Laden reviews...
Laden reviews...
1 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Voor mijn mama last-minute kerstkadootjes gekocht op de Bel&Bo webshop voor de kleinkinderen. Maandag bestelt, dinsdag heb ik alles al ontvangen! Aangenaam verrast met deze wel heel vlotte bediening. Dank je wel, das een stresske minder :-)
Beveelt aan
17 December 2025
Kathy
Oudenaarde
Ik ben vandaag in Bel&Bo Roeselare geweest. Ik werd heel vriendelijk begroet en ze vertelde mij ook dat er er 20% korting was op bepaalde shorts. Aan de paskamers werd ik verder goed geholpen door de verkoopster die er stond. Het is ook een mooie grote verzorgde winkel. Ik kom zeker nog terug en ga veel reclame maken voor jullie.
Beveelt aan
17 May 2025
Vanessa
Zwevezele
Echt top om daar te shoppen! Supervriendelijk personeel dat heel goed aanvoelt wat bij mij past en helpt meedenken om leuke combinaties te vinden. Ze zijn superbehulpzaam om een maatje groter of kleiner te halen, of om iets anders te zoeken dat nog beter past bij een topje dat ik bijvoorbeeld graag zie, maar niet goed wist waarmee ik het kon combineren. Ik wou dan een broek kopen die niet meer beschikbaar was in mijn maat in de winkel van Deerlijk en de verkoopster loste het probleem op door deze gewoon even snel te bestellen en deze bij mij thuis te laten leveren. Ze zei dat als het niet paste ik zeker mocht terugkomen om deze te retourneren. Ik ontving de broek 2 dagen later thuis en die viel echt perfect qua pasvorm en lengte! Ik zal dus zeker terugkomen! Maar niet om de broek te retourneren ;)
Beveelt aan
15 April 2025
Eline
Deerlijk
Juist de winkel in Wondelgem bezocht en ik werd fantastisch geholpen door de 3 verkoopsters. Er werd eerlijk advies gegeven en ik voelde mij zo op mijn gemak! Ik had dit al gehoord van mijn schoonpa die dezelfde ervaring had in dit filiaal. Wij komen zeker en met heel veel plezier terug dames. Dankjewel en doe vooral zo verder, dikke pluim!!
Beveelt aan
14 March 2025
Ruth Vandecasteele
Evergem
Wauw, wat een mooie review Ruth! 💛 Bedankt voor je warme woorden, dat betekent ontzettend veel voor ons. Onze collega's in de winkel geven elke dag het beste van zichzelf om iedereen met een goed gevoel en een glimlach te helpen. We geven je compliment zeker door aan het team, ze zullen er echt blij mee zijn. Héél fijn om dit met ons te delen en we wensen jou nog veel shopplezier! Grts, Team Bel&Bo
Ik ging gisteren langs in Maldegem. Mijn dochter en schoonzoon waren mee. We gingen gewoon een jas retourneren. We kwamen buiten met meer of 200 € kledij. Wij werden geholpen door Stephanie. Zowel bij het passen als aan de kassa. Ze was aanwezig maar niet opdringerig. Gaf eerlijk advies. We waren zo op ons gemak met het gekende resultaat. Bij deze wil ik Kathy een deugddoend pensioen wensen.
Beveelt aan
25 August 2024
Marina
Maldegem
Na 1 keer wassen komen er stiksels los. Slechte kwaliteit! Jammer, want het is de eerste keer dat me dat voorkomt in al die jaren dat ik klant ben. Ik ga foto’s maken en opsturen. Het kleedje kostte niet veel, maar ik vind dat niet kunnen.
Beveelt niet aan
19 August 2024
Fabienne
Brugge
Dankjewel Fabienne voor je feedback.
We streven van hieruit altijd naar optimale klantenservice en klantentevredenheid. Dit zijn voor ons heel belangrijke waarden en we waarderen zeker ook jouw eerlijkheid.
We vinden het dan ook spijtig dit te horen.
Kan je ons dan ook alle gegevens bezorgen via [email protected] zodat we dit zeker verder kunnen opvolgen voor jou? Grts, het Bel&Bo Team
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
Prachtige kleine kleertjes voor mijn kindjes. Ik ben fan! De klantendienst is ook snel en goed bereikbaar. Enorm vriendelijke mensen. Wat een aanrader!
