Zeer goede prijs kwaliteit verhouding

Snelle services en super goed werk geleverd.

Prima, meedenkend en klant gericht met zeer goede kwaliteit!

Vriendelijk en kwalitatief goed

Mijn auto laten poetsen van binnen en buiten. Erg tevreden!

Super bedrijf super werknemers in 1 woord echt een prof bedrijf

De bus ziet er weer uit als nieuw. In één woord :TOP

Goede service en een super mooi eindresultaat. De lakkleur zoals de bus er uitzag toen hij uit de showroom kwam is weer terug.

Precies wat ik er van verwacht had

Ze gaven een duidelijke uitleg wat er ging gebeuren en zo is het ook gegaan. Incl. Leenauto. Hele vriendelijke mensen

Mooi bedrijf. Leuke mensen en prima resultaat!

Ik heb mijn oldtimer uit 1962 bij PoetsProf gebracht. Super tevreden met het resultaat.

Tom en zijn team zijn toppers

Zowel de auto, de boot en zelfs mijn garage deur laten behandelen door Poetsprof man man wat worden wij daar blij van :-) Zowel de uitvoering en de perfecte service een echte aanwinst voor Zwolle eo.

top geregeld

vriendelijke service en vlot klaar. goede prijs.

Mijn auto was weer als nieuw!

Mijn auto gebracht voor een glascoating, erg blij met het resultaat! Aardige mensen en een goede service.

Prettig persoonlijk contact en absoluut vakwerk!

Bij Poetsprof weten ze duidelijk waar ze mee bezig zijn. Niet alleen doen ze wat er beloofd wordt, ze denken ook mee om de puntjes echt op de i te krijgen. Met recht "Prof" waardig!

Ceintuurbaan 34 8024 AA Zwolle

038 202 2030