Supper tevreden over hun service

Ik ben zeer tevreden over Findicare. De klantenservice en hun winkel zijn gemakkelijk bereikbaar en het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

10/10 recommend

A very solid company. All the products I purchased were of the highest quality. Each product is very well described on the website, as well as 100% quality instructional videos. Very quick contact by phone or What's app. Express delivery. The order was placed on Thursday and it was delivered on Saturday. For me 10/10 I recommend it Bardzo solidna firma. Wszystkie produkty które zakupilam najwyższej jakości. Na stronie każdy produkt bardzo dobrze opisany jak również filmiki instruktażowe 100% quality. Bardzo szybki kontakt przez telefon lub What's app. Przesyłka ekspresowa. Zamówienie zostało złożone w czwartek w sobotę juz na miejscu. Jak dla mnie 10/10 Polecam

Super fijne service

De touberet die ik heb besteld was niet meer voorradig en toen hebben ze dat heel netjes opgelost. Nu erg blij met de vervanger.

Bijna perfect

Het enige smetje was het tijds bestek tussen de besteldatum en de aflevering.Daar staat tegenover : goede verpakking ,materiaal in goede staat ontvangen.

Mooie tafel gekocht

Mooie tafel gekocht bij Findicare. Showroom is prima en word je prettig ontvangen en geholpen. De communicatie na de verkoop (ik wacht nog op 2 hoezen, wanneer die komen geen idee) en de bezorging vind ik niet echt best. De bezorger had geen idee wat hij moest afleveren en ook de doos van de tafel was flink beschadigd. Geen visitekaartje dit.

Klantvriendelijk

Ik kreeg per ongeluk een verkeerde kleur knierol opgestuurd. Na 1 telefoontje kreeg ik meteen de volgende dag een nieuwe! En ook heel aardig aan de telefoon. Als ik nog iets voor mijn praktijk nodig heb, ga ik weer naar deze website!

Prima en snelle levering

2 jaar geleden een Hillow Pro de luxe gekocht op de beurs. Heel goed en vooral eerlijk advies gekregen. Was al mijn 2e bank van Findicare. Nu een voetbediening erbij besteld. Via WhatsApp een goed advies gekregen wat en hoe ik ervoor nodig heb en kan gebruiken. Ik heb er destijds ook de bijpassende hoeslaken bij gekocht. Ook van goede kwaliteit.

Goede levering

Zeer snelle levering ziet er mooi uit Maar heel jammer dat er geen beschrijving bij is hoe de trolley in elkaar moet Voor een vrouw is dat niet te doen met een paar zakjes verschillende schroeven Geen idee wat in wat moet

Zoals beschrijving

Klein en compact, waardoor hij makkelijk te plaatsen is

slechte service, prima trolley

Ik had meerdere trolleys besteld voor de opening van mijn bedrijf. Ipv de beloofde 3 dagen levertijd waren dit er 7 en ben ik niet op de hoogte gebracht hiervan tot ik zelf belde. Bestelling uiteindelijk zelf opgehaald. Trolley verder prima, bij de advertentie staat niet dat de binnenkant van de lades een andere kleur hebben dan de buiten kant. Bij mij wel belangrijk omdat ze veel open staan. Maar verder wel stevige kwaliteit tot nu toe en mooi afgewerkt.

Top service!

Had dure massagebank 1 jaar geleden gekocht met speciaal leer voor mijn praktijk. Helaas scheurtje in het leer van het matras. Gebeld en mail gestuurd. Lang verhaal kort: super service, wordt opnieuw bekleed zonder kosten. Top service. Men luistert en denkt mee. Dit bedrijf heeft goede producten, is zeer professioneel en een must voor therapeuten. State of the Art! Bedankt Findicare! Ik kom zeker terug. Een aanrader!

Ruim assortiment, goede prijs kwaliteit

Altijd op tijd geleverd en goede service

Snelle en goede service

Ik kreeg de massagetafel best snel binnen, ondanks de feestdagen ertussen. Netjes verpakt en alles volgens de foto's. Ik miste wel wat uitgebreide omschrijving van de tafel. Zo vind ik het wel belangrijk hoeveel gewicht hij kan dragen en hoe zwaar de tafel in totaal is. Want ik ben ambulant masseuse en moet hem vaak meenemen. Dus iets gespecificeerder had van mij wel gemogen. En ik heb een kleine opmerking over het slotje aan de tafel. Hij is erg slap, er staat veel spanning op bij het dicht doen, zit wat scheef en gaat lastig dicht(op slot). Verder is de prijs in verhouding wel goed, denk ik. Ik ben er iig blij mee en hoop er weer veel mensen mee te mogen masseren.

mijn ervaring met Findicare is goed te nomen

Duidelijke en overzichtelijke website. Op mijn vragen, na plaatsen van bestelling, werd op een snelle en adequate wijze gereageerd.

Prima, reageren snel, mooie spullen

Prachtige electrische massagetafel gekocht.

Goed en snel geregeld en ontvangen

De keuze van mijn producten was lastig te vinden en kwam niet meteen bij jullie website , vreemd tòch. Wel jammer dat er later pas zichtbaar wordt ex btw en ook nog eens extra verzend kosten bij komen? Ipv 69.- nu 95.-

Niet te gebruiken op de manier die ik voor ogen had

Zonder speciale massagetafel werkt dit kussen niet. Verder een prima kussen, maar niet voor toepassing zonder een gat in de tafel.

Kwaliteit en werkbaarheid Super

Zeer mooie trolley en snelle levering

Klantvriendelijk en goede service

Vriendelijke en duidelijke uitleg bij aanschaf van de behandeltafel. Wat ik wel een aandachtspunt vind, is dat ik de avond voor levering om 22.48 uur een SMS kreeg dat de tafel de volgende dag geleverd werd. Er is dan weinig tijd om eea te regelen dat er iemand thuis is.

Veel te late levering

Ruim 3 maanden moeten wachten op een bestelling van 2 hoeslakens. Meerdere keren achteraan moeten mailen/bellen. Producten zijn wel van goede kwaliteit vandaar toch nog 2 sterren!

Snel en goed geleverd, maar …

Altijd prettig zaken te doen met Findicare. De verzendkosten voor een licht pakketje dat in de brievenbus kan is twee tot driemaal te hoog. Graag differentiëren naar soort pakket.

Top Service

De heren van findicare geven top service zowel in de shop als bij het leveren tot aan huis. Ook telefonisch goed bereikbaar en even behulpzaam als meedenkend.

Eerder geleverd dan verwacht

Na mijn bestelling werd ik netjes gebeld dat zij het product niet op voorraad hadden. Ik had aangegeven te willen wachten en niet een andere te willen kiezen. En toch na 5 dagen mijn gekozen product geleverd gekregen ipv na een maand. Bedankt!

Bestelling en levering vlot verlopen!

Geweldig; Blij Mee

Het is Een Héél Fijn en Goed Bedrijf, Met Vooral Een Hele Aardige Én Goede Eigenaar;Top!!! Het heb een hele goede en fijne knierol gekregen(alleen de totale lengte ervan had korter mogen zijn, want ik gebruik de knierol(om mijn pijnlijke rug te ontlasten) op mijn bank en de lengte vd knierol is te lang ten opzichten vd bank (want de bank is smaller),maar verders Alleen maar lof over de knierol Én de Super Aardige met je Meedenkende Eigenaar!!

Televisieweg 34 1322AM Almere

+31 36 530 2124