Goede ervaring

Ik heb een zijden zomerdekbed gekocht dat netjes verpakt binnen enkele dagen werd bezorgd en waar heerlijk onder slaap. Uitstekende kwaliteit, een aanrader. André

Fijn dekbed..

Verzending zou wat vlotter mogen maar verder gewoon prima.Heel fijn Alpaca dekbed.We slapen er heerlijk onder.

Dunste dekbed wat er is

Ik heb lang gezocht en uiteindelijk kwam ik op dit dekbed. Dit is het dunste dekbed wat er is naar mijn weten te krijgen is. Ik gebruik het in het warme voor en naseizoen. Als het echt een hittegolf is gebruik ik enkel alleen een laken Ik heb dit dekbed nu anderhalf jaar. Ik heb er deze maand één bij gekocht voor bij mijn partner in huis. Je gebruikt hem niet het hele jaar door maar het is echt een toevoeging voor de warme nachten. Voor mij is het de investering meer dan waard. Tevens heb ik een ander duurder merk moerbeizijde dekbed vergeleken met dit merk dekbed. Mijn conclusie: beide exact hetzelfde, qua dikte, qua maat en afwerking. De prijs was een groot verschil! Ik ben zeer tevreden! Er zitten lusjes aan het zijde dekbed. Het is voor mij echt noodzakelijk dat ik 3 lintjes aan de binnenkant van mijn dekbedovertrek naai. Dit doe ik gewoon met de hand. Anders schuift het dekbed eruit. Zo kun je de lintjes strikken aan de lusjes van het dekbed.

Fijn dekbed, snelle bezorging

Erg tevreden met het YUN zijden zomerdekbed de luxe; perfect voor de lente/zomer/herfst, zowel voor koelere als warmere nachten. Midden zomer bij hele warme nachten vermoedelijk nog te warm, maar dat is ieder dekbed dan.

Mooi!

Een prachtig, letterlijk zijdezacht zomerdekbed. Ik heb hem dankzij het koude weer van de afgelopen weken nog niet kunnen testen, maar ik kijk ernaar uit om me er in warme zomernachten onder neer te vlijen. :-)

Goede uitleg aan de telefoon leveringstijd klopte Merinowol winterdekbed ziet er goed uit nog niet gebruikt vanwege mooi weer dus ben benieuwd hoe hij aanstaande winter slaapt maar heb er vertrouwen in

zalig slapen onder het kamelen haren dekbed

heerlijk slapen doen we onder ons nieuwe kamelenharen dekbed en de verwarming kan gewoon uit!

Top product en snelle levering

Deskundig advies Mooi product Snelle levering Eerlijke prijs

Snel en efficiënt geregeld na goed telefonisch advies. Ontving m’n dekbed de volgende dag!

Super zijden dekbed

Wederom een zijden dekbed gekocht, een echte hand gelegde met een katoen percal TC300 tijk. Type All Year 200 gram

Goed advies en het geleverde product voldoet volledig aan de verwachtingen..en.teit.

Wij zijn goed geïnformeerd over de keuze mogelijkheden en na aankoop keurig geïnformeerd door Gisba wanneer we de bestelling konden verwachten.

Hoge kwaliteit

Wij zijn zeer tevreden over ons ARO Hochsteg donzen winterdekbed, dat uitermate goed voldoet in onze koude slaapkamer. Enige minpunt was dat de relatief lange levertijd (ivm productie per order) nog langer duurde dan oorspronkelijk aangegeven op de website.

Dank voor je review. Dat waarderen we zeer! Fijn dat dit extra warme dekbed in uw koude slaapkamer heel goed voldoet. Voor nieuw klanten even een opmerking over de levertijden: Vrijwel al onze donzen dekbedden worden op order geproduceerd. Daarmee houden we de kosten, en dus de verkoopprijzen laag, maar hebben onze klanten wel te maken met een levertijd. Deze is voor de donzen dekbedden standaard 10-15 werkdagen, oftewel 2-3 werkweken, zoals ook aangegeven staat bij die producten. In de huidige onzekere tijden, waarin we vaker dan gewoonlijk te maken hebben met overmacht situaties, o.a. door Corona, maar ook door schaarste in grondstoffen zoals bijvoorbeeld de tijkstoffen, lukt het soms niet om binnen die 3 werkweken te leveren. We proberen klanten die dat betreft, persoonlijk op de hoogte te brengen van de vertraging en hopen dat we dan kunnen rekenen op begrip in deze heel bijzondere tijden.

