Alles in orde!

Snel geleverd en goed verpakt. Het persoonlijke kaartje maakte het compleet. Tot de volgende keer!

Snelle levering, duidelijke mails en goede prijs.

Levering was snel, de mails waren duidelijk en compleet en het was een zeer goede prijs voor het product. Fijn!

Uitstekende en vlotte levering

3 mooie Lego-sets besteld bij Brickkampioen. Goede prijs en optie ‘ophalen’ aangeklikt. ‘S avonds besteld, volgende dag ophalen! Ik ga hier zeker vaker Lego bestellen.

Onze bestelling snel en keurig afgehandeld.

Betrouwbaar!!

Kwaliteit product

Goede kwaliteit product tegen een mooie prijs

Top winkel!

Ik heb meerdere star wars lego sets besteld. Set was overal al uitverkocht maar hier nog te krijgen en zelfs met een leuke korting. Alles was snel verzonden en ontvangen. Ook waren de sets keurig verpakt in tegenstelling tot veel grote webshops en winkels die het maar los in een doos gooien. Kortom ik ben zeer tevreden en ga zeker vaker bestellen. Top winkel dus!

Snelle levering, zorgvuldig verpakt

Snelle levering, zorgvuldig verpakt

snelle levering en met een lief kaartje erbij, helemaal top

Super doen wat ze beloven

Besteld Snelle levering Perfect verpakt

Op zoek naar een specifiek onderdeel, hier kun je het vinden! Snelle levering. Gewoon top!

Persoonlijk en snel

Op een dag besteld en de volgende dag in huis, met een handgeschreven (Lego :-)) kaart. Dat voelt toch persoonlijker dan een pakbon. Heel erg bedankt

Veel keus en het specifieke pakket wat ik zocht, was er nog.

Snel en fijn!

Onze jarige Job heeft op zijn verjaardag heerlijk kunnen bouwen.

Op tijd zoals afgesproken

Doen wat ze zeggen

Onine besteld, snel en prima ontvangen

Weinig over te zeggen. Bestelling geplaatst en de volgende dag goed ingepakt ontvangen.

Goede levering (zorgvuldig verpakt!)

Snelle levering.

fantastisch

Supersnel geleverd. Goed verpakt. Mooie prijs. Ik kreeg er een leuk kaartje bij. Gewoon top!

Snelle verzending

Het pakket werd zorgvuldig verpakt en snel verzonden.

Makkelijk besteld en snelle levering

Zoals de titel zegt, ik had het cadeau snel nodig. Het was zo besteld en de volgende dag werd het al bezorgd. Er zat zelfs een leuk handgeschreven kaartje bij, waar zie je dat nou nog! Top! Mijn dochter was er erg blij mee!

Snelle levering, netjes verpakt

Snelle levering, netjes verpakt

Eerste keer een legopakket besteld bij jullie dat bestemd was voor mijn lieve schoonzoon Derk. Wat een fijne service dat jullie aan mijn verzoek gehoor gegeven hebben en er een kastje bij gedaan hebben! Heel attent! Hij was erg verrast!

Dochter vond het geweldig

Was er veel eerder dan verwacht en dochter was ontzettend happy. Ze is er ‘s avonds nog gelijk aan begonnen.

Inderdaad een bricktastische ervaring, super!

Ik had de complete set minifiguren besteld, alles in orde ontvangen en ook nog eens een leuk handgeschreven bedank kaartje erbij gekregen wat het extra persoonlijk maakt, heel erg fijn!

Dikke prima,

Snel bezorgd, wat altijd prettig is. En de verpakking was onbeschadigd. En dat ook nog een klantvriendelijke brief bij het pakket in. Ik ben zeer tevreden en ga zeker vaker bij Brickkampioen bestellen.

Uitstekend!

Simpel, je bestelt en het wordt probleemloos en snel geleverd. Wat een gemak! En dan ook nogeens dat leuke product ontvangen dat ik bij hen vond! Mijn dag was goed zo!!

Greide 28 8941BN Leeuwarden

+31 6 16488069

Over Brickkampioen

BRICKkampioen is de plek voor alle LEGO-liefhebbers. Hier vind je een uiteenlopend assortiment van LEGO sets. Of je nu op zoek bent naar één van de nieuwste sets of juist een set die al uit productie is. BRICKkampioen heeft het handig en overzichtelijk gecategoriseerd per thema en leeftijd. Tevens voorzien we je graag van het laatste nieuws omtrent de nieuwste set.