Altijd vriendelijke, goede service en snelle levering.

Super service!

Op de webshop vind ik makkelijk wat we nodig hebben. Herhaal bestellingen haal ik makkelijk uit het portal. Vind ik een artikel niet, dan zijn jullie telefonisch snel te bereiken voor advies en om het juiste bestelnummer te vinden. De zending wordt daarna heel vlot geleverd.

Klantvriendelijk en hebben verstand van zaken

Kantoorartikelen wezen halen en uiteindelijk ook kunnen slagen voor een stoel en (thuis) werkplek.

Snelle levering!

Fijne service, ruim assortiment en super snelle levering! Zeker een aanrader!!

Fijne service en veel keuze

Alles kunnen vinden op de site en prettige service!

Geweldig bedrijf met vriendelijk personeel

Wordt keurig geholpen

Geweldige service

Ook voor kleine bestellingen wordt er goed meegedacht. De persoonlijke aandacht zoals het meedenken en zoeken waardeer ik enorm. Ik kom hier zeker terug!

John M Keynesplein 19 1066EP Amsterdam

010 445 10 40

Over Hoogerwerf

Bij Hoogerwerf for Office staat werkgeluk en gemak voorop. Met onze webshop maken we het inrichten van de werkplek zo makkelijk mogelijk, of je nu thuis of op kantoor werkt. Jij bestelt online alles wat je nodig hebt, wij zorgen dat de bestelling zo snel mogelijk geleverd wordt. Met korte lijntjes, goede service, een ruim assortiment en persoonlijk contact creëren we samen een werkplek waar niets ontbreekt. ✅ Voor 14.00 uur besteld, morgen in huis of op kantoor ✅ Eigen bezorgdienst in Groot-Rijnmond ✅ Gratis verzending vanaf €85,-