Zeer mooi product.

Zeer mooi product. Snelle levertijd. Zeer goed ingepakt om schade te voorkomen. Zeer tevreden klant!

Snelle levering en top product

Heel mooie foto op plexiglas en hele snelle levering

Duidelijke website en snelle levering

Dank je wel Wallplate voor de goede service en snelle levering. Het schilderij van plexiglas voldoet aan onze wensen en heeft een mooi plekje gekregen.

Nette levering

Heldere en duidelijke site, waar plexiglas een stuk goedkoper is dan elders. Prima op de hoogte van levering en product op tijd in huis geregen. Goede instructies hoe eea te bevestigen, dus erg tevreden.

Nette levering, mooi product!

Keurig

Precies zoals verwacht, snelle levering

Snelle en goede service, ondanks verzoek hem gespiegeld te leveren.

Vriendelijk klantenservice Gespiegeld geleverd geen probleem Top verpakt Incl. Ophang matriaal

Snelle levering en netjes verpakt. Aanrader.

Uitstekende service!!

Toen ik mijn bestelling binnen kreeg, was er een hoekje beschadigd. Hier een foto van gemaakt en ze reageerden binnen een half uur dat er kosteloos een nieuwe plate werd opgestuurd. Deze ook erg snel ontvangen en deze keer goed! Een bedrijf wat goede service verleent!! Daar kunnen menig bedrijven wat van leren!

top winkel

bij mijn bestelling was boven iets verbogen dit gemeld na dag hebben ze contact op genomen met mijn foto gestuurd en ze hebben gezien en hebben een nieuwe opstuurt top winkel

top service!

Ik had een foto uitgezocht en gevraagd deze op plexiglas te zetten. Geen probleem en kosten waren heel laag. Helaas kwam het pakket licht beschadigd aan. Transporteur gewoon te lomp mee omgesprongen. Direct gemaild en toegezegd gekregen dat ze het gingen oplossen bij Wallplate. Binnen een paar dagen een nieuwe plate kosteloos ontvangen. Foto prachtig door ze op plate gezet, kwaliteit. Ga hier zeker binnenkort weer bestellen.

Super service!!

Zonder problemen mijn wallplate van 80x120 cm omgeruild voor de afmeting 100x150 cm. Goede service en fijne communicatie.

We hebben een prachtige wallplate ontvangen Goed verpakt en hele mooie kwaliteit

Goede service en mooie kwaliteit

Aanrader

Mooi op tijd geleverd. Erg goed verpakt . Bevestiging haken er netjes bij gedaan en ook mooi verpakt. En het schilderij was echt prachtig!

Super firma

Gisteren mijn levering gehad. Was zoals beloofd tijdig geleverd en super goed ingepakt. Ik zal Wallplate zeker aanbevelen. Ik ben een super tevreden klant.

Erg klantvriendelijk bedrijf

Geweldige service. 1 van de 2 ontvangen afbeeldingen was beschadigd. 1 telefoontje was voldoende en ontving 2 weken later een gaaf exemplaar. Bedankt voor de service.

Fantastische service en mooi product

Toen we de door ons bestelde dibond pooster uitpakten was deze schitterend maar helaas op een hoekje beschadigd door het vervoer. Met een mailtje werd gelijk aangegeven dat een herdruk naar ons toe wordt gestuurd. Top

Prima service en kwaliteit

De wallplate is in werkelijkheid nog mooier dan op de site. Prima beschrijving hoe je het moet bevestigen.

Levertijd 1 week super blij mee de nachtwacht 180x120

Zeer vriendelijk bedrijf!