Geweldig; Blij Mee

Het is Een Héél Fijn en Goed Bedrijf, Met Vooral Een Hele Aardige Én Goede Eigenaar;Top!!! Het heb een hele goede en fijne knierol gekregen(alleen de totale lengte ervan had korter mogen zijn, want ik gebruik de knierol(om mijn pijnlijke rug te ontlasten) op mijn bank en de lengte vd knierol is te lang ten opzichten vd bank (want de bank is smaller),maar verders Alleen maar lof over de knierol Én de Super Aardige met je Meedenkende Eigenaar!!

Mega slecht

Mijn bestelling na 14 dagen is er nog steeds niet, mail en Whatsapp wordt niet beantwoord

TOP

Goede uitleg, heel klantvriendelijk, bedrijf aan te bevelen

Goed geholpen en de bestelling is goed afgeleverd

Telefonisch goed geholpen, goederen geleverd zoals besproken. Clienten zijn heel tevreden met de nieuwe behandeltafel en de behandelstoel.

Was kado voor praktijk dochter. Goede ervaringen

Heel prettig en professioneel

Op verzoek een showroom bezoek gebracht om de beauty apparatuur te bekijken en beoordelen. Wat een professioneel team en fantastische producten. Alles was zeer snel geregeld en beklonken. Apparaten werken echt heerlijk en mijn klanten zijn super tevreden.

Massage bed

Ik ben heel blij

Goed geadviseerd

Ik ben goed geadviseerd door een van de medewerkers over het product dat ik nodig had. Vlotte levering. De doos had wel een stuk kleiner gemogen.

Fantastisch!

De mensen aan de telefoon zijn erg vriendelijk en denken goed met je mee. Alles goed geregeld. Heel blij met mijn nieuwe wellness bank. Goed geholpen op de beautybeurs. Voor de chauffeurs die de stoel kwamen brengen mijn complimenten.

Slechte levering, communicatie etc

De uiteindelijk geleverde elektrische massagetafel bevalt tot nu toe prima. Maar de levering duurde erg lang; een paar maanden, terwijl op de website maximaal 7 dagen stond vermeld (werd ook niet aangepast). Uiteindelijk een bruikleen tafel gekregen na 2 weken. Bij levering zou me uitgelegd worden hoe die werkte, maar dat moesten de bezogers zelf op dat moment nog uitvogelen. Uiteindelijk werd na 4 maanden het juiste bovenste deel geleverd en netjes gemonteerd met ook de juiste uitleg hoe alles werkt, maar hiervoor werd een dubbele afspraak gemaakt door Findicare en ze wisten duidelijk niet van elkaar dat deze afspraken gemaakt waren. Zelf de andere afspraak af moeten zeggen, anders was er nog een complete nieuwe behandeltafel geleverd geweest. In het bedrijf zelf wordt er dus behoorlijk naast elkaar gewerkt. Maar goed, na lang wachten heb ik wel een fijne behandeltafel, maar als ik dit van tevoren had geweten...

prima service

Persoonlijke benadering. Goede service. Vorige maand heeft mijn massage tafel een onderhoudsbeurt gehad. Ook een defect aan de hoezen eerder dit jaar werd netjes opgelost Met vriendelijke Eric Oorschot Sakuramassage.nl

Uitstekende service. Goed contact wanneer nodig.

Snelle en nette service en ontzettend blij met mijn elektrische behandel tafel.

Mijn ervaring is mwah

Had twee knierollen besteld, maar kreeg alleen 1 opgestuurd. Toen ik erover belde, werd de tweede wel nagestuurd alleen bleek dat ik twee verschillende knierollen had, een is smaller en heeft geen handgreep. Toen ik hierover berichtje stuurde kreeg ik te horen dat het met de fabrikant te maken had. Thats it. Moest het er maar mee doen. Helaas had ik zelf geen tijd om het retour te sturen.

Goede klantenservice, aardige mensen

Fijne bedrijf en goed geholpen

Ben blij met mijn aankoop! Toen mijn ook kabel stuk ging, kreeg ik vrij snel een nieuwe kosteloos toegestuurd ivm garantie. Snel en efficiënt!

super service

Zeer behulpzame mensen binnen het bedrijf

Top!!

Goed advies. Kwaliteit. Meedenkend. Oplossingsgericht

Prima geholpen , uitstekende service ! Ga zo door

Zeer prettigr ervaring! Super advies over producten!

In de showroom in Almere geweest. Zeer fijn geholpen door het personeel. Ze nemen de tijd voor je en hebben alle kennis in huis ik raad het iedereen aan! Inmiddels de diode laser, Hifu & wellnessbanken ontvangen. Zeer goede resultaten! En de klanten zijn er ook heel blij mee!

Duidelijke informatie gekregen.

Dit is mijn 3 e electrische behandeltafel bij dit bedrijf wat eerst een andere had. Dat moet genoeg zeggen over, product, garantie en en service.

Goede snelle service

Prima product, prima snelle service

Snelle reactie van klantenservice, duidelijke uitleg, levering okay

Vlotte uitstekende bediening

Site is gemakkelijk. Alles is vlot gegaan. Mensen zijn heel vriendelijk aan de telefoon. Een heel goede ervaring

Very good quality products

Very good quality products