goede informatieve site, mooie producten

nooit geweten dat er zoveel meer vullingen zijn voor dekbedden als wol en dons. Wanneer dierwelzijn ook belangrijk is voor je keuze, dan staan alle plussen en minnen van de verschillende soorten eerlijk genoemd. Al met al een goede site met goede informatie om tot een voor mij passend dekbed te komen. Telefonische vragen worden met veel kennis over de producten beantwoord. Ik heb gekozen voor kamelenhaar en zowel het zomer- als allseason dekbed bevalt prima.

Heerlijk slapen onder kameelhaar

Eindelijk weer slapen zonder te zweten onder synthetische dekbedden

Voor de tweede keer: uitmuntende service!

Tweede dekbed (jakharen zomerdekbed) bij Gisba. Uitstekende communicatie, degelijke produkten, uiterst snelle levering (zelfs in Corona-tijden).

Snelle levering en goede communicatie

Snelle levering en goede communicatie. Het alpaca zomerbed is fantastisch.

Goede service, ga zo door.

Super fijn product. Goed omschreven. En snelle levering.

A

Top advies gekregen

Omdat ik twijfelde over mijn keuze voor een dekbed, heb ik gemaild en mijn wensen en situatie uitgelegd. Ik kreeg een goed advies en ben heel blij met mijn aankoop van het kameelhaar zomer dekbed!

Snelle updates stand van zaken levering.

Prima leverancier, snel contact en updates mbt levering van donzen dekbed.

Wederom weer prima!

Net als mijn vorige twee aankopen: snelle reacties en goede communicatie. Dekbedden waren er sneller dan waar ik op had gerekend. Goede kwaliteit dekbedden ook.

Boven verwachting en bijzonder fijn!

Wij hebben Yun handmade Silk Duvet dekbedden aangeschaft voor de zomermaanden. Wij wonen in een penthouse en de temperatuur is 's nachts meestal boven de 18 graden, dan is dit een uitkomst. Bij het advies werd er op geattendeerd, wanneer je donsen dekbedden bent gewend is dit echt anders. Het was slechts een nachtje wennen, en we willen nu niet meer anders, echt waar heel fijn. Ook erg handig zijn de lussen op de hoeken aan de dekbedden. Zeer tevreden!

het Yun zijden winter dekbed de luxe bevalt goed

Het Yun zijden winter dekbed de luxe 140 x 200 bevalt goed. Vlugge levering. De zijden tijk is wel erg gekreukt, hopelijk trekt dat weer glad. Op een van onze China reizen ben ik in Chengdu in een informatie centrum over zijde geweest. hier kon je zien hoe de zijde met de hand uitgetrokken werd tot meer als 2,5 x 2,5 meter. Heb zelfs mee mogen helpen. Grappig dat ik nu zo een dekbed heb.

Goede service, goede prijs kwaliteit

Fijne klantenservice (pro-actief meedenken) Goede prijs kwaliteit Product voldoet aan verwachting (kameelhaar)

Al heel lang op zoek naar een geschikt dekbed. In de nacht veel last van zweten(overgangsklachten). Na een uitgebreid gesprek met Francien stelde ze voor om een YUN all year zijden dekbed uit te proberen voor een week. (leenservice zijdendekbedden.nl) Wat geweldig zeg... de 1e nacht onder het zijden dekbed was wennen omdat het heel licht is en volledig om je lichaam heen sluit, maar...vervolgens de hele nacht doorgeslapen, geen gezweet, geen nat beddengoed, ik werd er zelfs moe van wakker;). Ik heb gelijk het all year YUN zijden dekbed besteld, alsmede een zijden dekbedovertrek en hoeslaken. Super bedankt!

Goed advies en fijn dekbed!

Op advies van Gisba kocht ik een ander ( en goedkoper) dekbed dan ik in eerste instantie van plan was. Ik ben blij dat ik naar haar heb geluisterd; heb nu een dekbed dat precies goed is! Het dekbed is van erg goede kwaliteit (ook no-mite). Hartelijk dank aardige mevrouw van Gisba voor uw advies op maat!

Zomerdekbed van kamelen haar nog niet in gebruik maar het winterdekbed bevalt heel goed. Fijn advies gehad.

Idzardaweg 94

8476ER Ter Idzard

Over Gisba Dekbedden

GisbaDekbedden.nl is één van de websites van Gisba Slaapcomfort B.V.. Het is de website waar we al onze producten aanbieden, van donzen dekbed tot wollen matrastopper. Denk aan: Donzen dekbedden Zijden dekbedden Wollen dekbedden Hoofdkussens Matrastoppers Onze producten zijn dier- en milieu vriendelijk en 100% natuurlijk en dat voor een heel scherpe prijs. We verwelkomen u graag in onze webwinkel die 24/7 bereikbaar is.