mooi product snel geleverd

Nieuw hand gelegd zijden dekbed. Is ter vervanging van een zelf gekocht exemplaar uit China dat aan vervanging toe was. Superlicht en heerlijk warm.

Hele fijne aankoop zijden dekbed

Snelle en duidelijke communicatie, vlot geleverd. Ik slaap als een roos.

Ow wat ben ik in me sas eindelijk een slaapzak voor onze zoon met down syndroom. Ligt altijd te woelen en boven de dekens en maakt nu heerlijk warme nachten.

Zoals het hoort.

Overzichtelijke website, goede kwaliteit producten en degelijk

Overzichtelijke website, goede producten en degelijk

Mooi product, goede communicatie

Duidelijke website Goede producten en duidelijke omschrijving hiervan Wel even wachten, maar dat was vooraf al aangegeven Prima communicatie

Het kameelharen dekbed is het beste dekbed dat ik tot op heden in gebruik genomen heb. Licht, soepel en precies goed van warmte.

Duidelijke omschrijving en uitstekende kwaliteit dekbedden

Zeer goede ervaring. Duidelijke omschrijving welke soort en kwaliteit de dekbedden zijn. Vragen worden snel en duidelijk beantwoord. Goede service. Het dekbed wat wij kochten is van zeer goede kwaliteit.

Wat is beschreven klopt

Goede informatie

Mooi product en heldere communicatie

Twee mooie dekbedden ontvangen. Communicatie omtrent levering geweldig.

Mooi product en heldere communicatie

Twee dekbedden ontvangen en goed op de hoogte gehouden over de leveringen.

Goed product en heldere communicatie ondanks langer levering

Mooie dekbedden en prima communicatie omtrent de levering.

Wat een genot!

Na jaren dubbele dekbedden in de winter heb ik nu een enkelvoudige en wat voor een! Een dekbed met Siberisch ganzendons. Mooie gestikte vakken waarin het dons d.m.v. van draden op haar plaats gehouden wordt, dus geen koude plekken. Weet wel dat dit dons de warmste soort is en dat het hier in de bergen van Italië perfect op haar plaats is. De uitleg aan de telefoon en het filmpje op de website deden mij overtuigen dat ik de juiste keuze had gemaakt en het blijkt! Veel dank Jan.

Wat een genot!

Heerlijk dekbed, snel geleverd

Twee maal kamelen dekbed besteld. Ondanks langere verwachte levertijd toch snel in huis.

Heerlijk dekbed, snel geleverd

Twee keer een kamelen dekbed gekocht. Ondanks langere levertijd toch snel in huis.

Heerlijk dekbed, snel geleverd

Snelle levering, product zoals omschreven

Zalig slapen onder dit zijden winterdekbed! Geen last meer van niezen zoals bij dons het geval was. Wanneer het straks echt koud wordt zal deze wel niet warm genoeg zijn, dus we komen nog eens terug hier.

Snelle levering en goede producten. Wij hebben het 4-seizoenen kinderdekbed aangeschaft en onze kleine is er heel blij mee. :) Tevens is deze van goede kwaliteit.

Helemaal blij

Top kwaliteit. Goed communiceerde

De zijden dekbedden zijn heerlijk zacht. Ik geniet iedere avond als ik op bed ga. In verhouding met andere zijden dekbedden zijn deze zo duur niet. het blijft luxe natuurlijk. De verzending was snel en correct.

Heerlijk dekbed

Shengkun zijden zomerdekbed Artikelcode: Y5140200 Is een heerlijk dekbed voor als het zomer-donzen-dekbed te warm is en een zomerdekentje te koud! Mooie katoenen tijk, schuift makkelijk in het dekbedovertrek. Het dekbed ligt mooi glad. Aantrekkelijke prijs.

Product zonder problemen omgezet

Heerlijk

Heerlijk dekbed dat soepel om je heen valt. Wij hebben voor het all year round zijden dekbed gekozen om zomers te gebruiken. Prima. Snelle, keurige verzending.

Over Gisba Dekbedden

GisbaDekbedden.nl is één van de websites van Gisba Slaapcomfort B.V.. Het is de website waar we al onze producten aanbieden, van donzen dekbed tot wollen matrastopper. Denk aan: Donzen dekbedden Zijden dekbedden Wollen dekbedden Hoofdkussens Matrastoppers Onze producten zijn dier- en milieu vriendelijk en 100% natuurlijk en dat voor een heel scherpe prijs. We verwelkomen u graag in onze webwinkel die 24/7 bereikbaar is.