Bestelling word met zorg verpakt en snel geleverd. Mooie artikelen van goede kwaliteit. Uitstekend!

Hi Kim, Bedankt voor je leuke review. Dit waarderen wij :) Liefs, WF&L

Snel en persoonlijk

Snelle levering en mijn bestelling was mooi ingepakt met een persoonlijk kaartje, erg leuk gedaan!

Hi Marije, Bedankt voor je review :) En hopelijk tot een volgende bestelling ;) Groetjes, WF&L

Prima communicatie

Jammer dat mijn bestelde product niet geheel leverbaar bleek te zijn, dat vond ik wat slordig. Maar er was wel een goede communicatie over het alternatief en de gedeeltelijke terugbetaling en die was ook snel.

Hi Marlous, Wij stellen jouw eerlijke beoordeling op prijs. Ook wij baalden hiervan. Gelukkig hebben wij het kunnen oplossen en wij hopen dat je blij bent met de geleverde producten. Liefs, WF&L

Snelle levering, super product, super leuk pakketje!

Wat een super beoordeling! Bedankt :)

Heel erg aardig en snelle levering

Heb met Jennifer gebeld voor een levering en ze heeft me ontzettend geholpen. Ik had in de late namiddag contact met haar en de volgende dag 's ochtends was de levering al op weg! Super service.

Hi Femke, Erg aardig je review en fijn om te lezen! Wij zijn blij dat wij jou konden helpen. Succes met alles en fijne feestdagen :)

Goede klantenservice en producten

1 van mijn bestelde artikelen was helaas niet meer voorradig, jammer. Maar ik werd gelijk gebeld en gemaild om het op te lossen. Daar was ik erg blij mee! Het goedmaak cadeautje bij mijn bestelling viel ook erg in de smaak. Bedankt meiden!

Hi Miranda, Bedankt voor je leuke review en fijn dat ons "goedmakertje" in de smaak viel. Groetjes WF&L

Zeer snel geleverd

Bestelling was gemakkelijk te plaatsen en de levering was nog sneller. Super gemakkelijk om zo de wijnvoorraad aan te vullen.....en nog een cadeautje erbij...wat een verrassing!!!

Bedankt voor je review! Erg leuk om te lezen :)

Top service met een gouden randje

We hebben een mooi pakket samen laten stellen voor een verjaardag, Wine Food and living heeft perfect geluisterd naar onze wensen en de ontvanger vond het prachtig! Zeer aan te raden!

Hoi Dennis, Dit is een beoordeling met een gouden randje ;) Heel erg bedankt! Groet

Super enthousiast en top service!

We hebben een zomerpakket besteld als verrassing voor mijn ouders de reactie was; Wauw wat super leuk en wat een verrassing en wat is het leuk ingepakt, heel erg bedankt! Dus jullie bedankt voor het leuke pakket en de snelle goede service!

Hoi Marije, Een beetje laat maar beter laat dan nooit. Jij ook heel erg bedankt voor de mooie review en natuurlijk je aankoop. Dit waarderen wij. Groetjes, Wine, Food and Living

TOP!

Mooie producten, goed advies, correcte levering. Kortom top service.

Heel fijn en inmiddels zijn jullie vaste klant hebben wij gemerkt. Erg leuk dat jullie steeds weer bestellen. Groetjes, Wine, Food and Living

Mooie spullen en snelle levering! Heel blij met het servies.

Wij zijn blij dat je ervaring uitstekend is. Tot snel? Groetjes, Wine, Food and Living

Geweldige producten en super service!

Ik raad deze webshop zeker aan!

Wat leuk! Nog bedankt! Groetjes, Wine, Food and Living

Zeer goede kwaliteit en super leuk cadeau!

In deze prachtige webshop had ik al snel het perfecte moederdagscadeau gevonden. Dankzij de super service van Wine Food and Living was de lantaarn van Gusta mooi ingepakt samen met een hele lieve kaart.

Wij hopen dat je moeder het ook het perfecte moederdagscadeau vond. Op naar volgend jaar ;)

Fijne en overzichtelijke webshop met heerlijke producten

De webshop is erg sfeervol en overzichtelijk opgezet. Werkt heel fijn op laptop & smartphone. Bestellen ging heel gemakkelijk en ik ontving de bestelling super snel thuis. Echt een aanrader!

Bedankt voor je review en wij hopen dat je blij bent met de producten :)

Snelle levering en mooi ingepakt!

Wijn, kaarsen en bekers besteld bij Wine, Food and Living. De bekers bleken een pre-order te zijn en ik kreeg direct na bestelling de vraag of ik wilde wachten of m’n geld terug wilde. Heel netjes dus. Overige producten waren er binnen 1 dag en erg blij mee!

Wat leuk om te horen! Heel fijn, je flexibiliteit met de bekers. Wij hopen dat je vaker te zien 😉

Leuke webshop! Bestelling werd heel snel geleverd en was ontzettend leuk ingepakt! Ik kom hier zeker terug en zou deze shop zeker aanbevelen. Tot de volgende :)

Dit is toch leuk om te lezen 😊 Wij doen onze best je volgende bestelling weer zo leuk in te pakken 😉

Leuke spullen en snelle reactie

Hele leuke spulletjes om cadeau te geven maar ook zat om zelf hebberig van te worden. Je krijgt snel een vriendelijke reactie.

Bedankt voor je leuke reactie! Tot snel, hopelijk :)

Zeer fijne producten

Heel mooie site met erg mooie producten. Ben super blij met mijn producten.

Mooie spullen en top service

Ideale webshop voor cadeautjes, voor een ander, maar ook vooral voor jezelf. De service is top en persoonlijk.

Lief, dankjewel! Wij zijn ook heel blij met klanten zoals jij!

Snelle levering, en super mooie kwaliteitsproducten. Nieuwe favoriete zaak!

Nieuwe favoriete zaak, wauw! Dat vinden wij natuurlijk heel erg leuk om te horen. Tot snel :)

Pompenburg 180 3032 EM Rotterdam

0031 104116833