Eindelijk mijn Horizon Tallneck!!

Goede ervaring met Brickkampioen! Mijn pakket was verkeerd geleverd door de post bezorger. Contact gezocht met Brickkampioen. Hun hebben mij gelijk goed kunnen helpen en had mijn pakket dezelfde dag nog! :)

Snelle levering, goede service

Ik heb een LEGO set cadeau gedaan voor een verjaardag. Deze was toevallig bij Brickkampioen nog zelfs in de aanbieding. Heel erg fijn! De bestelling werd dezelfde dag nog verstuurd en was de volgende dag al bij ons binnen. Super!

Rien à redire

Envoi sérieux et rapide

Had eerst een vraag over de set. Kreeg gelijk dezelfde dag antwoord. Heb vervolgens de set besteld en werd de volgende dag al geleverd. Top service.

quick delivery, reliable times, product arrived in great condition

i needed to buy a present for a birthday party the next day and i didnt think i could find anything to be delivered this quick, let alone on a saturday. the gift itself was also a success, my friend loved it 5/5

Awesome

We hadden de sets op tijd binnen en ze stonden binnen 3 dagen in elkaar.

Alles helder en duidelijk.

Item op de site uitgezocht en 2 dagen later netjes en goed verpakt thuisbezorgd.

Goed verpakt

Goed en snel geleverd.

Snel geleverd en precies wat ik vroeg. Alle Marvel serie 2 figuren.

Fantastische winkel en snel geleverd!

Bij deze webshop meerdere Lego sets gekocht en alles werd super netjes geleverd! Heel blij mij!

Grandioos fantastische levering

De lego doos, kwam voor onze zoon mooi verpakt binnen. En hij is gelijk aan de slag gegaan. Goede service snelle levering.

Goed verpakte verzending, alles was in top conditie.

Bestelling goed verlopen geen bijzonderheden alles was uitstekend!

Goede communicatie, vriendelijke stijl en prijs is ook nog eens voordelig! Levering ook helder dmv track and trace

Snelle levering, goede prijs

Een nette prijs, en de levering ging vlekkeloos. Zijn ook wel webshops die een paar euro goedkoper zijn, maar als je reviews leest dan kan t soms wel paar dagen tot weken duren voordat pakket er is. Betaal liever die paar euro extra en dat ik weet dat het pakket geleverd wordt zoals beloofd

Snel verzonden, goede informatie

Op zich is het eenvoudig om te bestellen. Het enige nadeel is dat je niet inlogt met een inlog + wachtwoord, maar dat er een link naar je mail wordt gestuurd. Voor sommige mensen is dit misschien wel eenvoudiger omdat je het wachtwoord niet hoeft te onthouden. ;-) Verder was de procedure prima. Je wordt op de hoogte gehouden van het proces. Verzending is via Postnl.

Zeer goed leefer kwaliteit van het product

Is misschien wat variëren met prijzen bij bol.com met al met al wel een betrouwbare zaak

Goed en vlot afgeleverd.

Prima verpakt. Goed op de hoogte gehouden over verzending etc. en vlot geleverd.

Goede prijzen, snelle en goede levering

Brickkampioen heeft scherpe prijzen voor Lego. Toen ik besteld had werd het pakket de volgende dag al geleverd.

Rewelacja

Zeer goede communicatie en de bestelde goederen werden snel geleverd. Ik zal zeker opnieuw bestellen. En de blokken zijn voor mijn kleindochter die dol is op het land van ijs. Groeten

Superleuke lego voor volwassenen!

Snel en keurig geleverd!

goede prijs, snelle levering

Zondag besteld, dinsdag in huis

Makkelijke, duidelijke én snelle ervaring met een fijne service!

Heel makkelijk en duidelijk kunnen bestellen, de service was fantastisch!

Het werd snel en goed geleverd. Prijs is prima. Zoontje heel blij!

Online besteld en snel geleverd, top.

Snelle levering van het juiste product

Mooie scherpe prijs en een snelle levering.

Over Brickkampioen

BRICKkampioen is de plek voor alle LEGO-liefhebbers. Hier vind je een uiteenlopend assortiment van LEGO sets. Of je nu op zoek bent naar één van de nieuwste sets of juist een set die al uit productie is. BRICKkampioen heeft het handig en overzichtelijk gecategoriseerd per thema en leeftijd. Tevens voorzien we je graag van het laatste nieuws omtrent de nieuwste set.