Netjes geleverd en mooie bomen voor een mooie prijs.

Netjes geleverd en mooie bomen voor een mooie prijs.

Prima kwaliteit

Boom ziet er netjes uit. Levering duurde iets langer dan verwacht. Maar door drukte in het voorjaar heb ik daar begrip voor.

Prachtige boom, goede instructie en fijne levering!

Contact per telefoon is wat lastiger, maar via de chat gaat het zeker goed. Fijne organisatie.

Service insgesamt perfekt

sehr gutes Preis-Leistungs-Verhältnis

Alles top. Immer wieder gerne. A +++++

Super Qualität; Schneller Versand; Faire Preise;

Fijne aflevering en plaatsing

Geheel volgens plan geleverd en aangeplant. De hoogte is ietsiepietsie minder dan ik had verwacht, anders was het een 10 geweest.

Kwaliteit goed en netjes geleverd

Kwaliteit goed en netjes geleverd

Perfekter Service, beste Qualität

Von der Bestellung bis zur Lieferung war alles top. Wir hatten eine toskanische Säulenzypresse zu einem sehr fairen Preis bestellt. Vor Anlieferung bekamen wir noch eine sehr hilfreiche Pflanzanleitung. Besonders hervorzuheben, die Live-Sendungsverfolgung, um genauer einschätzen zu können, wann die Lieferung erfolgt. Der Auslieferungsfahrer war sehr nett und zuvorkommend. Die Qualität des Baumes top. Wir werden den Shop bei unserem nächsten Bedarf wieder in Anspruch nehmen.

Mooie, rechte bomen met keurige kruin

Twee berkjes besteld bij Bomenexpress. Keurig boompjes, op tijd geleverd en ze slaan gelijk goed aan.

Goede qualiteit

Helemaal te reden

Goede service, vriendelijk. De bomen die ik besteld heb zien er fraai uit. De instructie bij het planten is duidelijk.

sehr gut

gute Beratung, schnelle Lieferung uguter after sales sevice

boom en levering beiden helemaal on spot.

Beste Anne-Lise, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenexpress.nl

Goed geregeld

Wat ik heb besteld, is ook netjes geleverd. De bomen zien er heel gezond uit. We zijn er erg blij mee.

Beste Miranda, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenexpress.nl

Goed, met wat opbouwende punten.

De bestelde boom voldeed aan de verwachtingen wat betreft grootte en kwaliteit. Er waren echter wat gebroken takken en bij aflevering is de boom enigszins van de laadklep gegooid. De kluit kon daar tegen maar het zag er niet super fijn uit.

Beste Harm, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Wat vervelend om te horen dat uw bestelling schade heeft opgelopen tijdens het transport. Lichte schade heeft gelukkig niet vaak direct invloed op de verdere groei van de boom en zal vaak vanzelf weer herstellen. De kans van aanslaan zal ook niet gelijk afnemen. Graag ontvangen wij een foto van de boom om de schade te kunnen beoordelen en met een passende oplossing te komen! Met vriendelijke groet, Catharina | Bomenexpress.nl

Op tijd en geleverd wat is besteld.

Beste heer/ mevrouw, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenexpress.nl

levering plrima maar dan . . . .

Een olijfboompje kado gddaan. Dus er een besteld tussen de 1,20 en 1,40 m. m deze zou de komende periode binnenshuis overwinteren. Echter het boompje is ruim 2 m. hoog.

Beste Andre, Bedankt voor uw review. Wij waarderen uw feedback enorm. We vinden het erg vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent met de geleverde olijfboom. En willen dan graag met u tot een passende oplossing komen. Zou u een foto van de olijfboom willen sturen? Graag zie ik de foto tegemoet. Met vriendelijke groet, Catharina van Bomenexpress

Ik had 1 dakvorm red Robin boom besteld met aanplantgrond en boombanden. Deze werden zeer correct aangeleverd in uitstekende staat. Ze waren bij de levering wel 1 zak aanplantgrond vergeten. Dus ik melde dit via het chat systeem. Waar ik direct op een vriendelijke manier geholpen werd. Omdat de bezorger al te ver weg was, hebben ze mij direct het voorstel gedaan om de zak terug te betalen, wat ook na enkele dagen gebeurt is.

Beste Ruben, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenexpress.nl

Unkompliziert bestellt und schnell geliefert

Die Ware wurde zügig geliefert und macht einen guten Eindruck. Wir werden sehen wie sie sich machen.

Goede levering en snel

Beste Mirjam, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenexpress.nl

Mooi op tijd geleverd, goede prijs kwaliteit verhouding

Erg goed

Beste Frank, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenexpress.nl

Snel, duidelijk en komt afspraken na

Boom ziet er goed uit, de bezorgi g is in te plannen en precies te volgen met de track&trace. Goede prijs&kwaliteit verhouding

Beste Annemarie, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenexpress.nl

Alles perfekt!

Bestellung, Lieferung mit Wunschtermin, Ware perfekt funktioniert.

Goede prijs-prestatieverhouding

Snelle en stipte levering (vanaf bestelling ca. 2 weken naar Duitsland/NRW). Gedetailleerde plantinstructies werden bij de levering overhandigd. Mooie boom volgens de beschrijving.

Beste Wolfgang, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenexpress.nl

Echt top

Prachtige volle meerstammige eik ontvangen. Blijft altijd spannend wanneer je planten/bonen online besteld maar deze heeft maar liefst 6 stammen en werd netjes in mijn voortuin geleverd zoals gevraagd.

Beste Els, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenexpress.nl

Over Bomenexpress

BomenExpress is gespecialiseerd in bomen. Via onze webshop kunt u eenvoudig allerlei bomen op maat bestellen. Wij leveren de bomen door heel Nederland en bieden hierin vele soorten en maten. Zowel bedrijven als particulieren kunnen bij ons terecht voor bomen van uitstekende kwaliteit. Voor meer informatie en advies kunt u gerust contact met ons opnemen. Naast bomen kunnen wij op aanvraag eventueel ook planten leveren. Wij vertellen u graag meer over ons aanbod en kunnen u hierin deskundig adviseren.