Heel fijn dekbed

Het yakwollen winterdekbed gekocht. Slaapt heerlijk, lekkerwarm maar toch vrij licht. Het dekbed wordt op bestelling gemaakt en het duurt dus een paar weken voor je het ontvangt maar dat staat aangegeven op de website en wordt na aankoop ook nog eens extra gecommuniceerd.

Goede voorlichting en fijne producten

2e dekbed aangeschaft, iets warmer. Snelle levering en heerlijk slapen.

Super licht en comfortabel dekbed

Het slaap heerlijk dit dekbed, lekker licht. Ik moest wel ff nadenken over de prijs maar als je beseft dat je er in de zomer elke dag onder slaapt en zoveel jaar meegaat, is het nog te doen.

Prima product

Vlotte service, dekbed van goede kwaliteit, goede nachtrust verzekerd!

Hoge kwaliteit, groot oog voor detail, perfecte after-sale

Ik ben al meer dan vijf jaar klant. De verkoopster, mevrouw Van Spannenburg, heeft jarenlange ervaring met dekbedden en aanverwant. Ze weet, letterlijk, van de naald en de draad. In samenspraak met de klant, geeft zij, desgewenst, een uitgebreid advies - zodat ik inderdaad de voor mij ideale dekbedden, kussens en aanverwant heb kunnen aanschaffen. De kwaliteit van de spullen is hoog: een keuze die Gisba bewust gemaakt lijkt te hebben: of het nou dons is, of exotische dingen als moerbeizijde, kasjmier van berggeiten uit de himalaya of kameelharen, alleen de hoogste kwaliteit voldoet. Voor prijzen die - wegens ontbreken van tussenhandel en winkelhuur - stukken lager liggen dan vergelijkbare dekbedden van dezelfde kwaliteit - zo die in Nederland al te krijgen zijn. Toen na vijf jaar door een productiefout (?) een van mijn dekbedden begon te lekken, kreeg ik, na de garantieperiode, tegen een zeer sterk gereduceerde prijs een nieuw dekbed aangeboden. Aan mij heeft Gisba dekbedden een vaste klant.

Uitstekend advies en dito product

Mevrouw is een “old school” vakvrouw, die geloofwaardig en begrijpelijk kan uitleggen welk dekbed in welke omstandigheden (weer en type huis), het beste gekozen kan worden. Ik deed een tweede bestelling van hetzelfde en kreeg zelfs een attente checkmail of ik me realiseerde dat ik deze bestelling al eens precies zo had gedaan. Voor vriendelijkheid, vakmanschap en uitstekende kwaliteit, ga naar gisba dekbedden.

Super service!!

Francien van Gisba Dekbedden adviseert over de beste slaapoplossing, stelt verzendingen uit als we nog niet thuis zijn, doet wat ze heeft beloofd. Een echte topper!

Goed advies en meedenken

Denken goed mee welk dekbed past bij je wensen

voldoet aan verwachting

lekker zwaar dekbed

Service zoals het moet

Met de nodige hobbels uiteindelijk mijn nieuwe zeer mooie en zeer warme dekbed mogen ontvangen. De levertijd duurde veel langer dan aangegeven maar werd daarvan netjes op de hoogte gehouden via de email. Uiteindelijk bleek ook de door mij gekozen dekbed vulling niet voorradig. in overleg met Gisba een andere vulling gekozen. Het verschil is direct verrekend en retour bankrekening gegaan. Nu slaap ik heerlijk onder mijn winterplus dekbed van kameelhaar. Lekker warm en vanwege de grote maat (220x240) geen koude nachten meer. Dank u wel mevrouw Spannenburg. U weet en begrijpt wat Service en Klantgerichtheid is!

Fijn bedrijf

Heerlijk Alpaca 4 seizoenen deken gekocht. Levering binnen de tijd.

Top dekbed

Levering was vrij lang maar de kameelharen dekbedden zijn echt helemaal top. Lekker warm in de winter en het voert warmte ook goed af voor mensen die het snel erg warm krijgen. Daarnaast is de prijskwaliteit verhouding bij Gisba goed.

Redelijk snel geleverd

Moest gemaakt worden dus kon niet direkt geleverd worden, ongeveer 10 dagen gewacht maar het is perfekt

Goed geholpen

Kreeg het juiste advies.

Prima kwaliteit en service

Het dekbed dat ik besteld had zag er top uit, maar het was voor mij te dik/te warm. Het was geen enkel probleem om dit te retourneren. Ook de communicatie daarover verliep vlot. Met dank!

Top ervaring

Heerlijk, "zware" denken, snel warm de merino-deken, blijft goed op zijn plaats. Hoop dat hij warm blijft als de temperatuur gaat zakken? Maar tot nu toe perfect!

Blij

Duurt even maar wachten waard

Nog nooit een beter dekbed gehad.

Voor het eerst een dekbed met kamelenhaar. Heerlijk licht.

Correct geleverd, goede informatie die er toe doet bij vragen.

Het gaat over de aankoop van zijden dekbedden.

goed product en goede service

Na een uitgebreid en vriendelijk telefonisch overleg kon ik makkelijker de juiste keuze maken voor een zomerdekbed. Het zijden dekbed bevalt mij goed, het is heel licht, koel en luchtig en valt soepel om je heen. Heel tevreden!

Heerlijk

Slaap nu 1 week heerlijk onder mijn zijden dekbed.

Excellente service, zeer goed product

Eindelijk een heel licht dekbed gevonden, nl. het dunne zijden dekbed van 100gr/m2. Alle andere zogenaamde zomerdekbedden zijn voor mij te warm. Het voldoet aan alle verwachtingen.

Gewoon goed

Eerlijk eenvoudig en goed.

Alles volgens plan

Goe

Ultrasnel geleverd...

Hoewel de site een levertijd aangaf van 4 tot 5 dagen, ontving ik mijn dekbed al de dag na de bestelling, keurig verpakt.

Idzardaweg 94 8476ER Ter Idzard

Over Gisba Dekbedden

GisbaDekbedden.nl is één van de websites van Gisba Slaapcomfort B.V.. Het is de website waar we al onze producten aanbieden, van donzen dekbed tot wollen matrastopper. Denk aan: Donzen dekbedden Zijden dekbedden Wollen dekbedden Hoofdkussens Matrastoppers Onze producten zijn dier- en milieu vriendelijk en 100% natuurlijk en dat voor een heel scherpe prijs. We verwelkomen u graag in onze webwinkel die 24/7 bereikbaar is.