Fantastisch tweepersoons zijden 4 seizoens dekbed!

Aangezien ik het altijd veel te warm heb en mijn man altijd veel te koud heeft, sliepen we al jaren onder een eigen dekbed. We vonden dit lastig omdat in het midden van het bed overtollig dekbed zich opstapelt. Opmaken is ook een klus. Met enige aarzeling hebben we besloten een tweepersoons 4 Seizoenen zijden dekbed aan te schaffen en het werkt geweldig! Dit hadden we jaren eerder moeten doen. Het slaapt voor beiden heerlijk en scheelt veel werk met het opmaken van het bed. Het zijden dekbed bovenop de hoes leggen, knoopjes vast en hoes omslaan, het schuift er zo in. Maar het belangrijkste is: ik heb het heerlijk comfortabel en mijn man slaapt heerlijk warm. We zijn er geweldig blij mee!

Goed, snel persoonlijk contact, en betrouwbaar

Goed, snel persoonlijk contact, en betrouwbaar

prima service, vriendelijk tewoord gestaan

Belde waar mijn bestelling bleef. Ik bleek net te ongeduldig en men kon prima aangeven hoever het bestelprocess was en wanneer ik mijn dekbed uiterlijk binnen zou hebben. minpuntje is dus dat leevrtijd (soms) lang is.

Fijne en duidelijke communicatie. Meedenkend

Merinowollen winter dekbed bevalt goed en ligt niet zwaar op je lichaam

Goede communicatie wat betreft de levering. Mooie materialen.

Prachtige producten en goede service

Bij Gisba heb ik 2 zijden dekbedden gekocht. Ik ben erg blij hiermee, mijn temperatuur kan ik veel beter hieronder regelen dan onder bamboe of dons bijvoorbeeld. Het was wel aan de prijzige kant maar zeker het geld waard. Verzending was ook erg snel. Zeker een aanrader voor mensen die naar dekbedden met unieke en luxe materialen zoeken.

Perfecte donsdek

Lekker warm

Kamelen dekbed, een genot.

Zeer goed vochtregulerend, niet te warm en zeker niet te koud. Had er nog nooit van gehoord maar zeker de aanschaf waard. Wel even luchten in het begin, ruikt zeg maar wat -landelijk-

Dekbed linnen gekocht voor in de zomer. Super goede kwaliteit, absoluut niet te warm en vederlicht

Snelle levering goed geholpen en super mooie dekbedden.

TopKwaliteit voor betaalbare prijs

Er zit best prijsverschil in een kwaliteits zijden dekbed zo heb ik ontdekt. Bij Gisba is een luxe zijden dekbed betaalbaar... Ik lig onder echte luxe, iets dat voor iedereen toch mogelijk mag zijn

Mooi zomer zijden dekbed

Ik was op zoek naar een luchtig zomerdekbed, na een hele zoektocht naar het juiste dekbed heb ik bij Gisba het juiste zomerdekbed gevonden. Licht, luchtig en toch qua gevoel wel iets om je heen. Een zijden dekbed met alleen lange vezels, en dus geen doorgestikt tijk heeft echt een ander gevoel dan de veel goedkopere versies van andere merken waarbij het zijden dekbed is doorgestikt en dus niet uit 1 geweven zijden doek bestaat. Het is wel een stuk duurder, maar de moeite waard.

goede informatieve site, mooie producten

nooit geweten dat er zoveel meer vullingen zijn voor dekbedden als wol en dons. Wanneer dierwelzijn ook belangrijk is voor je keuze, dan staan alle plussen en minnen van de verschillende soorten eerlijk genoemd. Al met al een goede site met goede informatie om tot een voor mij passend dekbed te komen. Telefonische vragen worden met veel kennis over de producten beantwoord. Ik heb gekozen voor kamelenhaar en zowel het zomer- als allseason dekbed bevalt prima.

Idzardaweg 94 8476ER Ter Idzard

Over Gisba Dekbedden

GisbaDekbedden.nl is één van de websites van Gisba Slaapcomfort B.V.. Het is de website waar we al onze producten aanbieden, van donzen dekbed tot wollen matrastopper. Denk aan: Donzen dekbedden Zijden dekbedden Wollen dekbedden Hoofdkussens Matrastoppers Onze producten zijn dier- en milieu vriendelijk en 100% natuurlijk en dat voor een heel scherpe prijs. We verwelkomen u graag in onze webwinkel die 24/7 bereikbaar is.