Prima site, verzending snel

Alles in orde met de dienstverlening.

Pakket nog niet ontvangen, maar tot nu toe verloopt alles vlot.

Vandaag besteld, morgen een track en trace

De website geeft aan vandaag besteld, morgen in huis. Dit was vandaag besteld, morgen een T&T en vervolgens werd het pakket pas zondag aan PostNL meegegeven (3 dagen later). Hiermee was het kadootje helaas te laat, ik bestelde bij Brickkampioen vanwege deze belofte, anders had ik wel een paar euro goedkoper bij andere leveranciers besteld.

Beste Sander, Bedankt voor het delen van je feedback. We betreuren het ten zeerste dat je bestelling later is aangekomen dan verwacht. We hebben je bestelling op 4 april 's avonds ontvangen en deze de volgende werkdag, 5 april, meteen ingepakt en bij het PostNL-punt afgeleverd (16:20 uur). Normaal gesproken zou deze op zaterdag 6 april bij je geleverd moeten zijn. Helaas zien we dat door vertraging bij PostNL je pakket pas op 8 april is bezorgd. Hoewel deze vertraging buiten onze controle ligt, begrijpen we dat dit zeer vervelend voor je is, vooral als het om een verjaardagscadeau gaat. Hiervoor bieden we onze oprechte excuses aan. We willen je graag de mogelijkheid bieden om het pakket kosteloos te retourneren. Als je van deze optie gebruik wilt maken, laat het ons dan weten, zodat we je kunnen voorzien van een retourlabel. Nogmaals onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We streven er altijd naar om een goede service te bieden en we doen ons uiterste best om de situatie zo snel mogelijk op te lossen. Als je nog verdere vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om ons een bericht te sturen. We staan klaar om je te helpen. Met vriendelijke groet, Arnold - BRICKKampioen

Prima in orde, snel en netjes geleverd

Prima alles netjes verpakt

Helmaal naar verwachting!

Alles volgens bestelling geleverd. Top!

makkelijk en snel

makkelijk zoeken naar de juiste set op de website, bestellen loop je qua stappen soepel door heen, geen verplicht account aanmaken :) Verzending gebeurde ook vrij snel voor een bestelling tijdens feestdagen

Snelle levering en zeer goed verpakt

Zeer tevreden over de levering van het product door Brickkampioen. Het bedankkaarten welke bij de bestelling was toegevoegd is een leuke attentie.

Prima zaak/website

Heel fijn dat het goed verpakt opgestuurd wordt. Mijn pakket is (door toedoen van post.nl) 3 dagen onderweg geweest. En onbeschadigd aangekomen.

snel, goed en goedkoop

's Avonds besteld volgende middag al aan het bouwen! Netjes en stevig verpakt en nergens goedkoper. Wat wil ik nog meer?!

uitstekend verpakt

Goede prijs, snelle verzending en uitstekend verpakt.

Snel, betrouwbaar en mooie prijs

Ik wilde graag een brickheadz bruidspaar hebben. Bij het zoeken kwam ik bij brickkampioen terecht. De prijs was ook aangenaam, dus bestelde ik gelijk. Een dag later kwam de postbezorger het al leveren. Lekker snel. Super service.

Very good

Quick arrival, no complaints

Gewoon goed en correct!

Eerste keer dat ik hier iets bestel.. en tot nu toe een goede ervaring. Correcte informatie en snelle levering. Prima!

Goede prijs en snelle levering!

Op tijd en netjes verpakt

Product heel, netjes verpakt en conform afspraak op tijd geleverd. Prima ervaring.

Volgende dag in huis

Om 15:30 besteld en het was de volgende dag in huis

Geweldige levering

Ik heb mijn pakketje snel ontvangen en alles zat erin. Het is heel netjes verpakt, waardoor je ziet dat er met aandacht en passie gewerkt wordt door het bedrijf.

Geweldige service, lekker snel en een mooi ruim assortiment!

Ophalen of thuisbezorgen is geen probleem, het contact is soepel en snel en ik kon de Lego set mooi op tijd ophalen, toen deze net uit was!

Super blij met mijn bestelling!

Afgelopen week een aantal LEGO producten gekocht die helaas uit de productie zijn en hier nog voor een betaalbare prijs te krijgen. Ze werden netjes geleverd en goed verpakt. Heel erg blij mee!

Van bestellen tot ontvangen in één woord: geweldig

Ik was dringend op zoek naar de foodtruck die bij LEGO als gift bij bestellingen gegeven werd. Heel blij om die bij jullie gewoon te kunnen kopen. Op dinsdag besteld en gewoon op woensdag (Valentijnsdag, dus op tijd om cadeau te doen) in huis. Erg tevreden met het geheel dus!

Top serie in ėėn koop compeet

In ėėn dag binnen gekregen

Prima service, denken mee met de klant!

Prima service! Men dacht zelfs mee met de bezorgmogelijkheden. Top geregeld!

Netjes verpakt en optijd geleverd

Awesome experience!!!!

The products arrived super quickly and well-packed. They even sent a gift since it was a birthday gift, super caring move. I definitely recommend them!

Goed en snel

Makkelijk besteld en snel geleverd

Over Brickkampioen

BRICKkampioen is de plek voor alle LEGO-liefhebbers. Hier vind je een uiteenlopend assortiment van LEGO sets. Of je nu op zoek bent naar één van de nieuwste sets of juist een set die al uit productie is. BRICKkampioen heeft het handig en overzichtelijk gecategoriseerd per thema en leeftijd. Tevens voorzien we je graag van het laatste nieuws omtrent de nieuwste set.