Amberbaum steht - erste Blätter kommen

Toller großer Baum und eine hervorragende Logistik. Mittels GPS Tracking des Auslieferfahrers konnte ich fast auf die Minute genau die Anlieferung verfolgen und den Baum entgegennehmen. Netter Fahrer, top Logistik - hoffe der Baum entwickelt sich genau so gut :)

Sehr geehrte Herr Marcel, Vielen Dank für die positive Bewertung. Das hören wir gerne! Unser Team arbeitet eng zusammen um alle Aspekte Ihrer Erfahrung so angenehm wie möglich zu gestalten. Wir hoffen Sie haben viel Freude an Ihren neuen Bäumen! Liebe Grüße, Ihr Team BaumShop

Alles prima

So problemlos!

Sehr geehrte Herr Tobias, Wir freuen uns über Ihre positive Bewertung! Wir tun unser Bestes auch weiterhin einen zuverlässigen und zufriedenstellenden Service zu bieten. Hoffentlich sind wir auch das nächste Mal Ihre Wahl für Ihren Pflanzenbedarf! Liebe Grüße, Ihr Team Baumeshop

Dit bedrijft levert aangevroten laurierhagen

De hagen die we geleverd kregen waren allemaal aangevroten. Ze vroegen ons om het zes weken aan te kijken. Dit hebben we gedaan maar inmiddels zijn ze ook nog eens allemaal geel uitgeslagen. Ze weigeren het probleem op te lossen. Ik raad zeer af of hier iets te bestellen!

Beste TN, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen een review voor ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Zoals per mail besproken hebben we naar de hagen gekeken en zijn er van overtuigd dat er momenteel geen problemen zijn met de hagen. De hagen hebben wat meer tijd nodig om te kunnen groeien. Ze zijn nu eerst bezig met wortelen. Zodra de hagen goed geworteld zijn zult u zien dat ze ook weer groen worden. Het geel worden van de hagen is een natuurlijk proces. We hopen dat u de hagen alsnog even de tijd wilt geven. Mocht u over 2 maanden nog steeds twijfelen dan horen we het graag en komen wij uiteraard met een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Lisanne van Bomenexpress.nl

Super und einfacher Shop, jederzeit gerne wieder

Von der Bestellung bis zur Lieferung alles super gelaufen. Bäume kamen in einem guten Zustand an. Jetzt hoffen wir mal nur das die Bäume auch anwachsen.

slechte

3 laurierstruiken met schimmelziekte ontvangen vol met bladeren die geel waren en gaten hadden de kluiten waren ook door en door droog geen bestelling meer bij jullie kan nu extra geld spenderen voor een goed middel tegrn deze schimmel. heb ook veel weg moeten snoeien update: na mn terechte klacht en foto's gestuurd te hebben ben ik direct teruggemaild en gebeld. en zal binnenkort een tegoedbon ontvangen.

Beste Ans, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen een review voor ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Het spijt me te horen dat u ontevreden bent met de laurierstruiken die u van ons heeft ontvangen. We begrijpen dat het frustrerend kan zijn om planten te ontvangen die niet aan uw verwachtingen voldoen en we willen ons oprecht verontschuldigen voor de ongemakken die u hebt ervaren. We doen ons best om ervoor te zorgen dat al onze producten van hoge kwaliteit zijn en we vinden het jammer dat dit in uw geval niet het geval was. We zullen uw feedback doorgeven aan ons team om ervoor te zorgen dat we onze producten en diensten kunnen blijven verbeteren. Is het mogelijk om een aantal foto's van de laurierhagen naar onze klantenservice te sturen? Dan kijken we graag met u mee en komen wij uiteraard met een passende oplossing. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Lisanne van Bomenexpress.nl

Valt in het echt tegen.

Bij verschillende kwekerijen geweest en uiteindelijk voor een goedkopere internet winkel gekozen. Zal ik nooit meer doen want ze zijn toch echt heel wat ieler en minder doorgegroeid als je de prijs vergelijking maakt, tegenvaller dus.