Beveelt aan
8 September 2023
Aline
Sint-Kruis Brugge
Leuke mode voor de kids en mooi aanbod in grote maten
Beveelt aan
3 July 2023
Cathérine
Wervik
Toffe kleding, en zeker aanbevolen. Maar met het online shoppen geraak ik nooit ingelogd en dan heb ik ook geen punten. Ook al verander ik op dat moment mijn wachtwoord. Sorry, daarom een 3 voor het online shoppen, anders was het zeker een 5. Vriendelijke groeten.
Beveelt aan
1 July 2023
Nancy Peeters
Wuustwezel
Mooie kleren, snelle levering. Gewoon zoals het hoort!
Beveelt aan
29 June 2023
Hans
Lier
Wij worden van het kastje naar de muur gezonden ivm met vergetelheid van een verkoopster die de code is vergeten plaatsen op de badge van een cadeaubon waardoor deze niet te verzilveren is. Zoiets kan niet in deze tijd. Ga bij plaatselijke handelaar is het motto dan.
Beveelt niet aan
11 November 2022
Dirk
Sleidinge
Ik ging deze woensdagnamiddag mijn bestelling afhalen bij Bel & Bo Zottegem, maar spijtig genoeg zat er lichtblauw kleedje (mt 48) in mijn pakje ipv een donkerblauwe linnen broekje (mt 42). Ik wil even meegeven dat de winkeldame (Emmy?) dit onmiddellijk en zeer vriendelijk heeft opgelost! Ze heeft een telefoontje gedaan en bevestigde dat de donkerblauwe broek binnen een paar dagen zou aankomen bij hen. Ik kijk er alvast naar uit dat ik het linnen broekje kan gaan afhalen en dragen en wil alvast iedereen een dikke pluim geven om dit zo kordaat en vriendelijk op te lossen! Fouten maken is menselijk, maar deze dan zo vriendelijk en kordaat opgelost te krijgen, is uitzonderlijk!
Beveelt aan
8 July 2022
Annelies
Aalst
Een leuke site om mijn favoriete merk online te shoppen! Mooie en duidelijke productfoto´s en makkelijk om aankopen te doen.
Beveelt aan
5 May 2022
Bernadette
Izegem
Toffe kledij - Jullie foto's zijn echt mooi en de site is handig. Gisteren iets besteld en vandaag al ontvangen. Das knap.
Beveelt aan
4 May 2022
Christel
Ieper
De vernieuwde website werkt helemaal niet naar behoren!!!!
Beveelt niet aan
15 April 2022
Ann
Wingene
Zoek je een bepaald kledingstuk en selecteer je jouw maat, blijkt dan voor sommige artikels dat je maat toch niet beschikbaar is. Zo kan je lang bezig blijven. Jammer...
Beveelt niet aan
26 January 2022
Annick
Zulte
Bij Bel&Bo altijd goede prijs-kwaliteit. Ook snelle levering. Tevreden klant.
Beveelt aan
2 December 2021
Ine
Gent
Heel fijne website ! Groot en duidelijk assortiment.
Beveelt aan
1 December 2021
Marie Silvrants
Kortrijk
Ik ben een trouwe klant, en gezien dat de site vernieuwd is, heel praktische en mooie foto's!
Beveelt aan
1 December 2021
C.
Roeselare
vriendelijke verkoopsters
Beveelt aan
1 December 2021
nadine
voqqelaar
Mijn nieuwe trui past perfect en is lekker warm. Snelle levering thuis!
Beveelt aan
30 November 2021
Caro
Oudenaarde
Artikelen besteld en ze werden tot mijn verbazing de dag erna al geleverd! Heel blij met mijn nieuwe outfit.
Beveelt aan
7 April 2021
kathy
De Pinte
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
Bel&Bo, da’s echt een beleving.
Kom eens langs in één van onze 97 winkels. Tussen de vluchtige momenten van elke dag vind je bij Bel&Bo even die bijzondere boetiekbeleving. Wat denk je van authentiek advies en af en toe warme complimentjes? Samen vinden we de outfit die echt helemaal jij is. Zo ga jij buiten met goeie portie goesting in de rest van de dag. Je hebt iets nieuws aan en nu kan jij de wereld aan!
Theo Nuyttenslaan 5
8540 Deerlijk
Branch
Retail, E-Commerce
Specializations
Consumentenproducten, Elektronica
Webshops