Mooie kleuren

Snelle levering en super mooie wallplate.

Oké

Oké

Niet tevreden had plexiglas besteld heb dat niet gekregen

Ik ben niet tevreden ik had een plexiglas schilderij besteld maar dat heb ik niet gekregen slecht!!

Beste Jose, Wat vervelend om te horen dat u nog geen Wallplate heeft ontvangen. Zou u een mail willen sturen naar [email protected] met uw ordernummer? Dan kunnen wij uitzoeken wat er aan de hand is! Wallplate

Alles netjes en goed, moo

Helemaal top. Wel veel verpakkingsmateriaal. Is geen klacht maar zou in de toekomst wellicht Beter kunnen

Zeer tevreden !

De grootste variant genomen en is een juweel !

De decoratie is exact zoals beschreven. De levering was eveneens binnen een paar weken. Heel mooi.

Bedankt voor de review! Ik zie dat de levering langer heeft geduurd dan de gebruikelijke 3 tot 5 werkdagen. Onze excuses hiervoor. Wij zijn blij dat u onze service positief heeft ervaren! Wallplate

Mooi en prijswaardig

Bij info stond levering 5 werkdagen en heb toch wat langer moeten wachten maar wel heel blij als het hier was,heb meteen een tweede besteld zo tevreden ben ik op gebied prijs kwaliteit, dank u wel ,mvg,Walter dekort

Snelle levering en goed verpakt

Snelle levering en ziet er heel goed uit, hangt nu heel mooi aan de wand in de kamer

Heel netjes!

Makkelijk zoeken op de site, duidelijk bestelproces, mooie kwaliteit, goed verpakt. Dit is onze tweede aankoop en beide keren helemaal goed. Ik ben heel tevreden!

Zeer mooi voldoet aan de verwachting

Beste Esther, Leuk dat u een Wallplate heeft besteld! Bedankt voor uw positieve feedback. Wallplate

Precies zoals ik verwacht had. Supermooi!

Goed op tijd geleverd Heel erg goed ingepakt Heel mooie kwaliteit We zijn er erg blij mee

Beste Engelie, Wij vinden het fijn om te horen dat u een tevreden klant bent! Hopelijk tot snel bij Wallplate. Wallplate

Snel en netjes verpakt geleverd.

Snel en netjes verpakt geleverd. Enige minpuntje is dat er geen koord of draad bijgeleverd wordt om het schilderij aan op te hangen. Maar verder zeer tevreden

Beste Evelien, Fijn om te horen dat u onze service goed heeft ervaren. Wij zullen uw feedback mee nemen! Wallplate

prachtig

Prachtige wallplate! maar ...precies de instructie gedaan betreffende het ophangsysteem wat ik erbij besteld heb volgens het instructie filmpje. Zit alles erop geplakt, krijg ik die steuntjes er niet tussen waar je hem mee op de spijker hangt. die krijg ik er na het plakken niet meer in! hij hangt nu op 2 spijkers aan de bovenlat en hangt op deze manier ook prima, maar niet zoals het eigenlijk moest volgens film[je.

Beste José, Leuk dat u een Wallplate heeft besteld! En vervelend om te horen dat het niet is gelukt met het ophangsysteem. Als wij u ergens bij kunnen helpen kunt u ons altijd een mailtje sturen! Wallplate

Ik ben zeer te vreden

Beste Arie, Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service! Wallplate

Mooi en snel geleverd

Heel mooi en snel geleverd, heel goed verpakt.

Beste Simone, Leuk om te horen dat u onze service goed heeft ervaren! Hopelijk tot snel bij Wallplate. Wallplate

Helemaal geweldig

Product ontvangen en net zo mooi als ik me had voorgesteld

Beste Miriam, Wat fijn om te horen dat u de Wallplate mooi vind! Veel plezier met uw bestelling. Wallplate

Uitstekend en snelle levering !

Super blij met mijn schilderij hij staat prachtig ! zou zeker weer wat bestellen Dank jullie wel !

Goede service, mooi product

8 van 10

Geachte heer, mevrouw, Ik heb al 5 schilderijen besteld. Prachtig. Alleen jammer dat bij de 1 kruiden lepels in dupond van 120x180 een linkerhoek verbogen geleverd was. Was best een werk om t uit te meten en op te hangen. En een doos weg gegooid. Dus toch gehouden. Mvg Ella

snel in huis.Makkelijk op te hangen.

top

Voldoet 100% aan de verwachting.

Hartstikke mooie wallplate.

Hartstikke mooie wallplate en de luxe beugel is het overwegen waard. Met een led strip erachter rise and shine!

Prachtige schilderijen goede levering prima verpakt telefonisch kontakt perfect in 1 woord een super service ik zou deze firma zeker aanbevelen