Beste Thomas, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen een review voor ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Het spijt ons echter te horen dat u teleurgesteld bent over de grootte en de groei van de planten in vergelijking met andere kwekerijen waar u eerder bent geweest. We willen graag benadrukken dat we de planten zorgvuldig selecteren en leveren volgens de specificaties die op onze website worden vermeld. We doen ons uiterste best om duidelijke en accurate productbeschrijvingen te verstrekken, zodat onze klanten een weloverwogen keuze kunnen maken bij het plaatsen van een bestelling. Als u vragen of opmerkingen heeft over uw bestelling, staan we altijd klaar om u te helpen. We willen graag de kans krijgen om uw ervaring te verbeteren en u tevreden te stellen als gewaardeerde klant. Met vriendelijke groet, Lisanne van Bomenexpress.nl

Snelle communicatie via klantenservice, foto van betreffende boom was geen probleem, wat erg fijn was. Ik zou hier zeker nogmaals een aankoop doen.

Beste Linda, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenexpress.nl

Großartiger Service und wunderschöne Pflanzen!

Dieses Team besteht aus sehr freundlichen und hilfsbereiten Mitarbeitern. Auch als ich mir bei der Bestellung ein Fehler unterlaufen war, wurde mir schnell geholfen. Der Einsatz dieser Mitarbeiterin war einfach großartig! Die Lieferung kam super pünktlich. Der junge und sehr freundliche Mann, hat mir sogar die Bäume in den Garten getragen. Alle Pflanzen (zwei Kirschlorbeer-Spalierbäume und eine Kugelsumpfeiche) sind in einem Top-Zustand. Ich hab gleich nochmal bestellt ;) Von mir eine klare Kaufempfehlung!

Baum bestellt und nach einer Woche geliefert mit Tracking, top!

Wir haben einen Kugelahorn mit Wurzelballen bestellt und der Baum kam prompt nach einer Woche mit einer Lieferung. Sogar mit Tracking, also sehr kundenfreundlich. Der Baum sieht gut aus, lediglich der Stamm ist gebogen, weswegen er sehr eng an einem Pfahl geführt werden muss. Aber gut, es ist ein Naturprodukt :)

Our gorgeous tree

We love our new family member, thank you for the fantastic weepning birch.

Fast delivery, helpful and friendly service and healthy trees

I'm so happy with the trees. Fast delivery, helpful and friendly service and healthy trees.

snelle en nette levering

Keurige levering

Beste Inge, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenexpress.nl

Bijna zoals gevraagd is de boom geleverd.

De boom is keurig bezorgd. Alleen een dag later dan gevraagd.

Beste Ton, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenexpress.nl

Beste Willem, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenexpress.nl

Bestelling keurig en snel afgewerkt

Site en chat werken goed en efficiënt We hadden een opmerking nav van de aflevering. Dat is snel en keurig opgelost door de klantenservice

Beste Erik, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenexpress.nl

Top aanbod, duidelijke communicatie, goede service

Onze ervaring met bomenexpress is uitstekend. We werden goed geholpen en geadviseerd voor onze koop. Het bestelproces was ook duidelijk, al hadden wij graag wel eerst willen zien wat we zouden kopen, bijvoorbeeld door een foto van de boom te maken. Dit was niet mogelijk, omdat de producten op meerdere locaties (oa kwekers) staan. We konden hem wel bij levering weigeren, mocht het niet naar zin zijn. Dat was het gelukkig wel! De bezorger was iemand met kennis van planten en bomen en kon ons ter plekke nog adviseren. Hij hielp de boom tot in de achtertuin te brengen. Heel erg fijn. Dit is service die je tegenwoordig niet meer snel verwacht. Aanrader dus!! En nu afwachten of ik de aanplantinstructies goed heb opgevolgd en we straks kunnen genieten van een weelderige tuin :)

Beste Bob, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenexpress.nl

Super snel geleverd en netjes in de tuin.

