een fijne manier om je energierekening te laten beheren. Ik vond het bij aanvang een lastig idee om iemand anders te laten bepalen bij wie ik mijn energie zou betrekken, maar het is eigenlijk niets meer dan een administratieve handeling. Ik betaal niet meer de hoofdprijs en hoef er verder niets meer aan de doen. Heerlijk.

Grappig dat het zo simpel kan

Toen ik het zag, leek het te mooi om waar te zijn. Maar werkt dus blijkbaar echt op die manier. Superfiin.

Leek simpel en dat was 't ook

Inschrijven was een makkie en zou mooi zijn als dit de komende tijd voor me gaat werken. Klaar met dat energie

Geen klachten. Top

Top, tot nu toe geen klachten. Ik ben blij dat ik dit niet meer zelf hoef te doen.

Druk genoeg met andere dingen

Ik snap wel dat elk jaar overstappen geld scheelt, maar dat ga ik allemaal niet uitzoeken. Nu automatisch geregeld. Dat scheelt weer.

Heerlijk voor luie overstappers

Alles automatisch geregeld. Heerlijk voor luie overstappers zoals ik, haha. Mooi systeem, kan het niet anders zeggen.

Goede uitleg en bevalt prima

Hoef zelf niks meer te doen

Ik was een aantal keer net iets te laat met overstappen, daar ben ik wel is klaar mee. Switchhero zeggen dat ze dat voor jou doen, tot nu is de communicatie top

Prima geregeld

Heb mij aangemeld en inmiddels regelt SwitchHero elk jaar een nieuwe energie aanbieding. Ik ben er blij mee, hoef er niet meer om te denken.

Ingeschreven en vanaf nu altijd de beste prijs. Blij mee.

Eenvoudig en simpel

Zonder problemen overgestapt! Goed en tijdig geïnformeerd!

Vind het relax..wil wel altijd een goede deal maar wil niets voor hoeven doen. Dat heb ik nu geregeld met Switchhero

Zie hieronder

Ik was toe aan een nieuw energiecontract, in mijn zoektocht naar een overstap kwam ik switchhero tegen, lijkt mij een goed plan om overstappen elk jaar vanzelf te laten gaan.

Over SwitchHero

Met SwitchHero zit je elk jaar goed voor je energie. Jouw energiecontract wordt elk jaar opnieuw volledig voor je geregeld. Zo krijg je ieder jaar op het juiste moment weer een goedkope energiedeal. Gegarandeerd.