Tolle Pflanzen und super Service. Super netter Mitarbeiter der mir die Bäume gebracht hat. Werde mir weitere Bäume bestellen. Sehr zu empfehlen. Einfach Top

Richtig gut

Ich habe das erste mal in meinem Leben Bäume gepflanzt und wollte sie ursprünglich in der örtlichen Baumschule kaufen. Nach dem ich festgestellt habe das die Bäume auf dieser Homepage nur ein Viertel gekostet haben habe ich sie hier bestellt und bin hell auf begeistert. Die Bäume sind schön gerade gewachsen und haben volle Kronen.Lieferung war zu den kostenlos bis vor die Haustür. Immer wieder gerne Mit freundlichen Grüßen

Het was allemaal heel goed geregeld

Dat het een goed bedrijf is en je krijgt wat er beloofd wordt!

Beste Jan, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenexpress.nl

Kwam op tijd en hetgeen ik besteld had werd geleverd,

Alles was goed. Er zat wel erg weinig aarde om de boompjes. Het warm weer, dus moest meteen met tuinaarde in de weer,

Beste Niek, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenexpress.nl

Beste Annette, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenexpress.nl

Sehr gut!

Sehr schöne Ware. Die Lieferung lief reibungslos. Ich bin sehr glücklich mit meinen neuen Bäumen, vielen Dank!

Alles Bestens

Ich bin sehr zufrieden, schnelle Lieferung.

Alles super gelaufen! Pflanzen machen einen guten Eindruck! Geren wieder.

uiteindelijk zeer tevreden

Na bestelling van de 2 bolcatalpa's waren de bomen is slechte conditie en niet in de juiste bestelde stamdikte. Na overleg met de aftersales werd uiteindelijk een prima oplossing afgesproken, Nieuwe bomen met de juiste bestelde stamdikte werden omgeruild. De bezorger was teamleider bij bomenbezorgd en zeer ter zake kundig; hij gaf goede adviezen en gedetailleerd toelichting. Uitstekend !!

Beste Peter, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat ondanks de eerste mindere ervaring, we het naar tevredenheid hebben kunnen oplossen. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenexpress.nl

Heel goed!!

Alles op tijd geleverd Vriendelijke bezorger

Beste Nancy, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenexpress.nl

Perfekt, das trifft es.

Ich habe noch nie eine so gute Organisation und Sendungsverfolgung erlebt. Auch der Fahrer war ausgesprochen freundlich.

Beste Diana, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenexpress.nl

Snelle levering, mooie boom. Je kan de chauffeur netjes volgen met track en trace.

Beste heer/ mevrouw, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenexpress.nl

Schnell, gute Ware, sehr freundlich, gerne wieder!

Gute Website, reibungslose Abwicklung, Ware wie beschrieben, würde wieder dort bestellen.

Zuverlässig geliefert

Bestellt, Ablageort festgelegt, zeitnah geliefert, alles in Ordnung und dem Baum geht's gut. Besser geht's nicht.

Perfect geregeld

Bestellen ging super eenvoudig uit een duidelijk omschreven aanbod. Daarna prima geïnformeerd over de leverings datum. En op de dag van de levering een live track and trace van de bezorgdienst. De 2 bestelde bomen voldoen ook volledig aan de verwachting.

Beste Erik, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenexpress.nl

Goed bedrijf! Mooie bomen!

Erg tevreden over Bomenexpress. Mooie bomen ontvangen! Ze doen het erg goed! Heel blij mee!

Beste Helma, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenexpress.nl

Super! Alles bestens!

Die Lieferung war schnell, allerdings nur bis zur Bordsteinkante. Wir mussten die drei Bäumchen noch die 100 m Auffahrt hochtragen. Ansonsten konnten die Bäume mit Hilfe der beigefügten Pflanzanleitung ohne Probleme gesetzt werden. Die Pflanzen sind in einem guten Zustand! Daumen hoch und weiter zu empfehlen! Die Videos auf YouTube sind ebenfalls klasse! Wir sind rundum zufrieden!

Mooie frisse planten ondanks de zomerse temperaturen. Stipt op het afgesproken moment geleverd. Attente chauffeur. Kortom “ Perfect”

Beste Georges, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenexpress.nl

Mijn ervaring met de bomenexpress is prima.

Website werk prima en is overzichtelijk met belangrijke info over de bomen. De verdere communicatie ging ook via de mail prima. Levering ook prima en netjes en ook nog handige info gekregen.

Beste Sjoukje, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenexpress.nl

Zierkirsche kanzan

Sehr schöne Pflanze, top Service!

geweldig

keurig binnen afgesproken tijd geleverd. vriendelijke bezorger. en extra fijn is de live tracking van de chauffeur.

Beste Adri, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenexpress.nl

Misleidende foto

Ik heb een perzische slaapboom besteld als kado voor mijn moeder. Op de foto staat echt een boom met takken en bladeren, ik snap dat ik geen vol bloeiende boom krijg, maar hij kwam binnen en het is echt 1 stammetje met 4 blaadjes aan de stam vast. En zitten nog niet eens takken aan, voelde me best wel lullig toen die aankwam. De verzending was verder top, maar het product is teleurstellend :( had voor het geld wel iets meer verwacht.

Alles super! Baum gut ausgefallen und super Lieferung!

Ich bin begeistert! Immer wieder gerne!

Alles volgens schema geleverd

Ervaring is heel goed alles keurig verzorgd en netjes geleverd

Beste Corne, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenexpress.nl

Kalkestraat 63 6669CN Dodewaard

+316 23246985

Over Bomenexpress

BomenExpress is gespecialiseerd in bomen. Via onze webshop kunt u eenvoudig allerlei bomen op maat bestellen. Wij leveren de bomen door heel Nederland en bieden hierin vele soorten en maten. Zowel bedrijven als particulieren kunnen bij ons terecht voor bomen van uitstekende kwaliteit. Voor meer informatie en advies kunt u gerust contact met ons opnemen. Naast bomen kunnen wij op aanvraag eventueel ook planten leveren. Wij vertellen u graag meer over ons aanbod en kunnen u hierin deskundig adviseren.