Beste heer/ mevrouw de Boer, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenexpress.nl

Goede service, duidelijke instructie

Wat een duidelijke instructie voor het planten en verzorgen van de boom kregen we bij het kopen van mijn droom. " Een roze bloesemboom" Afgelopen vrijdag geplant en direct moest hij een storm doorstaan, maar door het goede plant advies, staat hij nog loodrecht!

Beste Petra, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenexpress.nl

Bomenexpress.nl of boomberorgd.nl - vreemde manier van zakendoen

Mijn bestelde boom kwam van een andere leverancier ( namelijk boombezorgd.nl ) dan die van boomexpress.nl. De boom zag er anders uit dan op de website van boomexpress.nl maar wel zoals de boom van boombezorgd.nl. Beide websites hanteren andere foto’s, andere beschrijvingen en andere prijzen. Zo lijkt het alsof ik een mindere boom heb gekregen voor meer geld van een andere leverancier dan waar ik bestel en betaal. Ik koos voor de optie om de boom te laten planten voor 44,95. Het was een heel makkelijke klus om de boom te planten. Een iets winderige plek waar wat steun door middel van een touwtje wel een goed idee was. Ik vroeg of dat meteen gedaan kon worden met de 44,95 in mijn achterhoofd. Maar ze had helaas geen touw bij zich. Voordat de levering plaatsvond zijn er meerdere email contacten over foto’s van de tuin, parkeerplaats, kabels, wortels, zonlicht en levering ( dat ging wel erg goed allemaal, beetje veel van het goede misschien ) kreeg de boom niet de benodigde steun bij plaatsing. Ik wist niet zeker of ik zin had om dit hele verhaal te vermelden maar de Mail om bomenexpress.nl te beoordelen was het duwtje dat ik nodig had om dit toch even kwijt te kunnen.

Beste Meneer, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een review te plaatsen. Wij waarderen uw feedback enorm. Wij snappen dat het verwarrend is, als een ander bedrijf de boom komt leveren en aanplanten. Ons excuus voor de onduidelijkheid! Vandaag hebben wij elkaar telefonisch gesproken en zijn we tot een passende oplossing gekomen. Wij zullen u het verschil van de aanplantservice aan u crediteren. Ik de toekomst staan wij graag weer voor u klaar! Met vriendelijke groet, Catharina | Bomenbezorgd.nl

Makkelijk esteld en snel geleverd

De door ons bestelde boom werd snel geleverd en voldeed boven onze verwachting.

Beste Irene, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenexpress.nl

Mooie bomen, goede bezorgservice!

Prima service, en mooie haagplanten

Beste Marja, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenexpress.nl

Boven verwachting

De boom die ik besteld heb (Perzische slaapboom) mooi op tijd geleverd en ruim 40-50 cm hoger dan verwacht. Dus prijskwaliteit helemaal goed!

Beste Claire, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenexpress.nl

Geweldige service.. Bezorger is een hele vriendelijke meneer die van aan pakken weet. En heel blij met de geleverde bomen . Hartelijk dank voor de goede service

Beste José, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenexpress.nl

Mooie boom, snel geleverd.

Beste Jacq, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenexpress.nl

Keurige levering en producten

Mooi product en nette snelle levering

Beste Rogier, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling bij ons achter te laten. Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te vernemen dat u uw ervaring met ons als positief heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Mike | Bomenexpress.nl

Kalkestraat 63 A

6669CN Dodewaard

+316 23246985

Over Bomenexpress

BomenExpress is gespecialiseerd in bomen. Via onze webshop kunt u eenvoudig allerlei bomen op maat bestellen. Wij leveren de bomen door heel Nederland en bieden hierin vele soorten en maten. Zowel bedrijven als particulieren kunnen bij ons terecht voor bomen van uitstekende kwaliteit. Voor meer informatie en advies kunt u gerust contact met ons opnemen. Naast bomen kunnen wij op aanvraag eventueel ook planten leveren. Wij vertellen u graag meer over ons aanbod en kunnen u hierin deskundig adviseren.